ASOS Face + Body 24 Day advento kalendorius - ar buvo verta?

     Labas.

    Praėjusiame įraše dalinausi įspūdžiais apie The Rituals advento kalendorių. O šiandienos įrašą norėčiau skirti ASOS Face + Body 24 dienų advento kalendoriui. Šį kalendorių norėjau įsigyti, bet pražiopsojau ir kalendorius labai greit buvo išparduotas. Tada įsigijau advento kalendorių iš The Rituals. Man pasisekė ir spėjau įsigyti vėl į prekybą grįžusį ASOS kalendorių. Tiesa, jis man kainavo tikrai nepigiai - 88,99 €. Bet ASOS kalendoriaus vertė tikrai viliojo, o ir produktų šį kartą buvo labai įdomių. 

     ASOS kalendorius mano dėmesį patraukė pirmą kartą. Pasižiūrėjusi keletą apžvalgų Youtube buvau nusprendusi, jog man šis kalendorius įdomus. Jame šiemet buvo galima rasti labai įdomių veido, plaukų priežiūros ir keletą dekoratyvinės kosmetikos produktų. 

    ASOS kalendorius atkeliavo juodos spalvos, tamsioje dėžutėje. Beje, ASOS siuntinius pristato kurjeriai ir jie atkeliauja gana greit. Šiemet kalendorius atkeliavo nemažoje, akrilinėje dėžutėje su dangčiu. Dėžutę tikrai pasiliksiu, tokios akrilinės dėžutės nėra pigios, o į ją susidėti tikrai rasiu ką. Akrilinėje dėžutėje patalpintos 24 adventinio kalendoriaus, popierinės dėžutės. ASOS šių metų kalendoriaus dizainas man pasirodė įdomus ir netradicinis. Beje, atskiras popierines dėžutes aš taip pat plnuoju pasilikti. Jas panaudosiu kitais metais. Planuoju pagaminti adventinį kalendorių vaikams.

     Toliau trumpai apžvelgsiu, ką gero radau šių metų ASOS kalendoriuje ir bandysiu paskaičiuoti apytikslę kalendoriaus vertę. 

     Pirmojoje dėžutėje slėpėsi Bare Minerals Skin Longevity Vital Power Infusion serumas veidui. Serumas turėtų apsaugoti nuo raukšlių atsiradimo, drėkinti, lyginti veido odą, suteikti jai sveiko spindesio. Pilno dydžio serumo pakuotė - 50 ml., kaina apie 40 €. Gaila, kad kalendoriuje įdėtas tik mažytis miniukas, vos 7,5 ml. Miniuko vertė apie 6 €.  Bare Minerals kosmetikos bandyti man neteko, todėl bus įdomu.

     Antroje dėžutėje radau  Emma Hardie Skincare Purifying Pink Clay detoksikuojančią veido kaukę. Tai vienas perkamiausių kompanijos produktų. Turėtų detoksikuoti, valyti veido odą, padėti sumažinti poras, mažinti pigmentaciją ir drėkinti veido odą. Molio kaukės yra vienos mano mėgstamiausių, todėl šis produktas mane nudžiugino. Juolab, kad yra brendinis ir tikrai nepigus.  Pilno dydžio kaukės pakuotė - 50 ml., kaina apie 46 €. Miniuko kiekis 15 ml., vertė apie 13 €.  

     Trečioje dėžutėje radau Dr. Jart Cicipair Tiger Grass raminančią lakštinę veido kaukę. Kaukė vienkartinė, tačiau Dr. Jart kaukes daug kas giria, todėl išbandyti naujus prekės ženklus visada įdomu. Kaukės vertė - 6,95 €.

    Ketvirtoje dėžutėje slėpėsi Clinique Moisture Surge 72 H drėkinamasis veido kremas. Clinique veido odos priežiūros priemonės taip pat labai populiarios, man šios kompanijos priemonių bandyti dar neteko. Kremas atkeliauja nedidelėje, kelioninio dydžio, 15 ml. pakuotėje. Vertė apie 12 €.

     Penktoje dėžutėje radau First Aid Beauty Pure Skin veido prausiklį. Šį produktą jau esu bandžiusi, esu gavusi jau ne vienoje grožio dėžutėje. Prausiklis labai įdomios, kreminės tekstūros, itin švelnus veido odai, gerai pašalina visus makiažo likučius. Ir sudėtis nebloga, tinka jautriai veido odai. Reikės ir apžvalga apie šią priemone su Jumis pasidalinti. Prausiklio kiekis - 56,7 g., vertė apie 10 €.

    Šeštoje dėžutėje radau This Works Love Sleep Pillow Spray. Šis radinys manęs taip nenudžiugino. Nesuprantu aš tų pagalvės purškiklių, jie užmigti man nepadeda, o stiprus kvapas mane tiesiog erzina. Bet kaip oro gaiviklį sunaudosiu. Kiekis mažiukas, vos 10 ml., vertė apie 6 €.

   Septintoje dėžutėje slėpėsi Living Proof Perfect Hair Day plaukų formavimo kremas. Produktas tikrai labai populiarus ir dažnai liaupsinamas grožio blogerių. Turėtų drėkinti plaukus, suteikti jiems spindesio, apsaugoti nuo karščio. Miniuko kiekis - 30 ml., vertė apie 6 €.

    Aštuntasis kalendoriuje rastas produktas - Origins valomoji molio kaukė. Tai jau antroji molio kaukė šiame kalendoriuje, bet aš šiuo produktu labai apsidžiaugiau. Origins kosmetikos nesu bandžiusi, o ir kaukės pakuotė yra pilno dydžio (75 ml.), jos vertė apie 24 €.  Šią Origins veido kaukę jau naudojau keletą kartų. Labai patiko, riebiai veido odai super dalykas. O apžvalga būtinai pasidalinsiu viename iš tinklaraščio įrašų. 

     Devintoje dėžutėje radau Psychic Sisters kompanijos mini veido volelį. Jo vertė apie 27 €. Kompanija visai negirdėta, o volelis, nors ir mažytis, man pasirodė labai kokybiškas. Tokiu dalykėliu labai gerai aplikuoti paakių kremą, nes volelis yra šaltas ir taip gaivina paakių odą, padeda sumažinti paburkimus po akimis. Produktas man patiko ir nors kiekvieną dieną jo nenaudoju, bet jis man labai pagelbėja po bemiegių naktų. 

    Dešimtoje dėžutėje slėpėsi NIP + FAB kompanijos vitamino C tonikas veidui. Džiugu, jog produktas yra pilno dydžio, 100 ml. Vertė apie 23 €. Kompanijos produktus dažnai matau Lookfantastic, todėl bus įdomu išmėginti.

    Vienuoliktoje dėžutėje radau mane nuvylusį produktą - Marvis dantų pastą. Jos kiekis - 10 ml., vertė apie 1 €. Advento kalendoriuje rasti dantų pastą tikrai nedžiugina. Galėjo būti bet koks kitas produktas. O jei jau randi dantų pastą, žinau kad Marvis pastos nėra labai pigios, tai bent jau pilnas dydis būtų ne taip jau ir blogai.

    Dvyliktoje dėžutėje radau mane nudžiuginusį produktą iš Aveda - Damage Remedy plaukų formavimo kremą. Šį produktą dažnai giria grožio blogerės ir tai vienas iš labiausiai perkamų kompanijos produktų. Smagu, jog tai pilnas dydis, 100 ml. Vertė apie 30 €. 

    Tryliktasis produktas iš Elemis. Tai pati brangiausia kalendoriuje rasta priemonė, žymusis Pro-Collagen Marine kremas veidui. Kremo kiekis net 30 ml. Vertė apie 63 €. Šį kremą esu bandžiusi, jį gavau vienoje iš Lookfantastic grožio dėžučių ir netgi apžvalgą apie jį esu parašiusi. Kremas man patiko, bet ar mokėčiau tokius pinigus už kremo indelį? Tikrai ne, bet kalendoriuje rasti vis tiek smagu. 

   Keturioliktoje dėžutėje slėpėsi du miniukai: Sunday Riley Good Genes ir CEO Vitamin C serumai. Abu serumai mažyčiai, vos po 5 ml. Jų vertė apie 15 € ir 12 €. Tačiau abi šios priemonės yra taip išgirtos ir labai nepigios, todėl bent išbandyti labai įdomu. 

     Penkioliktoje dėžutėje radau Dr. PawPaw multifunkcinį balzamą raudonoje pakuotėje. Tai pilno dydžio produktas, kiekis 25 ml.,  vertė apie 8 €. Turiu tokį pat balzamą, tik geltonoje pakuotėje ir jis yra universalesnis. Raudonos spalvos balzamą turbūt labiausiai pasiteisintų naudoti kaip lūpų balzamą ar kreminius skaistalus. Bet džiugu, jog įdėtas pilnas dydis, ne koks miniukas. Jei pati ir nenaudosiu, tai galėsiu padovanoti. 

   Šešioliktoje dėžutėje slėpėsi Shiseido Ultimume Power Infusing koncentruotas serumas. Kiekis nedidelis, 10 ml., bet vertė net  26 €. Labai gražus ir kokybiškas serumo buteliukas, o Shiseido kompanijos produktai nepigūs, todėl išmėginti bus labai įdomu.

   Septynioliktoje dėžutėje radau savo patį mylimiausią tušą blakstienoms - Too Faced Better Than Sex miniuką. Dydis - 3,9 g., vertė apie 10 €.  Žinoma, kad šia priemone aš apsidžiugiau. Nors ir mažiukas, bet porai mėnesių tikrai užteks. Juolab, kad aš ir pati dažnai perku Travel size dydžio tušus. Juk tušų blakstienoms galiojimo laikas vos šeši mėnesiai, o ir miniuko dažnai užtenka trims - keturiems mėnesiams.

     Aštuonioliktasis produktas - kultinis Becca Cosmetics Backlight veido praimeris. Miniuko kiekis - 15 ml., vertė apie 18 €. Becca kosmetikos bandyti man neteko, o gauti kultinį praimerį kalendoriuje labai smagu. Juolab, kad ir kiekis nėra visai mažiukas.

    Devylioliktoje dėžutėje slėpėsi Spectrum kompanijos šepetėlis. Jo vertė apie 10 €. Šepetėlis nedidelis, tokį aš mielai naudoju hailaiteriui.  Makiažo šepetėlių niekada nebus per daug, o ir išmėginti suspėjau. Patiko. Sintetinių šerelių, labai švelnus, tik tokių ryškių spalvų, įdomu ar nenusiplaus. 

    Dvidešimtoje dėžutėje radau antrąjį praimerį iš Laura Mercier. Kiekis nėra mažiukas, net 25 ml. Vertė apie 20 €. Gal sakysit antras praimeris kalendoriuje - neįdomu? Bet  man patiko, nesu bandžiusi Laura Mercier kosmetikos, o šis praimeris yra naujas kompanijos produktas. Turėtų padėti paslėpti veido odos poras. Sudėtyje nėra silikonų. Išbandyti dar nesuspėjau, bet bus įdomu.

  Dvidešimt pirmoje dėžutėje radau Indeed Labs naktinę veido kaukę. Pilno dydžio priemonė, kiekis net 50 ml., vertė apie 28 €. Kompanija man visai negirdėta, džiugu, jog įdėtas ne koks miniukas, todėl labai smagu. Kaukę jau keletą sykių išmėginau -  kreminė, tiršta, skalsi, gerai padrėkina veido odą, sudėtyje neturi kvapiklių. Pirminis įspūdis tikrai geras. 

    Dvidešimt antroje dėžutėje slėpėsi Eyelure dirbtinės blakstienos. Jų vertė apie 6 €. Blakstienas jau spėjau išmėginti per šventes. Jos gražios, tačiau mano akims gerokai per didelės, todėl teko nemažai apkarpyti. Rašo, kad galima naudoti keletą kartų. Tačiau aš jas taip gerai apkarpiau, kad vargu ar antrą sykį pavyks jas prisiklijuoti. Bet buvo įdomu. Man su dirbtinėmis blakstienomis sunku, nes turiu mažas, gilias akis ir didžioji jų dalis ant mano akių atrodo labai nenatūraliai. Todėl jei jas ir naudoju, nebent pasižaidimui namuose.

    Dvidešimt trečioje dėžutėje radau The Ordinary Caffeine Solution paakių serumą. Pilno dydžio pakuotė, vertė apie 8 €. Išbandyti buvo tikrai labai įdomu, naudoju jau antra savaitė. Bet, tiesą pasakius, nematau visiškai jokio efekto. Bandysiu naudoti ilgesnį laiką, gal vis tik mano nuomonė dar pasikeis, o  apžvalga bandysiu pasidalinti ir su Jumis vėliau. 

     Paskutiniame kalendoriaus langelyje slėpėsi MAC lūpų dažai. Džiugu, jog produktas yra pilno dydžio, ne koks miniukas, jo vertė apie 24 €. O spalva Marrakesh - rusvai bordinė, tobula spalva rudeniui. Džiugu, jog kalendoriuje įdėtas ne miniukas, tačiau mano manymu, paskutiniam kalendoriaus langeliui būtų labiau tikusi raudona spalva. 

    Mano manymu, ASOS šių metų kalendorius buvo puikus. Kalendoriaus kaina siekė 88,99 euro, tačiau susumavusi visas kalendoriuje rastas priemones, jų vertė siekia apie 413 eurų. Suma atrodo labai nemaža. Žinoma, tikslią kalendoriaus vertę apskaičiuoti sunku, nes dalis rastų priemonių yra miniukai. Iš 24 kalendoriuje rastų produktų net 12 - pilno dydžio. Daugiausia kalendoriuje radau veido odos priežiūros priemonių - jų net 13. Plaukų priežiūros priemonės kalendoriuje tik dvi, ir jos abi - nenuplaunami plaukų balzamai. Kalendoriuje radau vieną dantų pastos miniuką ir vieną aromaterapijos priemonę. Šios abi man didelio įspūdžio nepaliko. Dekoratyvinės kosmetikos kalendoriuje buvo nedaug, du praimeriai, vienas mini tušas,  lūpų dažai, dirbtinės blakstienos ir šepetėlis. Didžiausias ASOS kalendoriaus minusas - kaina, tačiau žiūrint į bendrą vertę, kalendorius tikrai atsiperka. Gal kiek pritrūko įvairovės, bet aš  dekoratyvinės kosmetikos turiu nemažai, o išmėginti naujas veido priežiūros priemones bus labai įdomu. 

     ASOS šių metų advento kalendorių aš įvertinu stipriu devynetu. Kalendorius man labai patiko ir bus labai įdomu pasižiūrėti ir į kitų metų ASOS kalendorių. Kokia Jūsų nuomonė, ar vertas dėmesio? Gal norėsite kurio nors mano paminėto produkto išsamesnės apžvalgos ? Rašykite, mielai pasidalinsiu.

     Kartu ir noriu Jums palinkėti gražių ateinančių Naujųjų metų, kad jie būtų geresni nei praėjusieji. Lauksiu Jūsų komentarų, parašykite, kokių apžvalgų norėtumėte daugiau, apie ką Jums įdomu skaityti. Tinklaraštyje sulaukiu labai mažo Jūsų aktyvumo, o jo norėtųsi daugiau. 

Nepamirškite užsukti ir į mano IG paskyrą, kur dalinuosi įrašais

 apie kosmetiką ir ne tik.

Komentarai

  1. Wow! Gaila, kad apie šį kalendorių sužinojau tik prieš porą dienų :( tikrai būčiau pirkusi.

    O Becca primerį turiu, labai fainas, tik manau, kad riebiai odai gali nelipt 🤔 mano sausai/mišriai odai puikus švytėjimo suteikimui 😍

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas. Tikrai puikus kalendorius, būtinai pasižiūrėk kitais metais, man taip pat bus įdomu, kokios priemonės bus viduje. Becca praimerio dar nemėginau, ir taip turiu nemažai pradėtų, bet kai išbandysiu, būtinai pasidalinsiu, ar tiko. :)

      Panaikinti
  2. oi tikrai gerulis kalendorius, aš būčiau irgi viskuo patenkinta apart dalykų paakiams, masažuoklio ir dantų pastos... :D na, bet nieko nėra tobulo, ane :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labas. Nieko tobulo nėra, bet palyginus tikrai geras variantas, o ir vertė super gera. Rituals galėjau ir nesirinkti, o ASOS buvo labai gerų dalykėlių. :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą