Nuvylę dekoratyvinės kosmetikos produktai

      Labas.

    Tinklaraštyje stengiuosi dalintis atradimais ir daugiau rašau apžvalgas ir įspūdžius apie man patikusius kosmetikos produktus. Tačiau paskutiniu metu esu atrinkusi dekoratyvinės kosmetikos priemonių, kurios man netiko arba nepatiko. Ar Jums įdomūs tokie įrašai? Parašykite, būtų įdomu sužinoti Jūsų nuomonę. Mano tinklaraštyje galite rasti vos vieną įrašą apie priemones, kurios gero įspūdžio man nepaliko (nuoroda čia). 
      Šios dienos įraše paminėsiu 10 dekoratyvinės kosmetikos produktų,  trumpai aprašysiu kiekvieną priemonę, kas ir kodėl man netiko. Mes visos esame skirtingos, todėl ir lūkesčius turime skirtingus. Todėl jei šiame įraše rasite priemones, kurias Jūs mielai naudojate, džiaugiuosi už Jus, tačiau man jos, deja, netiko arba nepatiko.


        Pirmasis mane nuvylęs tušas blakstienoms - Catrice Cosmetics Glam and Doll Volume Mascara. Apie Catrice Glam and Doll blakstienų tušą, tik vandeniui atsparų, esu parašiusi atskirą įrašą, kurį galite rasti čia, ir šis tušas yra mano vienas mylimiausių ir jį naudoju apatinėms blakstienoms dažyti. Ilgai išlieka, netepa ir nebyra. 


           Šis Catrice tušas, juodoje pakuotėje, turėtų suteikti blakstienoms daugiau apimties. Tušo šepetėlis - silikoninis, gerai padengia blakstienas, jų nesulipindamas. Tačiau paties tušo formulė man pasirodė gerokai per sausa ir pats tušas man labai greit sudžiuvo. Nežinau, gal man pasitaikė sena pakuotė, tačiau šį tušą panaudojau vos mėnesį, kol jis man visai sudžiuvo. Tušas apimties nesuteikė, daugiau ilgino blakstienas. Todėl šio tušo daugiau nesirinkčiau ir Jums nerekomenduoju.


          Antrasis nuvylęs produktas, o tiksliau netgi du, tik skirtingų atspalvių - Wet n Wild kompanijos Megaglo skysti hailaiteriai - spalvos Halographic ir Halo, Goodbye. Šias abi priemones įsigijau BeautyBay rinkinyje, kurį vis dar galima įsigyti čia


          Savo tinklaraštyje jau ne kartą esu gyrusi standartinius, MegaGlo linijos hailaiterius (apžvalgą galite rasti čia), todėl buvo labai įdomu išmėginti ir kompanijos skystus hailaiterius. Deja, jie man nepatiko.


      Spalva  Halographic   turi švelniai violetinį, holografinį atspalvį, kuris sunkiai pritaikomas kasdienai, o atspalvis Halo, Goodbye  yra gerokai draugiškesnis kasdieniniam naudojimui, standartinė, šampaninio tono spalva.



          Abu hailaiteriai labai matosi ant odos, tačiau taip tik dar labiau pabrėžia veido odos netobulumus, linkę subėgtį į raukšleles, palieka lipnumo pojūtį ant odos. Man jie nepatiko, todėl jei turite riebią, nelygią veido odą ir Jums šių hailaiterių nerekomenduoju.


            Trečiasis nuvylęs kosmetikos produktas iš Wet n Wild Hello Halo naujosios linijos, skaistalų ir hailaiterių duo, kurį jau minėjau viename iš savo pirkinių įrašų (nuoroda čia).  Šiuos duo galima rinktis iš keleto atspalvių, aš išsirinkau atspalvį  Highlight Bling


          Pakuotėje yra du švytėjimo suteikiantys produktai: hailaiteris ir skaistalai, juos galima naudoti atskirai, arba maišyti tarpusavyje. Šioje mažoje paletėje skaistalų formulė man patiko gerokai labiau: persikinio atspalvio, suteikia odai sveikos, švytinčios odos efektą, gražiai dengiasi ant odos. Tiesa, ganėtinai intensyvūs, todėl reikėtų nepadauginti, kitaip linkę išryškinti veido odos tekstūrą. 

              Deja, hailaiteris šioje paletėje man nepatiko - visai neprimena įprastos Wet n Wild hailaiterių formulės, ant odos dengiasi netolygiai, gana sausos formulės, savo sudėtyje turi stambių blizgučių, kurie labai matosi ant odos, išryškina veido odos tekstūrą. Nežinau kaip kiti Wet n Wild duo hailaiteriai ir skaistalai, ar formulė lygiai tokia pati, tačiau būtent šio atspalvio Highlight Bling aš nerekomenduočiau.


             Kiti du man nepatikę dekoratyvinės kosmetikos produktai iš Alterra kompanijos. Pirmasis,  Alterra maskuoklis, mano turima spalva 01 Light


         Produkto pakuotė standartinė, kiekis - 5 ml., sudėtis ganėtinai nebloga, patogus naudojimui aplikatorius. Tačiau šis maskuoklis  neturi pigmento ir jokio maskavimo. Paskirsčius produktą ant odos, jis atrodo spalvos ir turi, tačiau jam susigėrus į odą, jokio maskavimo nelieka. Produktas atrodo natūraliai, bet kam dengti maskuoklį, kuris nemaskuoja visiškai nieko. Tikrai nepatiko, kaina siekė vos porą eurų, bet  pinigai išmesti kaip į balą.
  

 Antrasis man netikęs produktas - Alterra All-in-One - drėkinamoji makiažo priemonė. Produkto aprašyme nurodyta, jog drėkinamoji makiažo priemonė atlieka 3 funkcijas: yra makiažo pagrindas, puoselėja ir maskuoja. Tinka visų tipų odai, suteikia natūralaus spindesio, ištobulina veido atspalvį ir paslepia raudonį bei netolygumus. Mano turimas atspalvis 01 Nude, tačiau ši spalva labai tamsi, taip pat oranžinio tono, ant veido odos dengiasi netolygiai, išryškina veido odos poras. Riebiai veido odai tikrai nerekomenduoju.


            Dar vienas man netikęs ir nepatikęs makiažo pagrindas iš iš Rimmel London- Fresh Skin makiažo pagrindas. Šį produktą minėjau ir savo Eurokos pirkinių įraše.


   Mano turima spalva  101 Classic Ivory. Spalva atitinka mano odos spalvą, tačiau pudra neturi maskavimo, negražiai dengiasi ant odos, linkusi subėgti į poras, jau po kelių valandų oda linkusi blizgėti. Riebiai veido odai tikrai netinka, nerekomenduoju.
 Septintasis man netikęs ir nepatikęs produktas - E.l.f. 16 HR Camo Concealer  , mano turima spalva Fair Rose. Amerikietės grožio blogerės labai giria šį maskuoklį, todėl ir man buvo labai smalsu jį išmėginti. juolab, kad E.l.f. produktų kainos nėra didelės, ir kokybė labai nebloga.
              

  E.l.f. 16 HR Camo Concealer maskuoklis - itin pigmentuotas ir maskuoja iš tiesų puikiai. Tiesa, šis produktas itin greit džiūna ant odos, todėl jį sklaidyti reikia ypač greit. Ir nors maskavimas yra itin geras, tačiau pats atspalvis man gerokai per šviesus ir maskuoklis linkęs paryškinti visas pasausėjusias odos vietas. Mano paakių oda - sausa, todėl maskuoklis man išryškina visus paakių odos pasausėjimus ir smulkias raukšleles apie akis, todėl jis man netiko. Jei Jūs neturite sausos paakių odos, galbūt Jus šis maskuoklis ir pasiteisintų. Maskavimas tikrai labai stiprus,  ne veltui jis lyginamas su žymiuoju Tarte maskuokliu.


     Aštuntasis man netikęs ir nepatikęs produktas iš Kiko Milano - Unlimited Foundation - kreminė pudra su SPF 15. Online pudros atspalvį išsirinkti nebuvo lengva, ir aš deja,  su spalva vėl nepataikiau. Mano turimas atspalvis Cool Rose 20.


          Galiu pagirti Kiko Milano Unlimited pudros įpakavimą - stiklinė, matiniu paviršiumi pakuotė, gana sunki, turi patogų naudojimui dozatorių - pompą. Pudros kiekis standartinis 30 ml., pudra galioja 12 mėnesių nuo atidarymo, pagaminta Italijoje.
         Atspalvis Cool Rose 20 man per tamsus, turi oranžinį potonį. Pudros maskavimas neblogas, lengvo - vidutinio maskavimo, natūralaus užbaigimo. Pudra ant odos dengiasi netolygiai, linkusi subėgti į poras ir smulkias raukšleles, jaučiasi ant odos, neatrodo natūraliai, palieka ant odos nedidelį lipnumo pojūtį. Jau po poros  valandų veidas ima blizgėti, tikrai nėra ilgai išliekanti. Su spalva prašoviau, bet ir formulė manęs nesužavėjo, nepatiko tiek tekstūra, tiek atspalvis,  tiek išsilaikymas. Riebiai veido odai nerekomenduoju.
        Tai buvo mano paskutinis bandymas susidraugauti su Kiko Milano pudromis. Deja, kiek teko man jų bandyti, nei viena mano odai netiko. Kaip Jums Kiko Milano pudros, ar bandėte? Galbūt Jums pasiteisino, pasidalinkite?

          Devintasis man visiškai nepatikęs produktas - pudra iš Kiko Milano Tuscan Sunshine kolekcijos. Šį produktą minėjau viename iš savo Kiko Milano kosmetikos pirkinių įrašų (nuoroda čia). 
      Vienintelis šios priemonės pliusas - graži pakuotė ir paties produkto dizainas. Šią pudrą galėčiau pavadinti pačiu didžiausiu paskutinio užsakymo nusivylimu.


         Kiko Milano puslapyje teigiama, jog pudra turėtų ne tik užfiksuoti veido oda, sumažinti veido odos poras, suteikti odai švytėjimo, tačiau ir priduoti veido odai sveiko spindesio.
          Pati pudra yra labai stpriai įspausta į pakuotę, baltos spalvos, su šepetėliu produktas pasiima itin sunkiai ir realiai ant odos pudros net nesimato. Pačio produkto pavirčiuje yra šiek tiek blizgučių, kurie dengiant priemonę šepetėliu persiduoda ant odos. O daugiau ši pudra nedaro absoliučiai nieko. Labai nepatiko, tikrai nevertas savo kainos produktas, todėl nerekomenduoju.
      Paskutinysis mane nuvylęs produktas - L'Oreal Infaillible 24 H Matte Cover kreminė pudra veidui. Priemonė turi stiprų matinį efektą, reikia greit sklaidyti, nes produktas itin greit džiūna ir nesuspėjus jo gerai išsklaidyti, veidas gali gautis demėtas. Sudžiuvusios pudros ant odos sklaidyti jau nebeišeina. Pudra turėtų suteikti matinį užbaigimą, neapsunkinti veido odos, natūraliai atrodyti ir ilgai išsilaikyti. Iš aprašymo gali pasirodyti, jog tai turėtų būti tobulas produktas riebiai veido odai. Deja, pudra mano riebiai veido odai nepatiko ir netiko.


        L'Oreal Infaillible 24 H Matte Cover kreminę pudrą pirkau Drogas parduotuvėje. Išsirinkau atspalvį 130 True Beige. Ieškojau pudros vasarai, tačiau su spalva kiek prašoviau. Atspalvis man pasirodė kiek geltonas, bet pudrą pirkau dar pavasarį, todėl tikėjausi jog atėjus vasarai produktą vis tik galėsiu naudoti.


       Pudra yra ganėtinai skystos konsistencijos, ją ant odos reikia dengti palengva ir skubėti sklaidyti, nes pudrai sudžiuvus, veidas tikrai atrodys demėtas. Tai pirmasis minusas. Antrasis minusas, jog pudra suteikia tikrai stiprų matinį efektą ir deja, ant odos atrodo labai nenatūraliai: išryškina visus veido odos pasausėjimus, pašerpetojimus ir kitas sausas vietas,taip pat linkusi subėgti į poras. Vienintelis pudros pliusas, jog ji tikrai ilgai išlieka ant veidos odos, tačiau pats produkto suteikiamas rezultatas man labai nepatiko. Pudrą mėginu naudoti, ją maišydama su kitomis pudromis, tačiau jos Jums tikrai nerekomenduoju.



          Tiek šį kartą turiu man nepatikusių dekoratyvinės kosmetikos priemonių. Dauguma jų yra skirti veidui ir tiesiog netiko mano riebiai veido odai arba nepateisino mano lūkesčių. O kokia Jūsų nuomonė, ar bandėte mano aprašytas kosmetikos priemones, kokie Jūsų įspūdžiai?

         Būtų labai įdomu sužinoti, koks dekoratyvinės kosmetikos produktas tapo Jūsų šios vasaros didžiausiu nusivylimu?


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui. 

Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)


Komentarai

  1. alterra tą maskuoklį turėjau ir aš - visiškai niekam tikęs ir nepanaudojamas produktas, išmestas jau iš kart po kelių naudojimų, o Loreal pudra viena mano mėgstamiausių, esu riebios odos savininkė, tai šita pudra man ilgai laikosi ir gerai maskuoja, o su sklaidymu bėdu irgi niekad nebuvo, kartojau kelis kartus)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na su pudrom tikrai labai skirtingai. Mano oda taip pat riebi, tačiau man jau virš 30 metų tai matyt todėl tokios super matinės pudros jau negražiai atrodo ant odos. Bet išsilaikymas Loreal pudros tikrai superinis, maišau su mažesnio maskavimo ir bandau sunaudoti. :)

      Panaikinti
  2. Man labai patinka skaityti ir apie nuvylusius produktus, nes rinkoje tiek visko daug ir tiek visko žadama, kad sunku atsirinkti tinkamas priemones, o tokie įrašai bent nuo beviltiškų pirkinių apsaugo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad skaitote. Tokių įrašų bus ir daugiau. O rinkoje tikrai galybė kosmetikos, ir sunku atsirinkti kas vis tik tinka ir patinka. :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą