2018 METŲ GERIAUSI VEIDO ODOS PRIEŽIŪROS PRODUKTAI

           Labas.

        Kaip greitai bėga laikas. Atrodo tik ką džiaugiausi Naujųjų metų pradžia, o štai jau ir sausio paskutinė savaitė prasidėjo.  Sausio pradžioje paskelbiau įrašą apie mylimiausius dekoratyvinės kosmetikos produktus (jei dar nespėjote paskaityti, galite rasti čia). O šiandien noriu su Jumis pasidalinti mylimiausiais 2018 veido odos priežiūros produktais. Rašydama apžvalgą  žvalgiausi į 2017 metų mylimiausių produktų įrašą.   Keletas priemonių pasikartos, tačiau turiu ir naujų favoritų.
Pradėjau gilintis į naudojamų kosmetikos priemonių sudėtis, todėl tapau išrankesnė, ypač veido priežiūros produktams.


              Veido prausiklis. 2018 metų labiausiai naudojamas veido prausiklis iš Garnier Pure Active 3 in 1 linijos. Pirmąjį, su baltuoju moliu naudoju jau daug metų. Patinka šio prausiklio konsistencija, gerai nuplauna visus veido odos nešvarumus, galima naudoti ir kaip kaukę. Antrasis prausiklis, Garnier Pure Active 3 in 1 Charcoal, man labiau pasiteisina kaip kaukė, nors kartais naudoju ir kaip veido prausimosi priemonę.


                           2018 metų pabaigos atradimas - /kili⋅g/ My Skin is naked - produktų linija. Labai gražūs, estetiški produktų įpakavimai, itin priimtinos kainos, o ir šios linijos priemonių kvapas paliko didelį įspūdį. Veido prausiklis pakeitė mano taip mylėtą Biodermos prausiklį. Kilig prausiklis gerokai švelnesnis, ir kaina perpus mažesnė. Micelinis vanduo ir šveitiklis man taip pat patiko. Išsamesnės šių produktų apžvalgos jau greitu metu sulauksite mano bloge. Apie veido šveitiklį esu parašiusi atskirą įrašą, jį galite rasti čia.



            Pobling veido valymo šepetėlį naudoju nuo 2016 metų. Be šio prietaiso negaliu įsivaizduoti savo veido priežiūros rutinos. Labai gerai nuplauna veido odą, šereliai labai švelnūs ir minkšti. Pašalina visus makiažo likučius nuo veido.  Apie šį prietaisą esu parašiusi atskirą įrašą, galite atrasti ir pasiskaityti čia.


          Micelinis vanduo.  Kilig kompanijos micelinis vanduo man patiko, tačiau mylimiausias micelinis vanduo man vis tik   - Bioderma Sebium H2O. Produktas skirtas riebiai odai. Puikiai pašalina makiažą, odai suteikia švaros ir gaivos pojūtį. Apie šį produktą taip pat esu parašiusi apžvalgą, jei įdomu, galite pasiskaityti čia.


                 Pixi Skintreats Makeup Fixing Mist with Rose Water and Greem Tea - makiažo fiksatorių praėjusiais metais dažnai naudojau ir kaip veidą atgaivinančią priemonę, ypač vasaros metu. Patiko šios priemonės kvapas, pojūtis ant odos. Pixi turi keletą kitų, skirtingų efektų ir kvapų makiažo fiksatorių. Norėjau išbandyti drėkinamąjį, baltos spalvos fiksatorių, tačiau pasižiūrėjusi į šio produkto sudėtį persigalvojau (šeštoji sudėtinė dalis - konservantas fenoksietanolis). O Pixi makiažo fiksatorius - Vitamin Makeup Mist - patraukė mano dėmesį. Gal Jūs bandėte, kokie atsiliepimai? 



             Šveitiklis veidui. 2018 metų favoritas liko toks pat kaip ir 2017 -ųjų - Čistaja linija veido šveitiklis su abrikosų kauliukais. Šveičiamosios dalelės aštrios, veido odą nušveičia puikiai. Antrasis šveitiklis iš Čistaja linija  - Fitopirtis. Šis yra švelnesnis, daugiau kreminės tekstūros. Produktą naudoju ir kaip šveitiklį, ir kaip kaukę. Labai patinka šio produkto pojūtis ant odos, o ir spanguolių kvapas -  fantastiškas.


               2018 metų atradimas - EO Laboratoires veido priežiūros produktai. Kompanijos produktų sudėtys neblogos, o ir kainos labai priimtinos. EO Laboratoires Hydrating naktinį veido serumą sunaudojau su malonumu. Produktas man tikrai patiko, todėl įsigijau ir dieninį Eo Laboratories Hydrating - serumą. Apie šį produktą esu parašiusi įrašą, plačiau galite pasiskaityti čia. Margaritos gaivinamasis kremas - gelis su agurkais - mano kiekvienos vasaros must - have. Lengvos tekstūros, greit susigeria į odą, nepalieka lipnumo pojūčio ant odos. Nors šio kremo sudėtis tikrai nėra iš pačių geriausių, tačiau vasaros metų šį gelį naudoju kaip rytinį, lengvą  veido drėkiklį.  Galiu rekomenduoti riebią veido odą turinčioms merginoms.


                  2017 metų įraše apie mylimiausius veido odos priežiūros produktus nepaminėjau nei vieno paakių priežiūros produkto. Tiesą pasakius, paakių odos priežiūra pradėjau labiau rūpintis tik praėjusiais metais. Anksčiau paakių zonai naudodavau įprastą dieninį, ar naktinį veido kremą. Paakių zonoje turiu nedidelių raukšlelių, todėl jau esu priversta labiau rūpintis šios itin jautrios odos priežiūra. Mano veido oda riebi, tačiau paakių zona - sausa. Vis dar nesu atradusi didelio paakių priežiūros favorito. Šiai zonai norėtųsi ypatingo drėkinimo ir maitinimo. 2018 metais rytais naudojau paakių gelį iš Neutrogenos. Nors apžvalgoje minėjau, kad antrą kartą šio gelio nesirinkčiau, tačiau pabaigusi produktą, nuomonę vis dėlto pakeičiau. Šį gelį naudojau rytais, ir man patiko gelio šaldomasis ir gaivinamasis pojūtis ant odos. Antrasis mano šiuo metu naudojamas produktas - Eo Laboratoires Deep Restore - atkuriamasis paakių kremas. Šį produktą daugiau priskirčiau prie serumų, nes jis yra itin lengvos tekstūros, greit įsigeriantis į odą produktas. Šį produktą naudoju kaip paakių serumą. O štai gero, drėkinančio paakių kremo rekomendacijų neturiu. Gal Jūs turite savo favoritų, pasidalinkite.


             Veido kaukės. Labai mėgstu naudoti lakštines veido kaukės. Tačiau ypatingos lakštinės kaukės, kurią praėjusiais metais būčiau pirkusi dar ir dar kartą neatradau. Didžiausias praėjusių metų atradimas - veido kaukė iš Filorga kompanijos - Meso Mask. Meso Mask kaukę radau vienoje iš Lookfantastic grožio dėžučių. Apie kaukę esu parašiusi apžvalgą. Man patiko šios kaukės poveikis, ypač naudojant ją kaip naktinį veido kremą. Bandysiu įsigyti pilno dydžio pakuotę šiais metais, kai tik baigsiu naudoti kitas turimas veido kaukes. Kiko Milano Sublime Youth Mask savo tekstūra man labai primena Filorga Meso Mask kaukę. Ši neturi tokio pastebimo poveikio, taip pat turi stiproką parfumuotą kvapą. Tačiau man patinka drėkinamasis šio kaukės poveikis ir pojūtis ant odos. Todėl ją naudoju su malonumu. Antrasis favoritas - Cafe Mimi - šildanti veido kaukė. Šį produktą 2018 metais pirkau ir naudojau nemažai kartų. Šildantis kaukės pojūtis labai malonus ir atpalaiduojantis, kaukę paprasta naudoti, vienos pakuotės užtenka trims kartams. Bandžiau ir kitų rūšių Cafe Mimi kaukytes, tačiau labiausiai patiko būtent ši, raudonoje pakuotėje. Pastebėjau, kad pasikeitė Cafe Mimi kaukės įpakavimas, nebeliko serumo. Labai gaila, nes abu produktai man tiko ir patiko. 


                        Turiu riebią veido odą, todėl dažnai naudoju molio kaukes. Jos sugeria riebalų perteklių nuo odos, valo užsikimšusias poras. Organic Shop Organic Algae and Sea Mud veido kaukė skiriasi nuo įprastinių molio kaukių, neturi tokio sausinančio poveikio, daugiau kreminės tekstūros, šiek tiek drėkinanti. Šią kaukę naudoju su malonumu. Glam Glow Supermud kaukę radau Lookfantastic balandžio mėnesio grožio dėžutėje. Ši kaukė man paliko įspūdį, ypač ją naudojant T zonoje, ar vietose, kur atsiranda spuogelių. Kaukė labai intensyvi, turi stiprų valomąjį poveikį, sutraukia poras. Labai gaila, kad ši kaukė tokia brangi, tačiau tikrai verta dėmesio. Bandysiu įsigyti mažesnio dydžio pakuotę. Šią kaukę naudoju problematiškoms odos vietoms, kur atsiranda nedidelių spuogelių ir jos poveikį tikrai matau. Juodąją nulupamą kaukę dažnai renkuosi būtent T zonai: šiek tiek valo ir sutraukia poras, pašalina visas negyvas odos ląsteles. Renkuosi nebūtinai šios kompanijos, esu naudojusi Pilaten, Bioaqua, perku Aliexprese, visų jų poveikis gana panašus. 


              Paskutinioji būtina veido odos priežiūros priemonė mano veido odos priežiūros rutinoje - arbatmedžių aliejus. Nesu bandžiusi geresnio kremo, pieštuko gelio ar kito produkto, kurie padėtų greičiau išgyti spuogeliams nei pats paprasčiausiais ir grynas arbatmedžio aliejus. Šiuo metu naudoju Xpel Tea Tree Oil. Būtent šio antrą kartą nesirinkčiau. Daug labiau tiko ir patiko Safloros arbatmedžių aliejus. Reikia labai nedidelio kiekio, iš vakaro aliejaus užtepus ant spuogelio, kitą rytą jis būna mažesnis. Tiesa, jei Jūsų oda jautri, su šiuo aliejumi reikėtų elgtis atsargiau, ir gryno nenaudoti, geriau skiesti, kad nesukeltų alerginės reakcijos. Tai intensyvi priemonė, turinti stiprų kvapą, tačiau labai efektinga. Mane kartais kamuoja giluminiai spuogeliai, kurie yra itin skausmingi, ir arbatmedžių aliejus tikrai pagelbėja.


                 Tiek būtų mylimiausių, labiausiai mylėtų ir naudotų praėjusių 2018-ųjų metų veido odos priežiūros produktų. Tikiuosi neprailgo, ir buvo įdomu skaityti, gal tarp šių produktų atrasite ir savo favoritų. Artimiausiu metu žadu pasidalinti dar vienu mylimiausių įrašu - apie 2018 metų labiausiai mylėtus plaukų ir kūno odos priežiūros produktus.

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.



Saulėtos ir gražios dienos :) 


Komentarai