Origins Clear Improvement poras valanti veido kaukė su aktyvinta anglimi

      Labas.

    Ne kartą tinklaraštyje esu minėjusi, jog labai mėgstu bandyti naujas veido kaukes. Mėgstamiausios kaukės yra molio ir lakštinės. Turiu riebią veido odą, kuri linkusi į spuogelius ir inkštirus, todėl patinka naudoti valomąsias molio kaukes, kurios kartu sutraukia poras ir mažina odos riebalavimąsi. Todėl labai apsidžiaugiau ASOS advento kalendoriuje (apžvalgą galite skaityti čia ) radusi Origins Clear Improvement poras valančią veido kaukę su aktyvinta anglimi. Origins kosmetikos nesu bandžiusi,  kompanijos kaukės sulaukia dėmesio, o ir kainos yra kiek aukštesnės. Esu bandžiusi jau nemažai veido kaukių su aktyvinta anglimi. Jos puikiai tinka mišriai ir riebiai veido odai.

     Origins Clear Improvement veido kaukė atkeliauja standartinėje, plastikinėje pakuotėje, su atidaromu kamšteliu apačioje.


     Kaukės kiekis nemažas, 75 ml. Kaukė galioja 24 mėnesius nuo atidarymo, 
pagaminta JAV.


Douglas internetinėje parduotuvėje galima rasti trumpą Origins Clear Improvement kaukės aprašymą: 

Clear Improvement Mask
Poras valanti veido kaukė

Mišriai/riebiai odai.

Aplinkos toksinai ir nešvarumai skatina porų užsikimšimą ir dėl to oda atrodo papilkėjusi. Kaukės sudėtyje esanti aktyvinta anglis veikia kaip magnetas ištraukdama porose esančius nešvarumus, baltasis molis sugeria toksinus iš aplinkos, lecitinas skaido nešvarumus. Dabar oda gali laisvai kvėpuoti!

Talpa: 100ml

    Kaukės pagrindiniai ingredientai - aktyvinta anglis, baltasis molis turėtų padėti išvalyti veido odos poras, o lecitinas padėti skaidyti nešvarumus. Kaukė turėtų ne tik padėti išvalyti veido odos poras, bet ir kovoti su aplinkoje esančiais toksinais. Kas man yra sunkiai tikėtina. 🙄

   Aktyvinta anglis - ne tik kaukių sudėtinė dalis, jos galima rasti ir dantų priežiūros priemonėse, šveitikliuose. Aktyvinta anglis turi ir detoksikuojantį poveikį, padeda pašalinti nešvarumus. 


    Origins Clear Improvement kaukė yra iš brangesnių, todėl, kaip visada, įdomu pasižiūrėti į sudėtinių dalių aprašymą. Informaciją apie sudėtines dalis galima rasti nugarinėje įpakavimo dalyje. 


Sudėtis.  Veido kaukės  pagrindą sudaro vanduo, mirtų ekstraktas, absorbentai, emulsikliai, anglies milteliai, klampumo reguliavimo medžiaga. Sudėtyje yra lecitino (skatina odos atsinujinimą), minkštiklių, emulsiklių, glicerino, kondicionuojančių medžiagų, drėkiklio, konservantų. 

wateraquaeau; myrtus communis (myrtle) leaf water; kaolin; bentonite; butylene glycol; montmorillonite; polysorbate 20; peg-100 stearate; charcoal powder; xanthan gum; lecithin; peg-150 distearate; propylene glycol stearate; sorbitan laurate; glycerin; propylene glycol laurate; simethicone; caprylyl glycol; ethylhexylglycerin; hexylene glycol; trisodium edta; dehydroacetic acid; phenoxyethanol 

Kilmės šalis: JAV

(žalia spalva - saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas, 
 raudona spalva - pavojingas ingredientas)

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

        Veido kaukės sudėtis nebloga, sudėtyje  yra absorbentų, anglies miltelių, lecitino, glicerino, kondicionuojančių medžiagų. Tačiau yra ir keletas odą dirginančių ingredientų, konservantų. Džiugu, jog sudėtyje nėra kvapiklių. Apie šią veido kaukę plačiau galite pasiskaityti Kosmetikos DNR puslapyje. 

     Origins Clear Improvement  kaukės konsistencija mane kiek nustebino, ne tokios sausos tekstūros, kremiškesnės konsistencijos. Ant odos tepasi lengvai, gražiai pasiskirsto.  Kaukė ant odos sudžiūna per 15-20 minučių. Tuomet ją reikia nuplauti šiltu vandeniu. 

    Prieš naudojant valomąsias veido kaukes, reikėtų ant veido palaikyti drėgną, šiltą, rankšluostį arba kaukę naudoti po karšto dušo ar vonios, kad atsivertų veido odos poros. 

Man patiko kaukės tekstūra, ji kremiškesnė nei aš tikėjausi, lengviau užtepti ant odos ir lengviau nuplauti. Taip pat kaukė taip stipriai neišsausino mano veido odos, ką dažnai daro tokios valomosios kaukės veidui. Po kaukės naudojimo man oda atrodė švaresnė, kaukė sutraukė veido odos poras. Mano manymu, kaukę galėtų naudoti normalios odos savininkės. Origins kaukė man nepasirodė labai sausinanti odą. 

     Origins Clear Improvement veido kaukę mielai naudoju, kaukė tikrai nedulkės lentynoje. Tačiau antrą kartą aš šios kaukės nesirinkčiau. Ji man nesiskyrė nuo pigesnių kaukių su anglimi, tik nebuvo tokia sausinanti. Ir stebuklų man ši veido kaukė nepadarė. Bet nesakau, kad tai prastas produktas, savo darbą atliko neblogai. Man patiko kaukės tekstūra, ją man buvo gerokai lengviau nuplauti. Dar vienas pliusas, kad Origins kaukė neturi  kvapiklių. Norėčiau išbandyti kitas kompanijos kuriamas kaukes, o jų Origins turi nemažai? Gal Jūs bandėte kitas Origins kaukes? Pasidalinkite.  😊

     Origins Clear Improvement veido kaukę galima įsigyti Douglas parduotuvėse, jos kaina apie 23 €. 

    Būtų labai įdomu sužinoti  geriausią ir blogiausią valomąją kaukę kokią Jums teko bandyti. Pasidalinkite komentaruose.  Man didžiausią įspūdį paliko Glam & Glow valomoji veido kaukė, kuri yra dar brangesnė nei Origins. O pati prasčiausia kaukė man pasirodė iš Garnier, labai sausino odą, nepatiko stiprus kvapas ir po šios kaukės visada reikėjo dar ir kriauklę valyti. 

    Kaip visada, noriu padėkoti už laiką, skirtą tinklaraščio skaitymui ir labai lauksiu Jūsų komentarų. 

Daugiau įrašų apie veido kaukes galite rasti čia.

Nepamirškite užsukti ir į mano Instagram paskyrą, kur dalinuosi įspūdžiais apie kosmetiką ir ne tik. 😊


Komentarai

  1. esu mėginusi šią kaukę labai seniai, 2017 metais, kai tik ji išėjo. pamenu, kad paliko tik geriausius įspūdžius :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą