2019 METŲ GERIAUSI DEKORATYVINĖS KOSMETIKOS PRODUKTAI

          Labas.
        
        Šiandien dalinuosi apžvalga apie labiausiai mylėtus ir naudotus 2019 metų dekoratyvinės kosmetikos produktus. Man visuomet būna be galo įdomu pasižiūrėti ar paskaityti kitų merginų apžvalgas apie jų mylimiausius produktus, todėl ir šiemet nusprendžiau pasidalinti savo praėjusių metų labiausiai naudojamomis priemonėmis. Įrašą apie 2018 metų mylimiausius dekoratyvinės kosmetikos produktus galite rasti čia. Dalis kosmetikos produktų pasikartos, tačiau turiu ir naujų favoritų.


                   Geriausia makiažo baze (praimeriu) galiu drąsiai įvardinti First Aid Beauty Hello Fab Coconut Skin Smoothie Priming Moisturiser. Ši priemonė tapo neabejotinu praėjusių metų atradimu. Makiažo bazė gali atstoti du produktus - drėkinamąjį kremą ir makiažo bazę, ne tik drėkina veido odą, bet ir suteikia odai sveiko, natūralaus švytėjimo. Aš dažnai priemonę maišau kartu su makiažo pagrindu ir taip išgaunu lengvesnį, tarsi BB ar CC kremo variantą. Man labai patinka šio produkto suteikiamas poveikis, kaip jis jaučiasi ir atrodo ant odos. O baigusi naudoti priemonę be jokios abejonės tikrai pirksiu vėl. 
             Antruoju metų atradimu galėčiau pavadinti Kiko Milano Sicilian Notes Brightening Primer - švytėjimo suteikiantį veido praimerį - serumą. Šį praimerį daugiau renkuosi intensyvesniam ir vakariniam makiažui. Produktas ne tik suteikia veido odai sveiko švytėjimo, tačiau tuo pačiu metu išlygina veido odos netobulumus ir paslepia poras. Labai gaila, kad produktas yra iš limituotos kolekcijos, kurios prekyboje jau nėra. Labai tikiuosi, kad kitose Kiko Milano kolekcijose bus galima įsigyti panašų produktą, tik jis bus jau kitokioje pakuotėje. 


                Praėjusiais metais daugiausia naudojau dvi kremines pudras. Pirmoji iš  Physicians Formula The Healthy  (spalva LC1). Apie šią kreminę pudrą esu parašiusi atskirą įrašą, kur galite pasiskaityti plačiau. Vienintelis pudros minusas yra kvapas. Tačiau su kvapu aš jau senai susigyvenau ir prie jo įpratau ir rezultatas, kurį suteikia veido ši pudra tikrai yra vertas dėmesio. Antroji kreminė pudra, kuri iš pat pradžių man didelio įspūdžio nepaliko -  L'Oreal Infaillible 24 Fresh Wear makiažo pagrindas. Tačiau kuo toliau, tuo labiau pamėgau L'Oreal pudrą. Man labai patinka šios pudros suteikiamas rezultatas; gražiai padengia veido odą, suteikia jai natūralios sveikos odos efektą. Vienintelis produkto minusas man yra išsilaikymas. Ant mano riebios veido odos ši pudra neišsilaiko tiek ilgai, kiek aš norėčiau, todėl ją dažnai maišau su matinį efektą suteikiančia priemone. Vasarą naudojau L'Oreal pudros atspalvį 140, o žiemos sezonui įsigijau naują atspalvį - 120. Mielai naudoju abi kremines pudras ir abi jas galiu ir Jums rekomenduoti. 


               Dar vienu praėjusių metų atradimu galiu pavadinti  Too Faced Born This Way Multi - Use Sculpting Concealer maskuoklį. Ne veltui šis produktas yra taip giriamas užsieniečių grožio blogerių. Maskuoklis ne tik puikiai maskuoja, paslepia visus odos netobulumus, nesausina odos, bet ir ilgai išlieka. Vieninteliu produkto minusu galiu įvardinti tik jo kainą. Tačiau šio maskuoklio kiekis beveik du kartus didesnis nei standartinių maskuoklių - 15 ml. Produktas yra itin skalsus, pigmentuotas, todėl jo užteks tikrai labai ilgam laikui. Žinoma, svarbiausia - išsirinkti tinkamą produkto atspalvį, kas perkant online nėra taip paprasta. Aš turiu įsigijusi dvi Too Faced maskuoklio spalvas - Vanilla ir Snow. Vanilla atspalvis man yra kiek per tamsus, o Snow - tiko puikiai. Tikiuosi vasaros metu galėsiu maišyti abi maskuoklio spalvas ir taip po truputį sunaudoti abu produktus. Išsamią maskuoklio apžvalgą galite rasti tinklaraštyje, nuoroda čia


                    Dar vienas praėjusių metų atradimas - kreminiai kontūravimo produktai. Anksčiau maniau, kad tokio tipo produktai tikrai ne man, juk turiu riebią veido odą, todėl buvau įsitikinusi, kad mano odos tipui labiau tinka birios kontūravimo priemonės. Ir apskritai, kad kreminis kontūravimas visai ne man. Tačiau praėjusiais metais įsigijau kreminį kontūravimo pieštuką iš Kiko Milano Sculpting Touch Creamy Stick Contour ir pabandžiau jį pritaikyti savo makiažo rutinoje ir, tiesą pasakius, likau maloniai nustebinta. Produktą daugiausia naudojau vasaros metu. 


              Mano turima kreminio kontūravimo pieštuko spalva 200 Hazelnut. Kiko Milano puslapyje priemonę galima rinktis ir tamsesnio atspalvio. Kontūravimo pieštuko spalva puikiai tinka paryškinti veido bruožams. Priemonę lengva naudoti, galima sluoksniuoti iki norimo intensyvumo, produktas lengvai sklaidosi ant odos ir nepalieka dryžių. 
                 Praėjusiais metais labiausiai mylėtas bronzeris -  Physicians Formula Butter bronzeris. Kaip galite matyti, tikrai buvo naudotas ir pačio produkto jau belikę tik iš kraštų. Dabar naudoti bronzerį šiek tiek sudėtinga, sunku paimti norimą kiekį šepetėliu, taip pat jis iš kraštų linkęs šiek tiek byrėti. Physicians Formula bronzerį įtraukiau ir į savo Project Pan 2020 projektą ir tikiuosi priemonę išnaudoti iki pat dugno. Apie produktą esu parašiusi atskirą įrašą, jis tikrai yra vertas dėmesio ir kainos. Vienas geriausių mano bandytų bronzerių. 


                     Antrasis bronzeris, kurį praėjusiais metais taip pat naudojau labai dažnai - iš limituoto leidimo Kiko Milano Gold Waves kolekcijos. Šio produkto Kiko Milano prekyboje jau neturi, tačiau labai panašaus tipo produktai, tik kitose pakuotėse, dažnai atsiranda ir naujose kompanijos kolekcijose. Kiko bronzeris yra Baked tipo, itin minkštas, gražiai dengiasi ant odos, priduoda jai sveiko švytėjimo. Šis produktas buvo ir 2018 metų favoritas. Jo kiekis net 20 g. Produktas naudojasi labai taupiai, ir nors jį renkuosi ir naudoju dažnai, tačiau paties produkto dar likę labai nemažai. Tikiu, kad drąsiai jį naudosiu dar metus ar dvejus. 


                  2018 metų įraše gyriau Physicians Formula Butter linijos skaistalus. Ir praėjusiais metais juos mielai naudojau, tikrai puikūs produktai kasdieniniam naudojimui. Tačiau 2019 metų atradimu vis tik norėčiau įvardinti Kiko Milano Baked formulės skaistalus. Anksčiau buvau matinių skaistalų mylėtoja, tačiau praėjusiais metais atradimu tapo spindesio suteikiantys skaistalai, kurie gali atstoti ir švytėjimo suteikiančius produktus. Patys mylimiausi skaistalai iš Kiko Milano praėjusių metų vasaros Oceal Feel kolekcijos. Spalva 01 Sunkissed - rusvai koralinė, priduoda veido odai šiltumo ir švytėjimo, suteikia spindinčios, sveikos odos efektą. Tiesa, tokie skaistalai yra gana intensyvūs ir gali išryškinti odos netobulumus, todėl labai svarbu nepadauginti.



                        Taip mano mylimiausi bronzeriai ir skaistalai atrodo ant odos. Spalvas dengiau gana intensyviai, kad matytųsi skirtumas, tačiau produktus drąsiai galima sluoksniuoti iki norimo intensyvumo. 



                 2019 metais labiausiai mylėtos ir naudotos pudros Rimmel. Pirmoji, biri pudra Rimmel London Match Perfection Silky Loose Face Powder apie kurią esu parašiusi atskirą įrašą. Antroji, kompaktinė pudros versija - Stay Matte, kurią taip pat naudojau dažnai ir tikiuosi šiais metais ją užbaigti. Birios pudros versija man patiko gerokai labiau, ją tikrai drąsiai pirkčiau vėl. Kompaktinės pudros antrą kartą nesirinkčiau tik dėl pakuotės: kaip galite matyti, maniškė jau yra sulūžusi. 



              Labiausiai mylėtu ir naudotu 2019 metų hailaiteriu galiu drąsiai įvardinti Wet n Wild MegaGlo Precious Petals hailaiterį. Apie šį produktą esu parašiusi atskirą įrašą, kur galite pasiskaityti plačiau. Wet n Wild hailaiterių formulė man labai patinka - intensyvūs, tačiau neišryškinantys veido odos tekstūros, o ir kaina jų tiesiog juokinga. 



             Mylimiausias praėjusių metų makiažo fiksatorius Kiko Milano Prime & Fix Refreshing Mist. Apie produktą esu parašiusi atskirą įrašą, todėl, jei įdomu, galite pasiskaityti plačiau. Fiksatorius yra iš pastoviosios Kiko  Milano kolekcijos. Makiažo fiksatorius man labai primena Urban Decay All Nighter makiažo fiksatorių, nes ne tik gražiai sulieja visus birius produktus, turi gaivinantį pojūtį, tačiau užfiksuoja makiažą taip kiek prailgindamas makiažo išsilaikymą. 



                 Praėjusių metų mylimiausi antakių priežiūros produktai Essence Make Me Brow antakių gelis ir e.l.f.  antakių pieštukas (spalva Taupe). Essence antakių gelis suteikia antakiams spalvos, savo sudėtyje turi tarsi mažyčių plaušelių, taip priduoda antakiams apimtiems, juos užfiksuoja. Produktas turi itin patogų, nedidelį šepetėlį, o ir kaina itin maža. Baigusi naudoti tikrai pirksiu vėl. Antrasis favoritas taip pat iš itin prieinamos kompanijos - e.l.f. Nuo šiol kompanijos produktų turėsime galimybe įsigyti ir Lietuvoje, nes e.l.f. produktais pradėjo prekiauti ir Douglas. Antakių pieštukas turi itin patogų, nedidelį, išsukamą aplikatorių, produktas pakankamai pigmentuotas, nesunku nubrėžti tiek plonesnę, tiek storesnę liniją, ilgai išlieka ir gražiai išsisklaido. Kitoje pieštuko pusėje - patogus, formuojantis ir šukuojantis šepetėlis. O ir kaina itin prieinama. 


                Jau ne kartą savo blogo įrašuose esu minėjusi, kad be geros akių šešėlių bazės savo akių makiažo neįsivaizduoju. 2018 metų įraše minėjau Milani akių šešėlių bazę, kurią tikrai galiu drąsiai rekomenduoti. 2019 metais atradau dar vieną puikų produktą iš  Kiko Milano Neutral Eye Base . Priemonė ne tik padeda šešėliams išsilaikyti ilgiau, tačiau tuo pačiu padeda suvienodinti akių vokų spalvą. Tiesa, didelių netobulumų ši bazė nepadės paslėpti, tačiau akių šešėlių išsilaikymą tikrai prailgina. Produktas turi malonią tekstūrą, gražiai pasidengia ant akių vokų, išlygina odos netobulumus. O ir kaina nėra didelė. Kiko Milano bazė man labai primena žymiąją  Urban Decay Eyeshadow Primer Potion akių šešėlių bazę.
               Antroji akių šešėlių bazė   BH Cosmetics Base Booster yra skirta blizgiems šešėliams arba blizgučiams aplikuoti. Produktas yra baltos spalvos, tirštos kreminės tekstūros, gerai "priklijuoja " blizgučius ant akių vokų ir neleidžia jiems nubyrėti. 


                 2019 metais labiausiai mylėti ir naudoti blakstienų tušai nepasikeitė ir išliko tie patys kaip ir 2018 metais. Tai be jokios abejonės  Too Faced Better Than Sex Mascara - blakstienų tušas ir vandeniui atsparus Catrice cosmetics Glam & Doll. Apie abu tušus esu parašiusi apžvalgas, todėl, jei įdomu, galite pasiskaityti plačiau.


                       2019 metais vėl grįžau prie gelinių akių pravedimų. Kaip visuomet, negaliu išsiversti be gero, intensyvaus, juodo akių pravedimo, kuriuo praėjusiais metais tapo Kiko Milano gelinis akių pravedimas. Prie produkto konsistencijos pradžioje teko įprasti, tačiau kuo toliau, tuo labiau pamėgau naudoti Kiko Milano akių pravedimą.


           Darbiniam akių makiažui praėjusiais metais dažnai rinkausi ir rudą akių pravedimą iš E.l.f. Nors apžvalgoje apie produktą ir rašiau, kad pigmento man jame šiek tiek pritrūko, tačiau pats produktas tikrai nėra blogas tik reikia prie jo įprasti ir dengti daugiau nei vieną sluoksnį. Man patiko pravedimo suteikiamas matinis efektas, taip pat jo kreminė konsistencija. Šiuo metu pravedimas jau yra apdžiuvęs, todėl su juo jau atsisveikinu, tačiau jei ir Jums smalsu išmėginti, e.l.f. akių pravedimo galite ieškoti Douglas parduotuvėse ir išmėginti pačios. 


               2019 metais daugiausiai naudojau Kiko Milano produktus lūpoms. Man patinka Kiko tiek įprasti lūpų dažai, tiek blizgesiai, tiek jų pieštukai lūpoms ir balzamai. Galiu drąsiai rekomenduoti ir Jums išbandyti Kiko Milano lūpų dažus ir blizgesius.


             Kiko Milano 3D Hydra Lip Gloss tikrai verti dėmesio, jei ir Jūs mėgstate šiek tiek sunkesnius ir ilgiau ant lūpų išliekančius lūpų blizgius. Mano mylimiausia šių lūpų blizgesių spalva - 17 Perly Mauve. Labai gražiai atrodo ant lūpų, savo sudėtyje turi itin mažų ir smulkių blizgučių, drėkina ir putlina lūpas. Šį lūpų blizgį galima naudoti vieną arba tepti ant kokios nors kitos lūpų dažų spalvos. Antrasis favoritas - Kiko Milano Lip Volume - putlinantis lūpų kremas. Šis produktas nėra toks sunkus, kaip įprasti Kiko Milano lūpų blizgesiai. Gražiai atrodo ant lūpų, suteikia švelnų, rožinį atspalvį,  turi labai lengvą putlinantį poveikį. 


                  Kiko Milano balzamus taip pat galiu rekomenduoti. Praėjusiais metais man pavyko sunaudoti iki pat pabaigos vieną iš limituoto leidimo kolekcijos lūpų balzamų su spalva. Kiko Milano balzamų lūpoms ne tik formulė yra maloni ir drėkinanti, bet ir įpakavimai be galo gražūs. Mano praėjusių metų atradimas - dar vienas limituoto leidimo balzamas lūpoms. Jo šiuo metu prekyboje jau nėra, bet kaip visuomet, yra galimybė įsigyti panašų produktą, tik pakuotė jau yra kita. 


                     Mylimiausi lūpų dažai - Kiko Milano Velvet Matte. Šių lūpų dažų savo kosmetikos kolekcijoje turiu devynis atspalvius ir norėčiau įsigyti daugiau. Man patinka ne tik šių lūpų dažų pakuotė, tačiau ir pati formulė: pigmentuoti, ilgai išliekantys, komfortiškai jaučiasi ant lūpų, jų nesausina, didžiulis spalvų pasirinkimas. Mano mylimiausia Velvet Matte lūpų dažų spalva - 135 Mauve. Kitas praėjusių metų favoritas - Contour Cosmetics skysti, matiniai lūpų dažai, spalva JUJU.  Labai gražus, šilto tono, nude atspalvis. Šie lūpų dažai matinio užbaigimo, šiek tiek sausina lūpas, tačiau gražiai pasidengia ir išlieka ilgai. 



                   Akių šešėlių paletės - mano silpnybė. Jų savo kosmetikos kolekcijoje turiu tikrai nemažai, jas dažnai keičiu ir renkuosi ne tik pagal sezoną, bet ir pagal nuotaiką. 2018 metų mylimiausių įraše minėjau keturias labiausiai mylėtas akių šešėlių paletes. The Balm Meet Matte Trimony paletė tikrai yra verta ir dėmesio ir kainos, puikios kokybės matiniai akių šešėliai. ABH Norvina akių šešėliai taip pat verti dėmesio, ypač jeigu Jums patinka paletėje esančios šešėlių spalvos.



                2019 metų favoritais tapo trys akių šešėlių paletės, dvi iš jų paminėjau ir 2018 metų mylimiausių įraše. Pirmoji, be jokios abejonės -  Colour Pop ir Kathleen Lights - Dream St. akių šešėlių paletė. Colourpop akių šešėlius esu gyrusi jau ne kartą ir nors kompanijos palečių turiu nemažai, vis tik ColourPop ir Kathleen Lights - Dream St. man ir liko pati mylimiausia akių šešėlių paletė. Išsamią paletės apžvalgą galite rasti tinklaraštyje (paspaudę ant nuorodos). 


              Antroji paletė, mano pačios sukurta, magnetiniame įpakavime (kurį įsigijau iš Aliexpress) - Makeup Geek vienetiniai akių šešėliai. Čia esu susidėjusi akių šešėlius iš Makeup Geek - In The Nude šešėlių paletės, taip pat yra keletas kitų vienetinių akių šešėlių. Makeup Geek šešėlių formulė man taip pat be galo patinka, šiuos šešėlius taip pat dažnai renkuosi kasdienai. 


                 Trečioji paletė, kurią galiu drąsiai pavadinti 2019 metų atradimu - Anastasia Beverly Hills Jackie Aina akių šešėliai. Apie šią paletę esu parašiusi atskirą įrašą, todėl, jei įdomu, galite pasiskaityti plačiau. ABH šešėlių formulė yra viena mano mylimiausių, o būtent šios paletės šešėliai - puikios kokybės, ypatingai pigmentuoti. Paletė labai universali, galima susikurti tiek neutralų, tiek ryškų ir intensyvų vakarinį akių makiažą. 


               Toks praėjusių 2019-ųjų metų favoritų sąrašas. Tikiuosi, kad buvo įdomu skaityti, gal atrasite ir Jūs tarp šių produktų  savo favoritų.  Būtų labai smagu, jei ir Jūs pasidalintumėte savo 2019 metų mylimiausiais produktais ar atradimais.  Kaip visada, labai laukiu Jūsų nuomonių ir įspūdžių komentaruose.

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui. 

Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)




Komentarai