Dr. PawPaw Multipurpose Soothing Balm - daugiafunkcinis balzamas lūpoms, odai, plaukams

           Labas.

     Šiandien noriu su Jumis pasidalinti įspūdžiais apie Dr. PawPaw multifunkcinį balzamą su papajomis, kuris gali būti naudojamas odai,  plaukams, nagams ir kam tik nori. Šį balzamą buvau radusi vienoje iš Lookfantastic grožio dėžučių ir pabandžiusi porą kartų nusprendžiau, kad jis man nepatinka. Tačiau prieš gerą mėnesį šį balzamą vėl išsitraukiau iš stalčiaus, ėmiau naudoti ir savo nuomonę vis tik pakeičiau. 


    Dr. Paw Paw balzamus galima įsigyti kelių rūšių, spalvotose pakuotėse, bet geltonos spalvos pakuotėje esantis balzamas neturi spalvos, todėl yra  universaliausias. Pamenu, kada šių balzamų Lietuvoje mes negalėjome įsigyti ir tai atrodė  įdomus, universalus produktas. O šiuo metu šiuos Dr. PawPaw balzamus jau drąsiai galima įsigyti mūsų parduotuvėse. Šie balzamai atkeliauja paprastose, plastikinėse pakuotėse. Juos galima įsigyti įvairaus dydžio. 

  Mano turima universalaus balzamo pakuotė yra didesnės, 25 ml talpos, ryškios, geltonos spalvos, su atsukamu kamšteliu. 


    Balzamas galioja 12 mėnesių nuo atidarymo, pagamintas UK. Dr. PawPaw produktai yra veganiški ir netestuojami ant gyvūnų. 


Drogas internetinėje parduotuvėje galima rasti trumpą Dr.PawPaw universalaus balzamo aprašymą.


     Balzamas yra universalus produktas, kurį galima naudoti veidui, lūpoms, kaip praimerį, kaip kaukę, antakiams, blakstienoms, odos priežiūrai, rankoms, kulnams, keliams, kitiems pasausėjimams, nagų odelėms, kaip rankų ar kojų kremą, taip pat plaukams. 

Sudėtis. Universalų balzamą  sudaro petrolatas (vazelinas), alyvuogių aliejus, papajinių vaisių ekstraktas (šviesina, kondicionuoja odą),  alavijo  sultys (drėkiklis, ramina, suteikia gaivinamąjį poveikį), saulėgrąžų sėklų aliejus (minkštiklis, kondicionuoja odą, sukuria apsauginį sluoksnį, gali kimšti poras), sojų aliejus (minkštiklis, drėkiklis, antioksidantas). 

Petrolatum, Olea Europaea (Olive) Oil, Carica Papaya Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil.

(žalia spalva - saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas, 
 raudona spalva - pavojingas ingredientas)

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

        Universalaus balzamo sudėtis nebloga, ganėtinai trumpa. Pagrindą sudaro pigusis ingredientas petrolatas, tačiau sudėtyje yra drėkiklių, kondicionuojančių medžiagų. Džiugu, kad sudėtyje nėra kvapiklių, konservantų ir dažiklių. Tiesa, naudojant ant odos balzamas gali kimšti poras. 

         Balzamas lengvai išsispaudžia iš pakuotės, visai neturi spalvos, o konsistencija primena vazelino. Produktas tarsi sušyla ant odos, lengvai pasisiskirsto, palieka ant odos plėvelės pojūtį, priduoda odai blizgesio. Jo poveikis kaip elementaraus vazelino, tik išspaudžiamoje pakuotėje.

       Aš Dr. PawPaw universalų balzamą naudoju kaip vazeliną lūpoms. Patepu juo lūpas prieš eidama į lauką. Taip pat jis man pasiteisino rankoms. Mano rankų oda žiemos metu linkusi skilinėti, trūkinėti, labai reaguoja į šaltį. Todėl šiuo balzamu patepu ir rankas, prieš eidama į lauką. Produktas palieka tarsi plėvelę ant odos, taip apsaugo odą nuo šalčio. Balzamas man pasiteisina ir nagų odelėms. Šio balzamo pasausėjusioms odos  vietoms aš nenaudoju, nes man nepatinka, jog jis lieka ant odos paviršiaus, nesusigeria į odą. Tokio kiekio kaip vazelino man užteks labai ilgam laikui ir tikiu, kad jo iki pabaigos ir nesunaudosiu. Su vazelinais man dažnai būna taip, jog juos aš tiesiog kur nors pametu.  

     Dr.PawPaw universalų balzamą galima įsigyti Drogas, Eurokos parduotuvėse, jo 10 ml. pakuotės kaina apie 5 €, o su nuolaida galima įsigyti dar pigiau. Produktą aš naudoju, jis nėra prastas, tačiau jei ir pamesiu, nebus labai gaila.        


      Dr. PawPaw balzamus galima įsigyti ir spalvotose pakuotėse, jų sudėtis tokia pat, tik pridėta dažiklių. Aš vieną iš raudonos spalvos balzamų radau ASOS advento kalendoriuje. Tokį raudoną balzamą man pritaikyti yra sunkiau, todėl turimą padovanosiu ir jei reikėtų rinktis, imčiau bespalvį. 



     O jei smalsu išmėginti spalvotus balzamus, Drogas parduotuvėse dar galite įsigyti šių spalvotų balzamų rinkinį, šventinėje pakuotėje. 


   Kaip Jums  Dr. PawPaw balzamai, ar bandėte, kurios spalvos pakuotė Jums patiko labiausiai, pasidalinkite. 😊👇

     Dėkoju už skirtą laiką tinklaraščio skaitymui. Kaip visada, labai laukiu Jūsų komentarų. Galite parašyti, koks Jūsų mėgstamiausias lūpų balzamas. Aš linkusi juos pamesti, tai visada smagu turėti daugiau, ypač šaltojo sezono metu.


      Nepamirškite užsukti ir į mano Instagram paskyrą, kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. 


Komentarai

  1. ta prasme, rimtai? multi vazelinas su spalva? tai kaip jį panaudot visur :DDD juokingai kažkaip, mano nuomone fail arba skirta tik lūpoms. :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą