CATRICE COSMETICS DIY advento kalendorius

        Labas.

      Šiandien noriu su Jumis pasidalinti įspūdžiais apie Catrice Cosmetics DIY advento kalendorių. Kalendorių įsigijau visai spontaniškai ir neplanuotai vos jam tik pasirodžius prekyboje Eurokos el. parduotuvėje. Kalendorius yra DIY tipo, reiškia, kad patį kalendorių reikės susipakuoti pačioms, todėl tokio tipo advento kalendorių galima dovanoti draugei, mamai, o galbūt sau. Iš tiesų, pagrindinė priežastis, privertusi mane įsigyti kalendorių - noras išmėginti daugiau Catrice Cosmetics priemonių. Kartu šiame įraše bandysiu ne tik įvertinti kalendoriuje rastas kosmetikos priemones, tačiau kartu ir paskaičiuoti kalendoriuje rastų kosmetikos produktų vertę, ar kalendorius vertas dėmesio ir žinoma, kainos.


              Eurokos el. parduotuvėje galima rasti trumpą Catrice Cosmetics DIY advento kalendoriaus aprašymą:

CATRICE DIY
advento kalendorius 

PADOVANOKITE ŠVENTŲ KALĖDŲ LAUKIMĄ SAVO ARTIMIESIEMS.
Šv. Kalėdų laukimas – stebuklingas laikas, kai tampame geresni, o širdis pasiruošusi dalintis ir džiuginti artimuosius. CATRICE advento kalendorius DIY (Do it yourself) gali tapti puikia DOVANA, siekiant pradžiuginti Jums brangius žmones. Sukurkite CATRICE advento kalendorių ir nustebinkite artimuosius nuostabiu rankų darbo advento kalendoriumi. CATRICE advento dėžutėje rasite 24 grožio priemones ir jau lankstymui paruoštas formas, iš kurių sukursite ypatingą šventinį advento kalendorių Jūsų artimiesiems. Juk taip malonu dalintis šv. Kalėdų laukimo nuotaika, gerais palinkėjimais ir dovanomis su artimaisiais.


           Kalendoriaus idėja (DIY - pasidaryk pats) gana įdomi ir netradicinė, nes paprastai kalendoriai atkeliauja jau paruošti naudojimui: pakuotės, turinčios langelius arba tiesiog atskiros supakuotos dėžutės.


            Kalendoriaus dizainas man patiko: pati dėžutė pagaminta iš nestoro kartono,  gana nemaža, tačiau nėra sunki, dekoruota žvaigždėmis ir auksinės spalvos detalėmis, atrodo gana šventiškai. Nugarinėje dėžės įpakavimo dalyje galima rasti išsamią informaciją apie visus kalendoriuje esančius kosmetikos produktus: ne tik pavadinimus, kiekius, bet ir sudėtinių dalių aprašymus.


              Šoninėje kalendoriaus dalyje pavaizduoti visi kalendoriuje esantys kosmetikos produktai.




           Dėžutės viduje kosmetikos produktai įpakuoti į tamsiai violetinės spalvos popierių. Viršuje radau 24 popierines dėžutes, į kurias turėtų būti supakuoti dėžutėje esantys kosmetikos produktai. Dėžučių dizainas toks pats kaip paties kalendoriaus. Atskirai pridėti ir lipdukai - numeriukai, kurie turėtų būti klijuojami ant kiekvienos dėžutės atskirai. pridėta ir instrukcija, kaip reikia sudėti pačias dėžutes.


              Aš advento kalendorių pirkau asmeniškai sau, todėl jo kaip kalendoriaus dovanoti neplanuoju,  patikusias kosmetikos priemones naudosiu pati, o likusias  planuoju tiesiog padovanoti.

              Dabar pati įdomiausia dalis, žiūrim kartu, ką radau Catrice Cosmetics advento kalendoriaus viduje. Rastus kosmetikos produktus vertinsiu pagal tai, kiek jie mane nudžiugino:
  • 🌞☀️☀️☀️☀️ - produktas man nepatiko;
  • 🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis manęs nesužavėjo arba tiesiog netiko, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti;
  • 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino ;
  • 🌞🌞🌞🌞☀️  - produktą vertinu gerai, patiko;
  • 🌞🌞🌞🌞🌞 -  produktą vertinu labai gerai, priemonė patiko ir nudžiugino.
                Catrice Cosmetics DIY advento kalendoriuje slepiasi 24 kosmetikos produktai, visi jie yra pilno dydžio. Produktus aprašysiu iš eilės, taip kaip jie yra sunumeruoti šoninėje kalendoriaus dalyje. 


     Pirmasis produktas - Liquid Lip Powder, spalva 040 Blogger's Favourite  (kiekis 6 ml.) - metališko užbaigimo lūpų dažai - pudra. Senos kolekcijos priemonė lūpoms ir oficialiame Catrice puslapyje nurodyta, jog lūpų dažų prekyboje jau nebėra (galbūt galima atrasti parduotuvėse). Kaina turėtų būti iki 3 eurų.


          Metališko užbaigimo dažai ir dar tokios tamsios spalvos - tikrai nėra mano mylimiausi. Vargu ar pati naudosiu, todėl geriau bandysiu padovanoti.
           Mano įvertinimas: 🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis manęs nesužavėjo, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti.


         Antrasis ir trečiasis produktai - Spectra Light Effect Nail Laquer 03 Irregular Galaxies,05 Holo Enchantment (kiekis - po 10 ml.) - nagų lakai. Nagų lakai taip pat iš senosios kolekcijos. Kaina turėtų būti panaši kaip ir kitų Catrice nagų lakų - apie 3,59 euro.


         Nagų lakų spalvos man patiko: labai įdomių, holografinių atspalvių. Paties pigmento man šiek tiek mažoka, bet užtepus ant kito spalvos turinčio nagų lako, atrodo tikrai gražiai. Todėl su mielu noru naudosiu.
            Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞☀️  - produktą vertinu gerai, patiko.


            Ketvirtasis produktas - Brow Palette Matt and Glow  010 Now Flash Lights  (kiekis 2,6 g.) - paletė antakiams. Paletė taip pat iš senosios kolekcijos ir ją sudaro trys produktai : vaškas antakiams ir dviejų spalvų šešėliai. Kaina turėtų būti iki 3 eurų.


          Paletė yra nedidelė ir kompaktiška, tačiau man spalvos yra per šviesios, todėl pati nenaudosiu. Keliaus į dovanų dėžutę.
                Mano įvertinimas: 🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis man netiko, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti.

       Penktasis produktas - Liquid Metal Longlasting Cream Eyeshadow 040 Brown Under (kiekis 6 ml.) - skystas kreminis akių šešėlis. Tai senos kolekcijos produktas, kurį taip pat dar galima rasti kai kuriose parduotuvėse. Šešėlio kaina - 1,99 euro.


         Šešėlio atspalvis nėra pats mylimiausias - šalto tono, pilkšva spalva su sidabriniais blizgučiais. Šešėlis tepasi lengvai, patogus naudoti aplikatorius,  spalva - gana pigmentuota, todėl šešėlį sunaudosiu.
           Mano įvertinimas - 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau atspalvis nėra pats mylimiausias.


           Šeštasis produktas - Light Illusion Loose Powder, spalva Yellow arba kitaip Banana Powder (kiekis 11 g.) - biri pudra. Tai senos kolekcijos produktas ir jo kaina turėtų būti panaši kaip ir kitų birių pudrų - 5,79 euro.


          Jei būčiau gavusi birią, tačiau neturinčią spalvos pudrą - labai apsidžiaugčiau ir mielu noru naudočiau, tačiau mano gauta pudra turi geltoną atspalvį, todėl labai gaila, bet mano odos tipui netiks. Birias, neturinčias spalvos pudras naudoju su mielu noru, nes turiu riebią veido odą ir labai gaila, kad spalva papuolė būtent tokia.
            Mano įvertinimas: 🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis  tiesiog netiko, todėl pati nenaudosiu, keliaus į dovanų dėžutę. 


       Septintasis ir aštuntasis produktai - Peel Off Glam easy To Remove Effect Nail Polish 02 Nail More, Worry Less, 03 When in Doubt, Just Add Glitter - nagų lakai su daugybe blizgučių. Kaina turėtų būti apie 3 eurus.


          Nagų lakus išbandžiau keletą kartų. Man juos labiausiai pasiteisino naudoti kaip akcentą, ant spalvos turinčio nagų lako. Tikrai naudosiu švenčių metu. Išsilaikymas nėra stebuklingas, panašiai kaip ir kitų įprastų nagų lakų, tik įdomu, jog nereikia šio nagų lako valyti acetonu, lakas tiesiog nusilupa. Didelis pliusas, nes blizgučių turinčius nagų lakus paprastai nėra lengva nuvalyti. Nagų lakus vertinu vidutiniškai tik dėl to, kad vėlgi, jie iš senos kolekcijos.
             Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.


       Devintasis produktas - Advent Calendar DIY Glow  Gloss C01 Let it Glow (kiekis 7 ml.) - limituoto leidimo lūpų blizgis, kuris, kaip suprantu, yra kurtas specialiai šiam kalendoriui. Kaina turėtų būti panaši į kitų Catrice lūpų blizgių, apie 3,59 euro.


          Man patinka Catrice lūpų blizgesių formulė: maloniai jaučiasi ant lūpų, nėra lipnūs. Pats blizgis yra bespalvis, tačiau savo sudėtyje turi labai mažų blizgučių, kurių pačioje formulėje nesijaučia. Lūpų blizgesys labai gražiai atrodo ant lūpų, ypač prie dirbtinio apšvietimo. Jis man labai primena vieną iš mano turimų Kiko Milano lūpų blizgesių. Labai patiko ir mielai naudosiu.
         Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞🌞 -  produktą vertinu labai gerai, priemonę patiko ir nudžiugino


             Dešimtasis produktas Advent Calendar DIY Powder Highlighter C01 Let it Glow (kiekis 7,4 g.) - dar vienas limituoto leidimo produktas, kurį galima rasti šiame kalendoriuje. Kaina, spėju panaši - apie 4 eurai.


           Hailaiterio pakuotė man patiko: paprasta, tačiau viduje įspaustas žvaigždžių printas, atrodo tikrai šventiškai. Hailaiteris turi  šampaninį atspalvį, tačiau nėra iš tų ypatingai intensyvių ar akinančių. Naudojant drėgną šepetėlį galima išgauti intensyvesnį rezultatą. Hailaiteris man tikrai patiko, todėl mielai naudosiu.
             Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞☀️  - produktą vertinu gerai, patiko;

             Vienuoliktasis produktas - Advent Calendar DIY Powder Brush - trečiasis limituoto leidimo produktas šiame kalendoriuje. Catrice šepetėlių nesu bandžiusi ir tiesą pasakius, net prekyboje nesu mačiusi, todėl likau nustebinta. Kaina, manau, tikrai neviršytų 5 eurų.


               Šepetėlio dizainas man patiko: gražios, auksinės spalvos, šereliai sintetiniai, tačiau labai minkšti ir švelnūs. Šepetėlių tikrai niekada nebus per daug, todėl ir šį aš mielai naudosiu. Žinoma, bus įdomu įvertinti ir kokybę, tačiau pirminis įspūdis geras: patiko ir nustebino.
                 Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞🌞 -  produktą vertinu labai gerai, priemonę patiko ir nudžiugino.


                 Dvyliktasis produktas - HD Liquid Coverage Precision Concealer 010 Light Beige (kiekis 2,5 ml.) - maskuoklis labai įdomiu ir mažyčiu aplikatoriumi. Kaina, spėju, panaši kaip ir kitų Catrice maskuoklių - apie 3,59 euro.


                 Originalųjį Catrice Camouflage maskuoklį esu bandžiusi ir jis man nepatiko visiškai. Mane nuo šio maskuoklio tiesiog berdavo, o ypač erzindavo kvapas, todėl kaip paakių maskuoklio jo net naudoti negalėjau. Šis mažytis erzinančio kvapo neturi (didelis pliusas), tačiau kiekis labai mažas. Aplikatorius itin mažytis, labiau primena lainerio aplikatorių, turėtų būti skirtas mažyčių spuogelių ar kitų veido odos netobulumų maskavimui. Tačiau maskuoklis neturi itin daug pigmento, todėl veido odos netobulumų nepaslepia. Aš atradau kitą šio maskuoklio panaudojimą - akių vokų spalvos suvienodinimui ar taip vadinamam cut crease akių makiažui, todėl maskuoklį sunaudosiu.
                   Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞☀️  - produktą vertinu gerai, patiko.



                   Tryliktasis produktas - Prisma Chrome Lipstick 060 Rusty Rose (kiekis 3,5 g.) - tamsiai violetinio atspalvio lūpų dažai su daugybe blizgučių. Kaina - apie 3,50 eur.


                 Lūpų dažų atspalvis man labai primena pirmujų kalendoriuje rastų lūpų dažų spalvą. Gal kiek šviesesnis. Pati spalva nėra labai pigmentuota, užbaigimas, panašu, nėra matinis, lūpoms priduoda šiek tiek spalvos ir blizgučių. Nežinau, gal kokiam vakarėlyje ir galėčiau panaudoti kokį kartą. Visai ne mano spalva, o dar tie blizgučiai. Gal verčiau tegul keliauja į dovanų dėžutę.
                  Mano įvertinimas: 🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis manęs nesužavėjo arba tiesiog netiko, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti;



                 Keturioliktasis produktas - Colour Changing Lipstick With Holographic Finish 010 One Miracle Fits All (kiekis 3,5 g.) - holografinio atspalvio lūpų dažai, kaina turėtų būti apie 3,50 eur.


                  Lūpų dažai iš limituotos, senos kolekcijos. Ant įpakavimo nurodyta, jog spalva gali tikti visiems. Ir žinote, man šis atspalvis labai primena kažkada, dar mokyklos laikais naudotus lūpų dažus - mėlynai pilkšvo, sidabrinio atspalvio (tada buvo labai madingi). Ant lūpų spalva atrodo tikrai tragiškai, tokios spalvos lūpų dažų niekada nenaudočiau (nebent Helouvyno vakarėliui). Vargu ar patiks ir mano draugėms. Tai nežinau, kur tokią spalvą reikės dėti.
              Mano įvertinimas: 🌞 ☀️ ☀️ ☀️ ☀️ produktas man nepatiko.

            Penkioliktasis produktas - Advent Calendar DIY False Lashes - limituoto leidimo dirbtinės blakstienos. Prie jų pridėta ir nedidelis kiekis klijų. Kaina - 4,19 eur.


                Blakstienos iš pirmo žvilgsnio pasirodė tikrai kokybiškos. Bus tikrai labai įdomu išmėginti. Ir švenčių metu tikrai naudosiu.
                Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞🌞🌞 -  produktą vertinu labai gerai, priemonė patiko ir nudžiugino.

               Šešioliktasis produktas - Rock Couture Vinyl Black Liquid Liner 010 Blackest Sabbath (kiekis 10,5 ml.) - skystas akių pravedimas, kaina - apie 3 eurai.


              Vėlgi, senos kolekcijos produktas. Laineris turi patogų naudojimui, lankstų aplikatorių, lengva nubrėžti ploną ir precizišką liniją. Aš labiau mėgstu matinio užbaigimo skystus akių pravedimus, o šis išdžiuvęs turi šiek tiek blizgesio. Bet tokio užbaigimo akių pravedimo savo kosmetikos kolekcijoje neturiu, galbūt šventėms ir pasiteisintų. Bandysiu naudoti.
                        Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.

       Septynioliktasis ir aštuonioliktasis produktai - Iconails Gel Laquer, spalvos 05 It's All About That Red ir 54 All That Glitters Is Gold  (kiekis 10,5 ml.) - senos kolekcijos nagų lakai, kaina apie 3,59 euro.

          Pirmoji spalva - intensyvi ir ryški raudona spalva (puikiai tiks šventiniam sezonui), antroji - švelniai rausvo apslavio, su mažyčiais blizgučiais. Catrice nagų lakai man tikrai labai patinka, tačiau labai liūdna, kad visi atspalviai iš senų kolekcijų. Abi spalvas tikrai mielai naudosiu, tik vat kad staigmenos jokios kaip ir nėra.
           Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.

              Devynioliktais produktas - Brown Collection Nail Laquer  04 Unmistakable Style,  (kiekis 10,5 ml.) - dar vienas senos kolekcijos nagų lakas, kaina - 3,59 euro.
              Man patiko šio nagų lako spalva - tamsiai ruda su bordo atspalviu, rudeniui tinkantis atspalvis. Tačiau vėlgi - sena kolekcija. Neįdomu.
                Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.


            Dvidešimtasis produktas - Instant Glam Eyeshadow Palette 010 It's All Match (kiekis 8,8 g.) - akių šešėlių paletė. Kaina - apie 4,50 euro.



            Akių šešėlių paletė sudaryta iš 4 kvadratėlių, kurių spalvas reikėtų aplikuoti didžiuliu kempininiu šepetėliu. Spalvos yra neutralių tonų, tačiau visos aštuonios - blizgaus užbaigimo, o dar tas keistas šepetėlis... Pradedančioms dažytis merginoms gal ir tiktų, tačiau aš šios paletės tikrai nenaudosiu. Keliaus į dovanų dėžutę.
               Mano įvertinimas: 🌞🌞☀️☀️☀️  produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis manęs nesužavėjo arba tiesiog netiko, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti.


                Dvidešimt pirmasis ir dvidešimt antrasis produktai - Long Lasting Lip Pencils, 130 Prince Cherry ir 180 All - Time Mauvie Star  (kiekis 0,78 g.0 - ilgai išliekantys lūpų pieštukai, kaina - apie 2 eurai.

           Abu pieštukai yra paprasti, drožiami lūpų pieštukai. Man spalvos patiko: pirmoji - ryški, vyšninė raudona, antroji tamsi, nude spalva. Kiek teko išbandyti, šie lūpų dažai tikrai nėra ilgai išliekantys, tačiau spalvos yra gražios. Prie lūpų pieštukų tikrai galėjo būti priderinti ir lūpų dažai - ryški raudona ir spalva kasdienai ir net jei tai būtų senos kolekcijos, aš priemonėmis tikrai džiaugčiausi, nes būtų naudojamos spalvos. Tikrai geriau nei metališkų ar sidabrinių spalvų lūpų dažai.
           Mano įvertinimas:🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.


             Dvidešimt trečiasis produktas - Light Spectrum Strobing Brick  Candy Cotton 030, (kiekis 8,8 g.) - veido bruožų modeliavimo paletė. Šioje mažoje  paletėje - penki skirtingi atspalviai, kurių pagalba galima modeliuoti veido bruožus. Paletės kaina - 2,99 euro.


             Pati paletė labai maža, kompaktiška, tačiau aš tokio tipo produkto nenaudoju, todėl keliaus į dovanų dėžutę.
        Mano įvertinimas:  🌞🌞☀️☀️☀️ - produktą vertinu vidutiniškai,  tačiau jis manęs nesužavėjo, todėl pati nenaudosiu, bandysiu padovanoti;


            Paskutinysis, dvidešimt ketvirtasis produktas - Glowdoscope Highlighter Palette 010, kiekis 6 g. Tai kreminių hailaiterių paletė, kurioje 5 hailaiterių spalvos. Vėl gi, tai senos kolekcijos produktas, kurį, galbūt ir galima rasti kai kuriose Catrice kosmetika prekiaujančiose parduotuvėse, tačiau oficialiame kompanijos puslapyje nurodyta, jog produkto prekyboje jau nėra. Spėju, jog tokio produkto kaina turėtų būti iki 3 eurų.


        Kreminiai hailaiteriai tikrai nėra mano mylimiausi, tačiau iš bėdos galiu naudoti. Pati hailaiterių formulė man pasirodė kiek kietoka, tačiau priemonę aplikuojant pirštais ji šiek tiek sušyla, todėl dengiasi geriau. Džiugu, kad paskutinę dienai įdėta švytėjimo suteikianti priemonė, tačiau man labiau patinka presuotos formulės hailaiteriai.
      Mano įvertinimas: 🌞🌞🌞☀️☀️ - produktą vertinu gerai, patiko, todėl naudosiu, tačiau nenudžiugino.

        Suskaičiavus visus kalendoriuje esančius produktus, jų bendra vertė siekia beveik 90 eurų (jei skaičiuosime kaip naujų Catrice kolekcijų produktų kainas). Senų kolekcijų produktai paprastai būna išparduodami gerokai mažesnėmis kainomis, todėl kalendoriaus reali vertė šiek tiek viršytų jo kainą. Šiuo metu Eurokos Catrice DIY advento kalendorių galima įsigyti už  29,74 euro. Aš kalendorių įsigijau už pilną kainą - 34,99 eurus. Pirkinys buvo gana spontaniškas ir neapgalvotas. Trečdalį kalendoriuje esančių priemonių tikiuosi padovanoti - visada smagu palepinti artimuosius. Kartais būna jog man produktas nepatinka, tačiau jis kitam žmogui gali tikti ir patikti. O dalintis visada yra smagu. Dalį produktų naudosiu pati. Vienintelis holografinis lūpų dažas man pasirodė visiškas feilas, nežinau, kas tokią spalvą galėtų tepti ant lūpų, nebent vakarėliui. Mane nustebino šepetėlis ir dirbtinės blakstienos, nes tikrai prekyboje tokių Catrice produktų nemačiau.

          Catrice DIY advento kalendorius tikrai nėra stebuklas ir jį įvertinčiau iš dešimties balų šešiais. Džiugu, kad nepridėta visokių nesąmonių - tuščių buteliukų, nagų dildžių ar kokių mini size mėginukų. Visi kalendoriuje esantys produktai yra pilno dydžio, tik didžioji dalis - senų kolekcijų.
Kalendoriuje - net 7 nagų lakai, todėl gali visoms netikti ir nepatikti. Aš Catrice nagų lakus naudoju, man patinka jų formulė, todėl visas turimas spalvas tikrai naudosiu, tačiau vėlgi, tai senų kolekcijų produktai.


                    Jei savo kosmetikos kolekcijoje turite nemažai Catrice kosmetikos, gali atsitikti taip, kad rasite ir turimų produktų. Skaičiau šio kalendoriaus apžvalgą Grožiodrakono tinklaraštyje. Jos aprašomame kalendoriuje produktai šiek tiek skiriasi. Todėl vėlgi, gali būti, kad kalendoriuose sudėti skirtingų atspalvių , o galbūt ir skirtingi produktai.

         Catrice DIY advento kalendorius turi ir pliusų, ir minusų, todėl belieka pačioms spręsti, ar jo turinys Jums yra vertas dėmesio ir žinoma, kainos. Man buvo įdomu pačiupinėti visus produktus pačiai ir įspūdžiais pasidalinti su Jumis.

           Kaip Jums Catrice DIY advento kalendorius? Ar vertas dėmesio? o Galbūt turite įsigijusios ir Jūs, ar viduje rastos priemonės skiriasi nuo mano kalendoriaus? Laukiu Jūsų nuomonių komentaruose.

           Lietuviškose parduotuvėse advento kalendorių (ypač už prieinamą kainą) neturime itin didelio pasirinkimo. Aš šiais metais taip ir likau neapsisprendusi: noriu dar vieno kalendoriaus ar ne? Žvalgiausi į Rituals, mano dėmesį patraukė ir Asos. Dar žiūrėjau į Eurokos advento kalendoriaus turinį, tačiau jis man pasirodė labai panašus į praeitų metų. Šiemt tik įpakavimas gražesnis ir kaina dešimčia eurų didesnė. Todėl vis tik gal jo ir nepirksiu.
                Bet pasižiūrėjusi į kalendoriuose esančius produktus ir įvertinusi, kad ne visi jie man tinka ir patinka, dalis vėl keliautų dovanoms... O dalies kalendorių kainos nemažos, tai vis pasvarstau, gal už tokią sumą geriau įsigyti, kad ir kelis, bet norėtus ir tikrai naudojamus kosmetikos produktus.

          Kaip Jums šių metų advento kalendoriai? Ar pirkote? Ar patiko?


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui



Saulėtos ir gražios dienos :) 


Kviečiu užsukti į savo Instagram paskyrą, kur dalinuosi  
įrašais  apie kosmetiką ir ne tik.




Komentarai