Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes! naujasis tušas blakstienoms - ar tikrai vertas dėmesio?

      Labas.

    Savo IG pasižadėjau Jums pasidalinti įspūdžiais apie Charlotte Tilbury pirkinius. O šios dienos apžvalga skirta vienam iš naujesnių jos produktų - Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Mascara blakstienų tušui.

     Šį Charlotte Tilbury Pillow Talk Mascara tušą blakstienoms įsigijau visai neplanuotai, kartu su kitais pirkiniais iš CultBeauty (plačiau galite skaityti čia). Tušą įsigijau mažesnio dydžio, Travel size pakuotėje. 

     Tušo pakuotė man labai primena žymiojo Too Faced Better Than Sex tušo, tiek pakuotės spalva, tiek jos dizainas. 


     Ant pakuotės pateikiama trumpa informacija apieproduktą, nedidelis aprašymas, rezultatas, sudėtis ir kita.

     Oficialiame Charlotte Tilbury puslapyje galima rasti tikrai nemažą šio tušo aprašyma. Pillow Talk Push Up Lashes tušas blakstienoms turėtų užriesti blakstienas ir jas tokias išlaikyti net iki dvidešimt keturių valandų. Unikalios formos šepetėlis turėtų pasiekti ir padažyti kiekvieną, net ir pačią mažiausią blakstieną. Super juoda spalva turėtų pabrėžti ir paryškinti blakstienų augimo liniją, suteikti blakstienoms dramatiškumo. Tušo aprašymas iš tiesų gana ilgas ir jį paskaičius gali pasirodyti, jog šis produktas tobulas ir tiks ir patiks visoms, nes žada praktiškai viską, ko gali norėti ir tikėtis iš tušo blakstienoms.

Travel size kelioninio dydžio pakuotės kiekis 4 ml., pilno dydžio pakuotė dvigubai didesnė (10 ml.). Tušas galioja standartiškai,  šešis mėnesius nuo atidarymo, pagamintas UK.




Sudėtis Blakstienų tušo   pagrindą sudaro tirpiklis (vanduo). Antroji sudėtinė dalis -  pigmentas, trečioji - mikrokristalinis vaškas. Ketvirtasis ingredientas - minkštiklis, emulsiklis. Penktoji sudėtinė dalis - karnaubo vaškas,  šeštoji - minkštiklis, emulsiklis.  Sudėtyje yra rišiklių, klampumo reguliavimo medžiagų, drėkiklio, ricinmedžių sėklų aliejaus, minkštiklių, dažiklio, konservantų, vitamino E, kondicionuojančios medžiagos, tirpiklio.

Aqua/Water/Eau, Iron Oxides (Ci 77499), Microcrystalline Wax/Cera Microcristallina/Cire Microcristalline, Stearic Acid, Cera Carnauba/Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/Cire De Carnauba, Glyceryl Stearate, Acrylates Copolymer, Hydrogenated Vegetable Oil, Butylene Glycol, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Stearyl Stearate, Ultramarines (Ci 77007), Aminomethyl Propanol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Galactoarabinan, Sodium Dehydroacetate, Tocopheryl Acetate, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Laureth-21, BHT

(žalia spalva -  saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas,  raudona spalva - pavojingas ingredientas).

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

          Blakstienų tušo sudėtis vidutiniška. Pagrindą sudaro  vanduo, pigmentas, mikrokristalinis vaškas,   karnaubo vaškas, emulsikliai.Tarp sudėtinių dalių - keletas kondicionuojančių medžiagų, drėkiklių, vitaminas E ir ricinų aliejus. Sudėtinių dalių aprašymo pabaigoje - konservantai ir keletas vidutinio saugumo ingredientų. 


     Kelioninio dydžio tušo pakuotė nedidelė, kompaktiška, švelniai pastelinės spalvos, dekoruota auksinėmis detalėmis, kompanijos logotipu, kamštelis - ryškios, aukso spalvos. Mane nustebino, jog kelioninio dydžio pakuotė jaučiasi tikrai ganėtinai sunki, kokybiška, ko paprastai kelioninio dydžio pakuotėse nebūna.

Pillow Talk Push Up Lashes blakstienų tušo šepetėlis taip pat nėra standartnis: silikoniais, įvairaus ilgio šereliais, o ir šepetėlio forma labai įdomi. Tokiu šepetėliu tikrai labai patogu padengti kiekvieną, net ir pačią mažiausią blakstieną, šepetėliu patogiai galima blakstienas iššukuoti, tušas man nelipina blakstienų, tačiau tuo pačiu ir nesuteikia tiek daug apimties kiek aš norėčiau, tik paiilgina blakstienas, jas gražiai atskiria. 

        Mano blakstienos yra ilgos, tačiau nėra tankios, todėl aš iš blakstienų tušo pirmiausia tikiuosi apimties. Turiu riebią veido odą, todėl noriu, kad tušas gerai išsilaikytų ant mano blakstienų. Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes tušas blakstienoms gražiai padengia blakstienas, jas pailgina, iššukuoja, tačiau daug apimties šis tušas nesuteikia. Prieš blakstienas dengdama blakstienu tušu aš visuomet naudoju blakstienų rietiklį. Mano blakstienos ilgos, tačiau itin tiesios, o man norisi, kad jos būtų riestos, taip ir pačios akys atrodo išraiškingesnės, didesnės. Pillow Talk tušo be blakstienų rietiklio bandžiau vos vieną kartą ir prisipažinsiu, rezultatu sužavėta aš nebuvau. Man šis tušas tik pailgina blakstienas, tačiau jų neužriečia ir blakstienų rietiklio man vis tiek reikia. Galutinis rezultatas, padengus blakstienas, tikrai nėra blogas, blakstienos atrodo ilgesnės, pilnesnės, ir tuo pačiu neatrodo sulipintos. Tačiau pats didžiausias šio tušo minusas - išsilaikymas. Jau po geros valandos tušas atsiduria man po akimis, o kuo toliau - tuo baisiau. Dienos eigoje tušą būtinai turiu valyti, nes kitaip, vakare galima likti su pandos ratilais apie akis. Šio tušo apatinėms blakstienoms aš nenaudoju (tam renkuosi vandeniui atsparų tušą), tačiau ir ant viršutinių blakstienų šis tušas man neišsilaiko, dienos eigoje linkęs tepti. O jei dar su šiuo tušu pasidengus ir išėjus į lauką su apsaugine veido kauke, patikėkit, po akimis lieka tokie plėmai, kad baisu. Labai džiaugiuosi, kad pirkau tik kelioninio dydžio pakuotę, tai kai nors bandysiu sunaudoti. Ant šio tušo tepu savo taip mylimą Catrice Glam and Doll vandeniui atsparų tušą, tuomet netenka vaikščioti su pandos akimis. 


     Kaip jau supratote Charlotte Tilbury Pillow Talk Push Up Lashes tušas blakstienoms manęs nesužavėjo, priešingai, tušas man nepatiko ir aš jo Jums nerekomenduoju, ypač jei dar ir Jūsu turite riebią ar mišrią veido odą. Mačiau ne vieną amerikiečių grožio blogerių šio tušo apžvalgą ir dalis jų tikrai teigė, jog tušas ant blakstienų ilgai neišsilaiko, linkęs tepti po akimis. 
      Travel size šio tušo pakuotės kaina apie 15 €, pilno dydžio pakuotės - 29 €. Įsigyti galima Charlotte Tilbury puslapyje, CultBeauty, ASOS
     O koks Jūsų mylimiausias tušas blakstienoms? Pasidalinkite, norėčiau ir aš išmėginti ir atrasti naują, dar nebandytą tušą blakstienoms.


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui. 

Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)

Komentarai