Gegužės mėnesio pirkiniai: Wet n Wild, Essence ir Rimmel dekoratyvinė kosmetika ir keletas kitų kosmetikos priemonių iš Eurokos el. parduotuvės


       Labas.

   Šiandien noriu su Jumis pasidalinti kiek kitokiu įrašu. Man labai patiko Grožio Drakono tinklaraščio autorės idėja dalintis kiekvieno mėnesio pirkiniais. Tai ne tik puikus būdas sekti savo išlaidas, planuoti pirkinius, o kartu ir dalintis su Jumis pirmaisiais įspūdžiais apie išbandytus kosmetikos produktus. Šios dienos įraše apžvelgsiu keletą dekoratyvinės kosmetikos pirkinių ir  kelias kitas grožio priemones. 


                Pirmasis mano pirkinys -  Wet n Wild rožinė kempinėlė makiažui. Tai jau turbūt trečioji mano įsigyta kempinėlė. Jau senokai planavau įsigyti naują, bet Eurokos el. parduotuvėje kempinėlė vis būdavo išparduota. Todėl labai džiaugiuosi, jog ji pagaliau sugrįžo į prekybą.


                  Wet n Wild kempinėlė ne tik puikios kokybės, minkšta, gerai plaunasi, patogi naudoti, o ir jos kaina nėra didelė. Kaip galite matyti nuotraukoje, mano senoji kempinėlė jau gerokai nudevėta ir su ja pats laikas atsisveikinti. Vienintelis pastebėjimas, kad šios kempinėlės spalva po truputį blunka ją plaunant. Makiažo kempinėles naudoju gana dažnai, todėl ir plauti tenka dažnai ir natūralu, kad ji dėvisi sparčiau. Tačiau kaina nėra didelė, o paieškojus su nuolaida galima įsigyti dar pigiau. Tai tikrai puiki priemonė ir Jums rekomenduoju išbandyti.





                Kiti du dekoratyvinės kosmetikos pirkiniai iš Essence. Amerikietės grožio blogerės dažnai giria kompanijos skaistalus. Ir man buvo labai smalsu pagaliau išmėginti ir pačiai įsitikinti, ar Essence skaistalai tikrai yra verti dėmesio. 


                   Įsigijau dvi Essence skaistalų spalvas: pirmoji gana tradicinė, tamsesnė rožinė spalva, o antroji spalva - tamsesnė, šiek tiek primenanti bronzinančios pudros atspalvį. Essence skaistalų pakuotės itin paprastos, plastikinės, permatomos, tačiau ir kainos labai prieinamos. 



            Mane šiek tiek nustebino Essence skaistalų formulė: minkšti ir kreminiai, ir nors pigmentacija nėra itin stipri, tačiau skaistalai gražiai dengiasi ant odos, lengvai skaidosi ir ganėtinai ilgai išlieka. Man labiau patiko spalva 10 Befitting - puiki, kasdienai tinkanti spalva, gražiai dengiasi ant odos, suteikia odai sveiko atspalvio, nėra visai matinio užbaigimo, sakyčiau satininio užbaigimo. Antrasis atspalvis - 20 Bespoke - kaip jau minėjau, labiau primena bronzinančią pudrą.  Šiuo metu ši spalva man tamsoka, ir kaip skaistalus juos sunkiau įsivaizduočiau, tačiau tikiuosi, kad vasaros metu, ant įdegusios odos turėtų gražiai atrodyti, galbūt galima bus naudoti kaip tarpinį variantą tarp bronzerio ir skaistalų. Šis atspalvis turi švytėjimo, suteikia Glowy Skin efektą, tačiau gali paryškinti veido odos netobulumus. 


         Aš abu skaistalus įsigijau Eurokos el. parduotuvėje, tuo metu jiems buvo taikoma nuolaida, tačiau šiuo metu jiems nuolaidos jau nėra, tačiau kaina vis tiek nėra didelė - 2,79 eur. 




              Dar vienas įsigytas dekoratyvinės kosmetikos produktas iš Wet n Wild. Man labai patinka šios kompanijos kuriami dekoratyvinės kosmetikos produktai, jų kokybė puiki, ir kainos nėra didelės. Pamačiau jog ir Eurokos el. parduotuvėje pagaliau pasirodė naujiena Wet n Wild Hello Halo linijos skaistalų - hailaiterių duo. Man labai patinka Wet n Wild kuriami hailaiteriai, jų turiu ne vieną (apžvalgą galite rasti čia) , savo kosmetikos kolekcijoje turiu ir mielai naudoju kompanijos Limited Edition hailaiterių ir skaistalų paletes. 


              Vienas iš pačių mylimiausių Wet n Wild hailaiterių - Precious Petals . Nuotraukoje galite matyti kaip skiriasi šių dviejų kompanijos produktų dydis.



                      Wet n Wild Hello Halo linijos skaistalų - hailaiterių duo Eurokos el. parduotuvėje galima rinktis iš trijų atspalvių, aš išsirinkau atspalvį Highlight Bling.


             Šį hailaiterių - skaistalų duo jau spėjau išmėginti. Deja, tokio didelio įspūdžio priemonė man nepaliko, kaip kompanijos pastoviosios kolekcijos hailaiteriai. Pakuotėje yra du švytėjimo suteikiantys produktai: hailaiteris ir skaistalai, juos galima naudoti atskirai, arba maišyti tarpusavyje. Šioje mažoje paletėje skaistalų formulė man patiko gerokai labiau: persikinio atspalvio, suteikia odai sveikos, švytinčios odos efektą, gražiai dengiasi ant odos. Tiesa, ganėtinai intensyvūs, todėl reikėtų nepadauginti, kitaip linkę išryškinti veido odos tekstūrą. Deja, hailaiteris šioje paletėje man nepatiko - visai neprimena įprastos Wet n Wild hailaiterių formulės, ant odos dengiasi netolygiai, gana sausos formulės, savo sudėtyje turi stambių blizgučių, kurie labai matosi ant odos, išryškina veido odos tekstūrą. Nežinau kaip kiti Wet n Wild duo hailaiteriai ir skaistalai, ar formulė lygiai tokia pati, tačiau būtent šio atspalvio   Highlight Bling  aš nerekomenduočiau. 
             
            Wet n Wild duo hailaiterį - skaistalus pirkau Eurokos el. parduotuvėje su nuolaida, tačiau šiuo metu jiems nuolaidos jau nėra ir jų kaina siekia 6,49 eur. Gal Jūs bandėte kitų atspalvių ? Kaip Jums? ar patiko? Pasidalinkite. 





             Dar vienas kosmetikos produktas iš Essence. Baigiau naudoti Catrice Cosmetics Glam & Doll blakstienų tušą ir norėjau įsigyti naują, būtent vandeniui atsparų tušą. Turiu riebią veido odą todėl dažnai renkuosi ir vandeniui atsparų tušą, jį daugiausia naudoju apatinėms blakstienoms dažyti. Benaršydama po Eurokos internetinę parduotuvę pamačiau naujajį Essence Lash Princess blakstienų tušą, kuris atsparus vandeniui ir nusprendžiau jį išmėginti. Girdėjau keletą neblogų atsiliepimų apie naująjį tušą ir buvo labai įdomu išmėginti pačiai. 


                  Man patinka Essence blakstienų tušai, ypač Lash Princess linijos. Gražios, kokybiškos pakuotės, neblogai išlieka, o ir kainos labai nedidelės.
               Essence Lash Princess  vandeniui atsparų blakstienų tušą jau naudojau keletą kartų. Pirminis įspūdis labai neblogas. Tiesa, vienas pats ant viršutinių blakstienų man nelabai patinka, suteikia daugiau ilgio, aš labiau mėgstu dramatiškų blakstienų efektą, tačiau apatines blakstienas padažo puikiai ir kas svarbiausia - itin atsparus vandeniui, todėl norint tušą nuvalyti reikia gero, aliejinio makiažo valiklio. Vasaros sezonui šis tušas - puikus pasirinkimas. 



                  Dar vienas kosmetikos produktas iš Wet n Wild - PhotoFocus linijos  makiažo pagrindas - pieštukas. Savo kosmetikos kolekcijoje turiu nemažai kreminių pudrų, tačiau jos visos šviesių atspalvių ir norėjau įsigyti naują pudrą vasaros sezonui. Bandau susidraugauti su kreminiais produktais, norisi jų išmėginti ir daugiau, tačiau tokių pieštuko formos pudrų nesu naudojusi ir net nežinau, ar man jos patiks, Todėl nusprendžiau pirmiausia įsigyti prieinamesnį variantą, nes nesinori investuoti į brangsenį, kai nežinai, ar tokio tipo produktas tiks ir patiks. 


              Eurokos el. parduotuvėje šią pudrą galima rinktis iš 5 atspalvių, aš išsirinkau spalvą Cream Beige. Ši spalva šiuo metu man tikrai yra per tamsi, todėl ją bandysiu atėjus vasaros sezonui, kuomet oda bus kiek įdegusi. Kol kas formulę bandžiau tik ant rankos, todėl dideliais įspūdžiais pasidalinti negaliu. Pieštukas tepasi gana lengvai, sklaidosi - vidutiniškai. Tiesa, man iš pirmo žvilgsnio atspalvis pasirodė kiek oranžinis. Tačiau galutine nuomone ir įspūdžiais pasidalinsiu ateityje. 

   Wet n Wild pudrą pirkau Eurokos el. parduotuvėje su nuolaida, tačiau šiuo metu pudrai nuolaidos jau nėra ir jos  kaina siekia 7,29 eur. Gal Jūs bandėte kitų atspalvių ? Kaip Jums? Ar patiko? 






              Paskutinis dekoratyvinės kosmetikos pirkinys iš Rimmel London- Fresh Skin makiažo pagrindas. Šią pudrą įsigijau spontaniškai ir visai neplanuotai. Pati pudra atkeliauja ganėtinai nestandartinėje stiklinėje pakuotėje, su atsukamu kamšteliu viršuje. Turėtų būti lengva, nesimatyti ant odos, nekimšti porų. Aš išsirinkau spalvą 101 Classic Ivory

                Kol kas pudrą bandžiau vos vieną kartą ir galiu prisipažinti - tai visiškas feilas. Spalvos pasirinkimu likau patenkinta, tačiau pati pudra neturi visiškai jokio maskavimo, negražiai dengiasi ant odos, linkusi subėgti į poras, jau po kelių valandų oda linkusi blizgėti. Riebiai veido odai tikrai netinka, nerekomenduoju. Džiaugiuosi bent tiek, kad pudra kainavo vos porą eurų, tačiau tikrai nevertas dėmesio ir kainos produktas. 


                    Kiti Eurokos įsigyti produktai skirti plaukų ir odos priežiūrai. Pačiu mylimiausiu plaukų šampūnu galėčiau drąsiai įvardinti šį, L'Oreal Elvital linijos šampūną, skirtą dažytiems plaukams (apie visą šią plaukų priežiūros liniją apžvalgą galite rasti čia). Šampūnus dažnai keičiu, tačiau visada grįžtu būtent prie šios linijos plaukų šampūno ir kondicionieriaus. Žinau, kad jų sudėtis nėra pati geriausia, tačiau mano plaukams šios priemonės tinka: ne tik gerai išplauna plaukus, skaniai kvepia, suteikia žvilgesio ir palengvina iššukavimą. 




                               




                 Antrasis įsigytas plaukų šampūnas iš Babuška Agafija linijos. Šios linijos plaukų priežiūros priemones perku savo vyrui. Man patinka kainos ir kokybės santykis, o ir sudėtys šios linijos plaukų priežiūros priemonių - labai neblogos. 




              Kiti du kosmetikos produktai iš mano labai mylimos, lietuviškos kompanijos Green Feel's linijos. Kompanijos kaukę plaukams su kokosų aliejumi esu gyrusi jau ne vieną kartą (apžvalgą galite rasti čia). Šiuo metu visi šeimos nariai mielai naudoja  Green Feel's   kompanijos dušo gelį su graikinių riešutų aliejumi (ir jis jau į pabaigą), todėl nusprendžiau išmėginti kitą, natūralios sudėties kūno prausiklį su goji uogų ekstraktu. Beje, iš šio prausiklio kvapas fantastiškas, ir jaučiu, kad patiks ne tik man, bet ir visai šeimai. 


Dar galiu pagirti dušo gelio pakuotę - su patogiu naudojimui dozatoriumi, labai palengvina naudojimą duše. 





              Antrasis įsigytas produktas - Green Feel's  maitinamasis pėdų kremas iš populiariosios kompanijos linijos su kanapių sėklų aliejumi. Produkto išmėginti dar nesuspėjau, tačiau kiekis net 75 ml. ir tikiu, jog užteks ilgam laikui. 





                    Paskutinysis įsigytas produktas, kuris turbūt nėra įdomus, tačiau vis tik reikalingas - Ecodenta dantų pasta su kanapių aliejumi. Man Ecodenta burnos priežiūros produktai tikrai labai patinka, jau esu pirkusi ne vieną kartą, naudojame visa šeima. 




               Tiek šį kartą pirkinių iš Eurokos el. parduotuvės. Būtinai parašykit, ar Jums patinka tokio tipo įrašai, kuriuose apžvelgiu naujai įsigytas kosmetikos priemones ir pasidalinu pirmais įspūdžiais. Ar verta man tokius įrašus daryti ir dažniau. 
               Gal kurį nors mano aprašytą kosmetikos produktą bandėte, kokie Jūsų įspūdžiai, ar rekomenduotumėte kitoms? 


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui. 

Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)




Komentarai

  1. įrašas patiko, daug naudingos info vienoje vietoje, o Essence skaistalus aš taip pat myliu, kiek turėjau tiek nenusivyliau 😁✨

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą