Zoeva Authentik Skin Natural Luminous Foundation - švytėjimo suteikianti kreminė pudra

        Labas.

    Zoeva Cosmetics kompanija yra žinoma dėl savo puikios kokybės šepetėlių.  Vieną iš Zoeva Cosmetics šepetėlių rinkinių esu aprašiusi (apžvalgą rasite čia ). Kartu su šepetėliais įsigijau iš Zoeva Authentic Skin Foundation kreminę pudrą. Senai norėjau išmėginti ir kompanijos kuriamos dekoratyvinės kosmetikos, ypač akių šešėlius, tačiau susigundžiau kremine pudra. Juolab, kad per didįjį žiemos išpardavimą ir kainos buvo labai neblogos. Tiesą pasakius, stebuklų aš nesitikėjau,  turiu riebią veido odą ir su natūraliomis, švytėjimo suteikiančiomis pudromis mano oda nelabai draugauja. Bet išbandžiusi Zoeva Authentik Skin kreminę pudrą likau nustebinta, ir gerąja prasme. 


      Zoeva kosmetiką siunčiausi iš oficialaus Zoeva puslapio (nuoroda čia). Prekės keliauja iš EU, todėl jokie muito mokesčiai nėra taikomi. Nemokamas siuntimas taikomas nuo 40 eurų sumos, siuntas pristato kurjeriai. Mane nustebino  greitas prekių pristatymas, siunta keliavo vos septynias kalendorines dienas. Viskas buvo saugiai ir gražiai supakuota.


     Zoeva Authentik Skin Foundation kreminė pudra atkeliauja kreminės spalvos, minimalistinėje pakuotėje.


Oficialiame Zoeva Cosmetics puslapyje galima rasti Zoeva  Authentik Skin kreminės pudros aprašymą:

Zoeva Authentik Skin kreminė pudra, praturtinta maitinančia erškėtuogių aliejaus galia, suteikia odai natūralios, lygios odos efektą, išliekantį visą dieną. Pudrą galima rinktis net iš 44 galimų atspalvių (šilto, šalto ar neutralaus atspalvio). Švytinčio užbaigimo makiažo pagrindas yra lengvos, novatoriškos formulės, skirtos išsaugoti natūralų apsauginį  odos barjerą, tuo pačiu išlyginti veido odos spalvą, suteikti odai natūralios, švytinčios odos efektą. Kiekvienas pudros atspalvis įvardijamas pozityvia sąvoka, kad įkvėptų ir palaikytų Jūsų tikrąjį, autentiškąjį AŠ.

Zoeva Authentik Skin kreminė pudra:

Lengvos, šilkinės tekstūros, padedanti odai atrodyti nepriekaištingai visą dieną;

Alyvuogių aliejus, esantis sudėtyje,  padeda odai palaikyti  gerą odos būklę;

Lengvos tekstūros, inovatyvi formulė, apsauganti ir patobulinanti odą;

Mikro pigmentai padeda sukurti nepriekaištingos odos efektą;

Sudėtis papildyta erškėtuogių aliejumi, kuris pagerina odos būklę ir suteikia veido odai sveiko spindesio.

       Pudros aprašymas žada natūralios, švytinčios odos efektą, neapsunkinantį, suteikiantį sveiko švytėjimo ir išliekantį visą dieną. Spalvų pasirinkimas didžiulis ir tai nemažas pliusas, spalvą galima rinktis pagal odos spalvą (šviesi, vidutinio tamsumo, tamsi ar labai tamsi) ir pagal odos potonį (šalto, šilto ar neutralaus). Labai įdomi idėja kreminės pudros spalvas vadinti pozityviais epitetais, pavyzdžiui, šviesios pudros spalvos - aGlow, Amazing, Ambition, Artist, Beautiful, Brave, Bright, Brilliant, Charismatic, Confident, Creative

    Pudros aprašyme nurodyta, jog idealiam kreminės pudros padengimui rekomenduojamas Zoeva 104 Buffer Brush

     Ir nors kreminės pudros spalvų pasirinkimas didžiulis, tai džiugina, tačiau kartu tampa labai nelengva užduotis pagal aprašymą išsirinkti sau tinkamą pudros atspalvį Online, kai jų yra tiek daug.

        Aš išsirinkau spalvą 090C Charismatic (šviesiai odai, šalto odos potonio). Spalvos pavadinimas man labai patiko, deja,  su atspalviu aš nelabai pataikiau, spalva žiemos sezonui man per tamsi. 

     Kreminė pudra atkeliauja standartinėje, stiklinėje pakuotėje, juodos spalvos kamšteliu ir dozatoriumi - pompa. Pakuotė jaučiasi sunki, kokybiška, neatrodo pigi ar netvirta. 


     Pudros pakuotės apačioje galima rasti trumpą informaciją apie produktą. 

     Kreminės pudros kiekis standartinis - 30 ml., pudra pagaminta Italijoje ir galioja 12 mėnesių nuo atidarymo. 

 Sudėtis

  • AQUA (WATER) - vanduo (tirpiklis);
  •  DIMETHICONE - dimetikonas, silikonas, minkštiklis, kondicionuoja odą;
  • CYCLOPENTASILOXANE - silikono pagrindo medžiaga, minkštiklis, kondicionuoja odą;
  • ACRYLATES/POLYTRIMETHYLSILOXYMETHACRYLATE COPOLYMER - sudaro plėvelę, rišiklis, emulsiklis;
  •  SQUALANE - minkštiklis,  antioksidantas, emulsiklis;
  •  PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE - tirštiklis, emulsiklis;
  •  LAURYL PEG-10 TRIS(TRIMETHYLSILOXY)SILYLETHYL DIMETHICONE - minkštiklis, kondicionuoja odą;
  •  NYLON-12 - standiklis, minkštiklis, suformuoja plėvelę; 
  •  PVP - rišiklis, emulsijos stabilizatorius, suformuoja plėvelę;
  •  BUTYLENE GLYCOL - drėkiklis, tirpiklis, tirpdo aliejus;
  •  HYDROGENATED STARCH HYDROLYSATE - drėkiklis, kondicionuoja odą;
  •  DISTEARDIMONIUM HECTORITE - tirštiklis, emulsijos stabilizatorius;
  •  HYDROXYACETOPHENONE - antioksidantas;
  •  PHENYL TRIMETHICONE - kondicionuoja odą;
  •  SODIUM CHLORIDE - klampumo reguliavimo medžiaga, gali kimšti poras, sausina;
  •  1,2-HEXANEDIOL - tirpiklis, drėkiklis, konservantas;
  •  CAPRYLYL GLYCOL - minkštiklis, drėkiklis;
  •  PERFLUOROOCTYL TRIETHOXYSILANE - PAM, rišiklis; 
  • ALUMINUM HYDROXIDE - tirštiklis, emulsiklis;
  •  TRIMETHYLSILOXYSILICATE - minkštiklis, emulsiklis, gali kimšti poras:
  •  PROPYLENE CARBONATE - tirpiklis, klampumo reguliavimo medžiaga;
  •  DIMETHICONOL - silikono polimeras, minkštiklis, drėgmę palaikanti medžiaga;
  •  TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE - reguliuoja ph;
  •  ROSA MOSCHATA (MUSK ROSE) SEED OIL - muskusinių rožių sėklų aliejus, minkštiklis, tonikas, kondicionuoja odą;
  •  [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) - UV absorbentas, kosmetinis dažiklis;
  •  CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES)].- pigmentai. 
(žalia spalva - saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas, 
 raudona spalva - pavojingas ingredientas)

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

      Kreminės pudros sudėtis nebloga - pagrindą sudaro silikono pagrindo medžiagos, minkštikliai,   sudėtyje yra drėkiklių, kondicionuojančių medžiagų, antioksidantų. Yra keletas medžiagų, kurios gali kimšti poras, erzinti jautrią odą. Tačiau sudėtyje nėra jokių aršių konservantų, kvapą suteikiančių medžiagų.

   

      Pudra turi patogų naudojimui dozatorių - pompą. 


     Mano kreminės pudros pakuotės beveik visada linkusios išsiterlioti, ne išimtis ir ši iš Zoeva. Dozatorius nėra nekokybiškas, tikrai esu bandžiusi prastesnės kokybės, tačiau beveik visos mano pudros pakuotės po naudojimo atrodo super nekaip, todėl pakuotes tenka valyti.

     Aš turiu riebią veido odą ir labai dažnai renkuosi matinio užbaigimo pudras. Tačiau žiemos sezono metu mano oda linkusi sausėti, dėl sauso patalpų oro kartais ima ir šerpetoti, darosi labiau panaši į mišrią ar dehidratuotą. Todėl labai senai norėjau įsigyti kreminę pudrą, kuri suteiktų visai priešingą rezultatą  riebiai veido odai -  ne matizuotų, bet priešingai, paliktų natūralios, švytinčios odos efektą. Zoeva Athentik Skin Foundation kreminę pudrą dažnai giria ir liaupsina viena mano mylima ameriketė grožio blogerė, todėl iš aš susigundžiusi dar ir labai nemažomis nuolaidomis, nusprendžiau išmėginti. Ir rezultatas mane maloniai nustebino. 

      Man didelį įspūdį paliko Zoeva Authentik Skin Foundation formulė - lengva, beveik nesijaučia ant odos, tačiau tuo pačiu ir labai neblogai maskuoja (vidutinio - pilno maskavimo, galima drąsiai sluoksniuoti). Pudra gražiai dengiasi ant odos, lengvai išsisklaido. Man labiausiai patinka šią pudrą aplikuoti su kempinėle, tuomet rezultatas gaunasi  natūralesnis ir gaivesnis. Dengiant kreminę pudrą su šepetėliu galima išgauti stipresnį naskavimą. Didžiausias mano išsirinktos pudros minusas - spalva, ji man per tamsi. Pradžioje priemonę dengiant ant odos ji neatrodo labai netinkama mano odos atspalviui, tačiau pudra linkusi oksiduotis, tamsėti.  Tačiau pudrą aš galiu naudoti, ir tam man labai pagelbėja savaiminio įdegio priemonės. Dar vienas Zoeva Authentic Foundation pudros minusas - ji nėra super ilgai išliekanti ant mano riebios veido odos. Tačiau kreminę pudrą aš beveik visada užfiksuoju su biria arba kompaktine pudra, taip man kreminė pudra ant odos išlieka ilgiau.

       Zoeva Authentic Skin kreminės pudros atspalvį palyginau su kitomis mano naudojamomis kreminėmis pudromis. 

     Zoeva Authentic Skin Foundation spalva 090C Charismatic pati tamsiausia, Milani Screen Queen Foundation spalva 220 yra šviesesnė, tačiau turi kiek gelsvo atspalvio, Physicians Formula pudros atspalvis LC1 labiausiai atitinka mano odos spalvą, Catrice True Skin 010 kreminė pudra suteikia matiškiausią užbaigimą, taip pat gerai maskuoja. 

      Man labai patinka kaip Zoeva Authentik Skin Foundation pudra atrodo ant veido odos - gerai maskuoja, gražiai dengiasi, išlygina veido odos spalvą, neparyškina pasausėjusių odos vietų. Pudros sudėtis nebloga, turėtų tikti ir normaliai, ir sausai veido odai. Man didžiausias minusas - išsilaikymas, bet tam naudoju matiškumo suteikiantį praimerį ir viską fiksuoju biria pudra. Ir rezultatas gaunasi labai neblogas. Zoeva Authentic Skin pudra šiuo metu mano mylimiausia. Jos suteikiamas rezultatas man pabai primena Physicians Formula The Healthy Foundation (apžvalgą rasite čia), tik Zoeva pudra turi daugiau maskavimo ir neturi jokio kvapo. 

    Zoeva Cosmetics Authentik Skin Foundation kreminę pudrą galima įsigyti oficialioje Zoeva Cosmetics el. parduotuvėje (26 eur), BeautyBay (28,95 eur), CultBeauty (25 £). Džiugu, kad nuo šio Zoeva kosmetikos galima įsigyti Douglas  (kaina 25,95 euro). 

    Kaip Jums Zoeva dekoratyvinė kosmetika? Ar bandėte? Pasidalinkite.  Mano norų sąraše, žinoma, Zoeva kompanijos akių šešėlių paletės. 

      Daugiau įrašų apie kremines pudras galite rasti čia (Nepamirškite paspausti Daugiau įrašų). 

       Kaip visuomet dėkoju už laiką, skirtą tinklaraščio skaitymui. Nepamirškite užsukti ir į mano Instagram paskyrą kur rasite daugiau apžvalgų apie kosmetiką ir ne tik.



Komentarai