YES TO Coconut Ultra Hydrating Micellar Water - drėkinantis micelinis vanduo

          Labas.

         Sunku patikėti, kad jau gruodžio 10 dieną. Kaip lekia laikas... Turbūt nespėsime nė apsižvalgyti, o jau ir ateis didžiosios metų šventės. Ar laukiate Kalėdų? Man Kalėdos yra šeimos šventė ir labai džiugu, kad šiemet turėsime tiek laisvų dienų, bus puiki proga daugiau laiko praleisti su šeima. Man Kalėdos patinka gerokai labiau nei Naujųjų metų šventė. Daugiau šventinės nuotaikos, ramaus pabuvimo su šeimos nariais. O Jums kas labiau prie širdies: Kalėdos ar Naujieji metai?

       
     Na o šiandien noriu su Jumis pasidalinti įspūdžiais apie savo pirmąją pažintį su Yes To kompanija ir pirmuoju išmėgintu kompanijos produktu - Coconut Ultra Hydrating Micellar Water - itin drėkinančiu miceliniu vandeniu. Yes To kompanijos produktus jau senai norėjau išmėginti, ypač kokosų linijos (nors ji skirta sausai veido odai). Mane ypatingai žavi kompanijos produktų įpakavimai: tokie ryškūs, žaismingi, dekoruoti vaisų, uogų ir daržovių paveikslėliais. Yes To kompanija turi atskiras produktų linija, pagal odos tipus, pvz, agurkų linija, skirta jautriai odai, pomidorų - mišriai, į aknę linkusiai odai. Išsamiau apie kompanijos produktų linijas galite pasiskaityti čia.



            Aš labiausiai norėjau išmėginti kokosų linijos produktus. Labai mėgstu kokosus, jų kvapą, todėl būtent ši linija ir patraukė mano dėmesį. Nors Coconut linija skirta sausai veido odai, o mano veido oda riebi, tačiau šiuo metu yra dehidratuota, todėl vis tik apsisprendžiau pirmiausia išmėginti kokosų linijos priemonę.

               Oficialiame kompanijos puslapyje pateikiamas itin trumpas Ultra Hydrating Micellar Water micelinio vandens aprašymas:

Micelinis vanduo, papildytas kokosų ekstraktais, skirtas ne tik nuvalyti makiažą, 
bet ir drėkinti veido odą.

        Mane nustebino, jog micelinio vandens aprašyme nurodyta, jog naudojant produktą reikėtų vengti kontakto su akių zona. Labai keista, kai priemonė yra skirta makiažo nuvalymui, tačiau ne akių zonos. Aš su šiuo produktu mėginau valyti ir akių makiažą. Micelinis vanduo man akių nesudirgino, tiesiog akių makiažo jis beveik nepašalina.


           BeautyBay puslapyje nurodyta, jog  Coconut Ultra Hydrating Micellar Water micelinis vanduo savo sudėtyje neturi alkoholio, praturtintas kokosų ir alavijų ekstraktais, puikiai pašalina visus nešvarumus ir makiažą nuo veido odos, jos nedirgindamas, todėl puikiai tinka sausai ar jautriai  veido odai.

                 Micelinis vanduo atkeliauja standartiniame plastikiniame įpakavime su labai nestandartiniu dozatoriumi - pompa viršuje. Man labai patinka dozatoriai - pompos, nes su jais labai patogu dozuoti norimą produkto kiekį. Tačiau būtent šio produkto pompa man pasirodė ne visai kokybiška: ne tiek pati pompa, tačiau jos dizainas, su ypač plona viršutine buteliuko kaklelio dalimi. Pompą reikia spausti pakankamai atsargiai, nes netyčia galima nulaužti visą viršutinę pakuotės dalį. Buteliukas naudojimui namuose - dar puse bėdos, tačiau kelionei tikrai netiktų, nes viršutinė įpakavimo dalis tikrai neatrodo itin patvari.

             Micelinio vandens kiekis - 230 ml., produktas galioja 12 mėnesių nuo atidarymo ir pagamintas JAV.


            Sudėtis Micelinio vandens  pagrindą sudaro vanduo. Antroji sudėtinė dalis -  drėkiklis, minkštiklis, pasižymi antibakterinėmis savybėmis, trečioji - emulsiklis, minkštiklis. Ketvirtasis ingredientas - minkštiklis, emulsiklis. Penktoji sudėtinė dalis - hamamelijų vanduo (pasižymi priešuždegiminiu poveikiu),  šeštoji - valiklis.  Sudėtyje yra  kokosų riešutų ekstrakto, alavijų lapų sulčių, kondicionuojančių medžiagų, vitamino B3, konservantų ir kvapą suteikiančių medžiagų. 

Water (Aqua), Pentylene Glycol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-4 Capylate/Caprate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Caprylyl/Capryl Glucoside, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Hexylene Glycol, Biosaccharide Gum-1, Niacinamide, Disodium EDTA, Chlorhexidine Digluconate, Sodium Hydroxide, Fragrance (Parfum).

(žalia spalva -  saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas,  raudona spalva - pavojingas ingredientas).

(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

          Micelinio vandens nebloga. Pagrindą sudaro  vanduo, drėkikliai, minkštikliai, hamamelijų vanduo ir valiklis. Sudėtyje yra kokosų riešutų ir alavijų ekstraktų, niamicido. Sudėtinių dalių aprašymo pabaigoje - konservantai ir kvapą suteikiančios medžiagos.



                 Yes To Coconut Ultra Hydrating Micellar Water micelinis vanduo yra įprastos miceliniams vandens konsistencijos. Produktą ant veido reikia aplikuoti įprastu vatos padeliu. Micelinis vanduo yra ypatingai švelnus veido odai, jos nedirgina, tačiau makiažo šis produktas man nepašalina. Nuvalyti su šiuo miceliniu vandeniu akių makiažą tikrai nepavyks, paprasto blakstienų tušo ši priemonė nepašalina.

                Yes To micelinį vandenį aš naudoju daugiau kaip veido toniką, kai nuvalau akių makiažą įprastu makiažo valikliu arba aliejumi, tuomet naudoju gelinės konsistencijos prausiklį ir tik tuomet šį micelinį vandenį. Yes to Coconut micelinis vanduo ypatingai švelnus veido odai, jos nedirgina ir nesausina, tačiau makiažui nuvalyti ši priemonė man nepasiteisino. Micelinis vanduo turi švelnų, saldų kokosų kvapą. Vos tik pradėjus naudoti produktą mane kvapas kiek erzino. Nesu įpratusi prie parfumuotų micelinių vandenų, tačiau panaudojusi kurį laiką, prie kvapo aš įpratau.

           Yes To Coconut Ultra Hydrating Micellar Water micelinis vanduo man nepasiteisino. Nors yra gana draugiškos sudėties, švelnus veido odai, tačiau priemonė makiažo man nepašalina, todėl antrą sykį šio produkto aš nesirinkčiau. Jeigu Jūs turite sausą ar jautrią veido odą, Jūsų neerzina kokosų kvapas, galbūt micelinis vanduo ir pasiteisintų, tačiau aš produktą daugiau priskirčiau prie tonikų.


           Coconut Ultra Hydrating Micellar Water micelinį vandenį aš sunaudosiu, tačiau antrą sykį tikrai nesirinkčiau. Jau pasiilgau savo mylimiausio, šiemet atrasto micelinio vandens iš Kilig My Skin Is Naked linijos.

           Yes To Coconut Ultra Hydrating Micellar Water micelinį vandenį galima įsigyti BeautyBay (kaina - 7,25 eur), Lookfantastic (kaina - 8,45 eur) ir Feelunique (kaina - 8,39 eur).

               Kaip Jums Yes To kompanijos produktai? Ar bandėte? Kokie Jūsų įspūdžiai, pasidalinkite.


   Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, 

kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)



Komentarai