ColourPop BFF Black on Black- blakstienų tušas

          Labas.

       Savo tinklaraštyje esu aprašiusi dar nedidelį kiekį blakstienų tušų (apžvalgas galite rasti čia). Tačiau pačiu mylimiausiu tušu galėčiau įvardinti Too Faced Better Than Sex blakstienų tušą. Nors savo apžvalgoje minėjau, kad tušo antrą sykį nesirinkčiau, tačiau jau esu sunaudojusi ne vieną šio tušo pakuotę.  Mano taip mylimas Too Faced tušas nėra iš pigiųjų, todėl norisi atrasti pigesnių (ir galbūt ne prastesnių ) alternatyvų.
         ColourPop BFF blakstienų tušas jau senai buvo mano norų sąraše, todėl pasitaikius progai ir nuolaidoms ColourPop puslapyje, šį tušą pagaliau įsigijau. Baigiau naudoti BH Cosmetic Stellar Lash tušą blakstienoms (apžvalgą galite rasti čia), todėl pagaliau galėjau pradėti naudoti ColourPop BFF blakstienų tušą. Produktą naudoju jau apie savaitę, tačiau įspūdį ir nuomonę jau spėjau susidaryti. Deja, ji nėra tokia, kokios aš tikėjausi.


           ColourPop BFF blakstienų tušas atkeliauja gražioje, kreminės spalvos pakuotėje. Ant pakuotės pateikiama trumpa informaciją apie produktą.
            Paties tušo pakuotė - baltos spalvos, gana minimalistinė, su juodos spalvos užrašais. Pakuotė man patiko, paprasta, tačiau tikrai neprasta, pati pakuotė - gana sunki ir tikrai neatrodo ir nesijaučia pigi. Didžiulis ColourPop BFF blakstienų tušų privalumas, kad juos galima rinktis ne tik standartinės, juodos spalvos, tačiau ir rudos, mėlynos, geltonos ar netgi žalios. Tokių spalvotų tušų, ir dar už tokią prieinamą kainą, rinkoje tikrai nėra tiek daug. Aš su blakstienų tušais eksperimentuoti nemėgstu, juolab, kad ir metai jau nebe tie, todėl įsigijau standartinį juodos spalvos tušą blakstienoms.


                 ColourPop BFF blakstienų tušo aprašymą galima rasti oficialiame ColourPop puslapyje:

BFF tušas - juodžiausias iš juodžiausių ne tik kad Jūsų nenuvils, tačiau ir suteiks Jūsų blakstienoms ilgio ir apimties. Unikalus nailoninis šepetėlis turėtų gražiai padengti blakstienas, jų nelipinti, tušą galima sluoksniuoti . Jokio byrėjimo ir puikus išsilaikymas visą dieną. 

           Blakstienų tušo aprašymas žadą viską, ko tik norėtųsi iš gero tušo: itin juodą spalvą, turėtų ilginti ir tankinti, neklampinti blakstienų, išsilaikyti visą dieną, nebyrėti po akimis, netepti paakių ir dar lengvai nusivalyti. Bet ar tikrai šis tušas toks tobulas? Pirmiausia vis tik norėtųsi pasižiūrėti į sudėtinių dalių aprašymą.


            ColourPop BFF blakstienų tušo kiekis - 7 g., tušas galioja 6 mėnesius nuo atidarymo ir pagamintas JAV.

  Sudėtis. Informacijos apie sudėtines dalis ant pakuotės nėra, ją galima rasti oficialiame ColourPop puslapyje. Blakstienų tušo pagrindą sudaro vanduo. Antroji sudėtinė dalis -   ryžių vaškas, trečioji - emulsijos stabilizatorius, minkštiklis. Ketvirtasis ingredientas -  minkštiklis. Penktoji sudėtinė dalis - silikono pagrindo medžiaga, minkštiklis, šeštoji - karnaubo vaškas. Sudėtyje yra drėkiklių, rišiklių, emulsiklių, konservanto fenoksietanolio, kondicionuojančių, klampumo reguliavimo  medžiagų, pantenolio, vitamino C, konservanto,  tirpiklių, pigmentų. 

WaterOryza Sativa (Rice) Bran WaxStearic AcidPalmitic AcidCyclopentasiloxaneCopernicia Cerifera (Carnauba) WaxButylene GlycolVp/Va CopolymerEuphorbia Cerifera (Candelilla) WaxC32-36 Isoalkyl Stearate , Polyhydroxystearic Acid, Acacia Senegal GumPhenoxyethanolStearyl BehenatePolyvinyl Alcohol, TriethanolamineOctyldodecanolPanthenolAminomethyl PropanolCetearyl AlcoholPolyglyceryl-3 StearateMyristic AcidAscorbyl PalmitateChlorphenesinNylon-6Polysorbate 60Methyl Alcohol, Methyl AcetateSilicaBlack 2 (CI 77266)Iron Oxides (CI 77499).


(žalia spalva -  saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas,  raudona spalva - pavojingas ingredientas). 

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).



            Blakstienų tušo sudėtis vidutiniška -  konservantas fenoksietanolis, keletas vidutinio saugumo ingredientų, galinčių erzinti ar dirginti jautrias akis. Tarp sudėtinių dalių yra kondicionuojančių medžiagų, drėkiklių, pantenolio ir vitamino C. 

                  ColourPop BFF blakstienų tušo šepetėlis man labai primena mano taip numylėto Too Faced Better than Sex Mascara blakstienų tušo šepetėlį: panaši tiek šepetėlio forma, tiek ir šereliai. Šepetėlis patogus naudoti, gražiai padengia blakstienas, jų neklampindamas. Tušą tikrai galima sluoksniuoti - nudžiuvus pirmam sluoksniui, galima drąsiai tepti ir antrą.

              Tušas suteikia blakstienoms apimties, šiek tiek pailgina, tačiau jų neužriečia. Rezultatas, pirmomis dienomis pradėjus naudoti šį tušą, man tikrai labai patiko. Ir iš tiesų labai apsidžiaugiau, pagalvojusi, jog pagaliau radau alternatyvą savo taip mylimam Too Faced tušui. Tačiau džiaugtis deja, paskubėjau. Pirmasis tušo minusas pasirodė dienos eigoje - man tušas netrupėjo, nebyrėjo, tačiau tepė aplink akis. Ir ties viršutiniu voku, ir po akimis vis pastebėdavau juodus dryžius. Dienos eigoje situacija tik blogėjo. Turiu riebią veido odą, ir riebius paakius, todėl pasitaiko, kad blakstienų tušai man tepa po akimis (turiu ganėtinai ilgas apatines blakstienas), tačiau viršutinius vokus tušai man tepa gerokai rečiau. Tuo tarpu ColourPop BFF blakstienų tušo dienos eigoje kuo toliau tuo daugiau atsirasdavo ant mano veido. Tačiau tušą blakstienoms naudojau ir toliau, tik sekančią dieną juo nedažiau apatinių blakstienų. Deja, tušas vis tiek atsidurdavo ties viršutiniu mano akies voku, todėl dienos eigoje reikėjo vis nepamiršti žvilgčioti į veidrodį ir jokiu būdų netrinti akių. O didžiausias minusas, kurį pastebėjau po keletos dienų - kad ColourPop BFF blakstienų tušas man pradėjo dirginti akis. Pradžioje tikrai maniau, kad galbūt pasigavau kokią akių infekciją, nes akys buvo paraudusios ir man jas graužė, tačiau nustojusi naudoti BFF tušą po kelių dienų pastebėjau, kad akys nebėra sudirgusios. 


                  Man labai patiko ColourPop BFF blakstienų tušo suteikiamas efektas, tačiau deja, tušas man ne tik kad neišsilaikė visą dieną, tepė, tačiau dar ir dirgino mano akis. Todėl deja, šis produktas tapo turbūt pirmuoju mano ColourPop nusivylimu. Daugiau šio tušo nenaudosiu, todėl su juo teks atsisveikinti. Todėl merginos, jei Jūsų akys jautrios, linkusios ašaroti, ar turite riebią odą ar riebius paakius,  šio tušo rinktis tikrai nerekomenduoju. 

              Nors ColourPop BFF blakstienų tušo kaina - vos 8 doleriai, man jis, deja, tapo nusivylimu. Kaip Jums ColourPop BFF blakstienų tušas, gal bandėte, kokie Jūsų įspūdžiai? Pasidalinkite. 
              

                                                                                    Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)


Komentarai