2017 METŲ GERIAUSI VEIDO ODOS, KŪNO IR PLAUKŲ PRIEŽIŪROS PRODUKTAI

            Labas.
        Sveika atvykusi į mano tinklaraštį. Šiandien dalinuosi apžvalga apie savo labiausiai mylėtus ir naudotus 2017 metų veido odos, kūno ir plaukų priežiūros produktus. Man visuomet būna be galo įdomu pasižiūrėti ar paskaityti kitų merginų apžvalgas apie jų mylimiausius produktus. Todėl ir pati nusprendžiau pasidalinti savo geriausiais praėjusių metų produktais.


Geriausi  produktai ir priemonės veidui 





          Veido prausiklis. Šių metų mano atradimas ir pati mylimiausia priemonė veidui prausti - Bioderma Sebium Gel Moussant. Labai patogus buteliukas su dozatoriumi, priemonė nesausina veido odos, gerai putoja, puikiai nuvalo veidą. Šio prausiklio buteliukas jau beveik tuščias ir laukiu nesulaukiu atkeliaujant naujo.


                  Pobling veido valymo šepetėlis. 2016, 2017 metų favoritas. Be šio prietaiso negaliu įsivaizduoti savo veido priežiūros rutinos. Labai gerai nuplauna veido odą, šereliai labai švelnūs ir minkšti. Pašalina visus makiažo likučius nuo veido. Brangus produktas, bet vertas kiekvieno išleisto euro.



          Micelinis vanduo. Šioje kategorijoje mano mylimiausia priemonės yra iš tos pačios Biodermos linijos micelinis vanduo - Bioderma Sebium H2O. Produktas skirtas riebiai odai. Puikiai pašalina makiažą, odai suteikia švaros ir gaivos pojūtį. Bandžiau ir micelinį vandenį iš Sensibio linijos, tačiau šis žaliame butelyje man tiko ir patiko labiau. Neįsivaizduoju savo veido priežiūros be šio produkto.


          Šveitiklis veidui. 2017 metų favoritas - Čistaja linija veido šveitiklis su abrikosų kauliukais. Jei šveisti, tai jau kaip reikiant. Kitaip tariant šis produktas nepatiks jei tikitės švelnaus šveitimo. Šveitiklyje granulės nėra didelės, bet aštrios. Todėl produktas labai gerai nušveičia veido odą. Nebrangus, bet tikrai puikus produktas.


          Veido serumas. 2017 metų mylimiausias serumas veidui - Now Foods Solutions Hyaluronic Acid Firming Serum  serumas su hialurono rūgštimi, pirktas iš iHerb parduotuvės. Malonaus kvapo, vandens pagrindu stangrinamasis serumas veidui. Artimiausiu metu pasidalinsiu detalesne apžvalga apie šį puikų produktą.


          Veido kremas. Lirene Hydro Moisturizing drėkinamasis veido kremas su vitaminu E. 2017 metų atradimas, skirtas normaliai ir mišriai veido odai, lengvos tekstūros, greit įsigeriantis į odą, geras produktas už nedidelę kainą (detalesnę apžvalgą apie šią priemonę galite atrasti čia  ).


          Veido kaukės. 2017 metais teko išbandyti nemažai naujų kaukių veidui. Tikrai negaliu pasakyti, kad atradau stebuklingą kaukę veidui. Kaukės užsidėjimas - tai greičiau jau maloni, atpalaiduojanti procedūra, laikas skirtas sau, poilsiui ir relaksacijai. O 2017 metų mano daugiausiai naudotos veido kaukės yra dvi: PILATEN gilaus valymo juodoji kaukė "Black Head" ir BioAqua Skin Care Carbonated Bubble Clay Mask. Pirmoji kaukė tikrai efektyvi, pašalina ne tik negyvas odos ląsteles bet ir atlieka depiliacinę funkciją, nors šią kaukę dažniausiai naudoju T zonai ( ne taip skausminga kaukę nulupti). Antroji - burbuliuojanti veido kaukė, skirta daugiau pasižaidimui. Negaliu pasakyti, kad po šios kaukės veidas atrodo labai ypatingai (geriau nei po kitų), tačiau pats burbuliavimas ant veido labai malonus ir atpalaiduojantis. 


          Apsauga nuo saulės. Šių metų mano favoritas - Bioderma Photoderm Max Lait SPF 50+ kremas nuo saulės. Lengva, greitai įsigerianti tekstūra, jokio lipnumo ar baltų dėmių, aukščiausia apsauga nuo saulės. Tikrai puikus produktas.


Geriausi  produktai ir priemonės plaukų priežiūrai





            Šampūnas,  kondicionierius plaukams ir plaukų kaukė. 2017 metų mano mylimiausios ir daugiausiai naudojamos buvo šios trys priemonės: ELVITAL Color - Vive Caring linijos (dažytiems plaukams skirtas) šampūnas, kondicionierius ir kaukė. Pagal savo sudėtį gal tai ir nėra pats geriausias pasirinkimas, tačiau šios priemonės mano plaukams tinka ir patinka. Nuolatos jų nenaudoju, karts nuo karto pakeičiu kitomis, tačiau prie šios linijos vis sugrįžtu. Šampūnas gerai putoja, taupiai naudojasi, kondicionierius taip pat taupiai naudojasi, skaniai kvepia, po šių priemonių plaukai lengviau šukuojasi, neatrodo tokie sausi.



          Plaukų kaukė. 2015,2016 ir 2017 metų favoritas šis mažas kaukės buteliukas iš Schwarzkopf & Henkel Gliss Kur Hair Repair. Kaukė  daro stebuklus. Šią priemonę naudoju kuomet noriu, kad mano plaukai atrodytų itin gražiai. Kaukė momentinė, neturi ilgalaikio poveikio, bet po jos plaukai tampa it šilkiniai. Žinoma, kiekis labai mažas, užtenka tik vienam kartui, bet tikrai puikus produktas.


          Sausas plaukų šampūnas. Čia turbūt nieko nenustebinsiu.  Mano favoritas šioje kategorijoje Batiste Original sausas plaukų šampūnas. Esu bandžiusi ir kitų rūšių, bet šis mano mylimiausias. Priemonė pagelbsti tais atvejais, kad reikia kažkur skubėti, o išsiplauti plaukų nėra kada. Savo  darbą atlieka puikiai. 


          Plaukų aliejukai. Šioje kategorijoje turiu du produktus. Pirmasis š Schwarzkopf & Henkel Gliss Kur Hair Repair linijos Thermo - Protect  purškiamas plaukų aliejus, saugantis plaukus nuo karščio. Šią priemonę naudoju, jei plaukus džiovinu plaukų džiovintuvu. Geras produktas, plaukų neriebaluoja, palengvina iššukavimą, ir kvapas puikus. Kitas produktas mano jau keletą metų mylimas plaukų aliejus Organix plaukų aliejus Biotin & Colagen weightless Reviving Oil Mist. Neriebaluoja plaukų (svarbu nepadauginti), palengvina iššukavimą ir kvapas fantastiškas. Taip pat galiu pagirti ir kitus šios kompanijos plaukų aliejus (ypač "Coconut milk" (jei patinka kokosų kvapas)). Tikrai labai geri produktai, be galo skaniai kvepia, taupiai naudojasi.


          Aliejai. Kartais būna dienų, kai norisi pasilepinti, pasigaminti savo pačios gamybos kaukę plaukams. Tam puikiai tinka įvairūs aliejai. Mano ypač mėgstami yra du: kokosų aliejus ir saldžiųjų migdolų aliejus. Aš tiesiog dievinu kokosų kvapą, todėl ir kokosų aliejus man be galo patinka. Nebūtinai šių kompanijų, bet natūralūs aliejai gelbėja mano sausus plaukus. Juos galima naudoti ir kūnui. Tikrai galiu rekomenduoti išbandyti pačioms.


Geriausi  produktai ir priemonės kūnui



          Dušo želė. Šiai kategorijai aš nekeliu labai didelių reikalavimų.  Svarbu, kad dušo želė gerai putotų ir skaniai kvepėtų. Mano mylimiausios dušo želės yra Margaritos kreminė dušo želė su miško uogomis ir dušo želė su spanguolių ekstraktu. Gerai putoja, švariai nuplauna kūną, o kvapai yra tiesiog fantastiški. Ypač spanguolių kvapas, toks nerealus ir lietuviškas. Šios žiemos atradimas. 


          Muilas. Net nežinau ar tai būtų tikslus šios priemonės pavadinimas, nes ant pakuotės rašoma "pirties muilas". Tai Agafija Čiornoje juodasis muilas, papildytas 37 vaistažolėmis. Labai geras priemonė, kartais naudoju tiesiog vietoj dušo želė - labai gerai putoja, skaniai kvepia, nesausina odos. Labai taupi priemonė, nusipirkus užteks ilgam. Šį muilą galima rinktis iš trijų kvapų, bet juodasis iš visų trijų man labiausiai patinka. 



          Kūno šveitiklis. Šioje kategorijoje dvi kompanijos. Mano jau daug metų labai mylima Geomar linija. Šveitiklius galima rinktis įvairiausių kvapų, cukraus arba druskos pagrindu. Puikiai nušveičia kūną, skaniai kvepia. Šie šveitikliai savo sudėtyje turi aliejų, todėl po jų  nebūtina naudoti drėkinančių priemonių, oda ir taip jaučiasi pamaitinta. Tikrai puikūs produktai. 2017 metų atradimas - Organic Shop kompanija. Šiuo metu naudoju šveitiklį su mangų ekstraktu. Kvepia labai skaniai, atrodo, kad galėtum ir suvalgyti. Norisi išbandyti daugiau kvapų.



          Purvas kūnui. Anticeliulitinė, šildanti priemonė kūnui stangrint iš Geomar kompanijos. Atrodo nekaip, tikrai kaip purvas, bet efektyvi, tik reikia atrasti laiko pasižaisti. 



          Kūno drėkinimui. Šioje kategorijoje dvi kompanijos- Organic Shop ir Dove. Organic Shop kūno kremas su braškėmis ir pienu jau visai į pabaigą, kvepia kaip tikras braškinis jogurtas, greit susigeria, padrėkina odą, o ir sudėtis labai nebloga. Ko daugiau norėti? Bėgsiu ieškoti naujų kvapų.
Dove kompanijos losjonai ir sviestai man taip pat labai patinka. Šis  Dove Silky kūno kremas - mano jau trečiasis. Tinka ir patinka. 





         Kvepalai. Mano 2017 metų kvapas Versace Bright Crystal kvepalai. Lengvas ir gaivus kvapas. Išlieka visą dieną, nėra itin saldus, daugiau gaivus. 


           Balzamas. MOA The Green Balm balzamas su kraujažole ir arbatmedžiu. Universalus produktas. Galima naudoti veidui ir kūnui. Šį produktą atradau vienoje Grožio draugo Grožio dėžučių.  Naudoju jį lūpoms, odai apie lūpas patepti. Šaltojo sezono metu mane dažnai vargina Herpes virusai, šis balzamas tikrai padeda greičiau sugyti žaizdelėms. Juo tepu ir pasausėjimus ant veido, puikiai drėkina. Tiesa, šis produktas yra ganėtinai riebus, ir ilgai išlieka ant odos, todėl jo reikia visai nedaug. Labai gera priemonė. Džiaugiuosi ją atradusi.


Tiek būtų mano mylimiausių veido, kūno ir plaukų priežiūros produktų. Apžvalga pakankamai didelė, tikiuosi, kad neprailgo ir buvo įdomu skaityti. Gal ir Jūs atrasite tarp šių priemonių savo favoritų. 


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.

Saulėtos ir gražios dienos J

Komentarai

  1. Margaritos produkciją perku nuolat jau kelis metus, nes man patinka kokybės (natūralumo) ir kainos santykis. Plius vis atsiranda naujų kvapų (nes anksčiau būdavo tik keletas, o man kvapai daug reiškia), tai tobulėja :) Ir taip pat esu kokosų aliejaus gerbėja - ir maistui, ir kūnui - super atradimas ir labai kvapnus bei natūralus. O va apie veido valymo šepetėlį esu tik skaičiusi kažkur, bet nesu bandžiusi. Iš pradžių galvojau, kad čia koks nors labai jau fancy prietaisėlis, nelabai turintis prasmę, bet matau, kad kuo toliau, tuo daugiau vis moterų jį rekomenduoja naudoti. Tad kol kas svarstau.. Ar tikrai nepakanka veido kruopščiai nuvalyti paprastu veido valikliu ar kokiu švelniu šveitikliu (jei jau buvo darytas pvz. vakarinis makiažas)? Dar labai sudomino pirties muilas, nes prieš kokią pusę metų buvom su vyru gavę dovanų kuponą su pirtim ir baseinu (kažkuris iš šių, dabar tiksliai nebepamenu: https://www.laisvalaikiodovanos.lt/dovanos-pagal-kategorija/baseinai-pirtys) ir papildomai pasiėmėm hamamo masažą. Tai va būtent tai yra putų masažas pirtyje (na, aš čia pagal save pavadinau) ir tik pamačiusi tavo aprašytą pirties muilą, suvokiau, kad gal būtent tokiems dalykams jis ir gali būti naudojamas? Įdomu vat, ar būtų tuomet galima tą procedūrą su šituo muilu namie pasidaryti ar pas draugus kokioje pirtelėje :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėl Margaritos produkcijos Jums tikrai pritariu - puikus kainos ir kokybės santykis. Naujieji produktai su spanguolių kvapu - kažkas nerealaus, toks lietuviškas kvapas. Jei dar nebandėte, tikrai siūlai mėginti. Dėl veido valymo šepetėlio - labai geras prietaisas, ypač turinčioms probleminę veido odą. Jį jau naudoju trečius metus. Nepigus produktas, tačiau tikrai vertas savo kainos. Kokybė iš tiesų puiki, veikia labai gerai. Žinoma, reikia keisti prietaiso galvutes. Jas perku iš kiniečių parduotuvių, beveik niekuo nesiskiria nuo originalių. Dėl pirties muilo. Dažnai pirtyse nesilankau, bet jį kartais renkuosi vietoj įprastos dušo želė. Mano šeimos vyrai šį produktą naudoja vietoj plaukų šampūno. Labai gerai putoja, taupiai naudojasi, nesausina odos. Paskutiniu metu atrandu nemažai gerų rusiškų kompanijų produktų - Babuška Agafija, Čistaja linija, EcoLab.
    P.S. Dėkoju už apsilankymą mano tinklaraštyje ir skirtą laiką. Esate pirmoji, parašiusi komentarą mano bloge. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą