MAKEUP AND BEAUTY WISHLIST - grožio priemonės, kurias norėčiau įsigyti

        Labas,

       Vakar youtube žiūrėjau vienos iš savo labai mylimų youtube grožio blogerių (Samanta March, ši mergina domisi ne tik kosmetika, taip pat rašo apie knygas, kviečiu pasekti jos youtube kanalą, apžvalgos labai išsamios ir įdomios)  įrašą apie jos norimas įsigyti ir išmėginti priemones. Ir man pačiai kilo idėja pasidalinti su Jumis savo grožio priemonių wishlist'u. Tai padaryti nebus sudėtinga, nes beveik visas savo norimas įsigyti priemones esu išsisaugojusi savo Shoptagr programėlėje. Jei Jums dar neteko girdėti ir skaityti apie Shoptagr  - tai programėlė, kurioje Jūs galite labai patogiai susidėlioti savo norimų įsigyti grožio priemonių, drabužių, batų ar kitų norimų įsigyti prekių sąrašą. Programėle naudotis tikrai nėra sudėtinga. Deja, ji veikia tik užsienio el. parduotuvėse. Kuomet norimai prekei bus taikoma nuolaida Jūs gausite apie tai informuojantį pranešimą į savo el. pašto dėžutę. Ši programėlė tikrai nesudėtinga, ją paprasta naudoti, taip galima sutaupyti. Jei tarkime norite įsigyti kokį grožio produktą ir Jums jo nereikia skubiai, galite tiesiog sulaukti nuolaidų ir įsigyti jį pigiau. Aš šia programėle naudojuosi ganėtinai dažnai, naršydama el. parduotuvėse įsitraukiu savo norimas įsigyti prekes į wishlist'ą Shoptagr programėlėje.  Programėlė tikrai pravers, jei ir Jūs mėgstate pirkti internetu iš užsienio el. parduotuvių.



Dekoratyvinė kosmetika 


          Pirmiausia pradėsiu nuo makiažo bazės. Labai noriu įsigyti ir išbandyti naująją makiažo bazę iš Catrice Cosmetics  - Prime And Fine Aqua Fresh Hydro Primer. Ši makiažo bazė yra iš Prime and fine linijos. Esu bandžiusi keletą šios linijos makiažo bazių ir jos paliko neblogą įspūdį. Youtube grožio blogerės giria naująją Catrice makiažo bazę ir lygina ją su labai žinoma ir populiaria SmashBox Photo Finish Primerizer baze. Priemonė turėtų drėkinti ir atgaivinti veido odą, paruošti ją tolimesniam makiažo padengimui. Kol kas mūsų parduotuvėse šios bazės dar nemačiau. Gal Jums teko išmėginti?


         Prime And Fine Aqua Fresh Hydro Primer

        Antroji makiažo bazė, kurią norėčiau įsigyti - iš naujosios Kiko Milano Sicilian Notes kolekcijos - Sicilian Notes Brightening Primer - šviesinanti ir drėkinanti makiažo bazė - veido serumas su riešutų ekstraktu ir hialurono rūgštimi. Man patinka Kiko Milano veido priežiūros priemonės, turiu vieną iš žiemos kolekcijos veido praimerį, silikono pagrindu. Naudoju su malonumu, todėl norėčiau įsigyti iš naujosios Sicilian Notes  kolekcijos. Paskutiniu metu stengiuosi naudoti daugiau drėkinančias veido priežiūros priemones, nors ir turiu riebią veido odą, tačiau ji dehidratuota, turiu nedidelių raukšlelių, todėl odą norisi kuo daugiau drėkinti ir maitinti. 

 <p>Highlighting antioxidant face serum</p> - SICILIAN NOTES BRIGHTENING PRIMER - KIKO MILANO
              Trečioji makiažo bazė mano norų sąraše - Jouer Cosmetics Anti - Aging Moisture Primer. Ši makiažo bazė taip pat turėtų drėkinti veido odą, padėti sumažinti raukšlelių atsiradimą, suteikti švytinčios odos efektą. 

Jouer Cosmetics - Anti-Aging Moisture Primer


                    Maybelline Dream Matte BB veido kremą su spalva savo tinklaraštyje esu gyrusi jau ne vieną kartą. Šią priemonę galiu drąsiai rekomenduoti riebią ar mišrią veido odą turinčioms merginoms. Man patinka Maybelline kompanijos BB kremai, taip pat Maybelline Fit Me kreminė pudra, kurią esu naudojusi pakankamai ilgą laiką. Todėl norisi išbandyti naująjį Maybelline Dream Urban Cover SPF 50 Foundation. Kompanija produktą apibūdina kaip pilno maskavimo, tačiau lengvos formulės, neapsunkinantį veido odos ir turintį SPF 50 apsaugą nuo saulės. Tikiuosi, kad ši priemonė greitu laiku pasirodys ir mūsų parduotuvėse, norėtųsi prieš perkant tiesiog patestuoti produktą parduotuvėje. Nesu itin didelė Full Coverage makiažo pagrindų gerbėja, todėl norėtųsi išbandyti priemonę parduotuvėje ir pasižiūrėti į jos tekstūrą. Gal Jūs spėjote išmėginti? Pasidalinkite įspūdžiais.

Maybelline Dream Urban Cover SPF50 Foundation 121ml (Various Shades)

             Nesu linkusi pirkti taip vadinamų High End Makeup kreminių pudrų. Mano manymu, kad ir taip vadinamų Drugstore kreminių pudrų kokybė, pasirinkimas šiuo metu yra tikrai itin didelis. Tačiau esu susidomėjusi ir visai norėčiau išbandyti naująjį makiažo pagrindą iš Urban Decay - Stay Naked Foundation. Priemonė jau sulaukia nemažai youtube grožio blogerių pagyrų, yra vidutinio maskavimo, lengvos tekstūros, ir pusiau matinio užbaigimo. Šios kreminės pudros pliusas - didžiulis spalvų pasirinkimas. Tai kartu pliusas, ir minusas. Džiugu, kad galima rinktis iš tokios gausybės atspalvių, bet tuo pačiu darosi sudėtinga išsirinkti tinkamą atspalvį. Tikiuosi, kad šis produktas greitu laiku pasirodys ir mūsų Douglas parduotuvėse. 

Urban Decay Stay Naked Foundation (Various Shades)

                 
            Too Faced Born This Way Super Coverage Concealer - maskuoklis yra mano šių metų atradimas (apžvalgą galite paskaityti čia), visų laikų geriausias maskuoklis. Turiu įsigijusi per tamsų šio maskuoklio atspalvį (Vanilla) ir šiuo metu laukiu, kol pas mane atkeliaus šviesesnė maskuoklio spalva. Super maskavimo, itin ilgai išliekantis, tačiau neapsunkinantis paakių odos, neišryškinantis raukšlelių po akimis. Labai geras produktas ir šiuo metu savo norų sąraše neturiu nei vieno kito maskuoklio. Vienintelė priemonė,  skirta paakiams ir kurią minėjau savo apžvalgoje apie  Pixi kompanijos koreguojantį maskuoklį paakiams , kurią vis dar norėčiau įsigyti - Beca Under Eye Brightening Corrector. Šis produktas taip pat koreguojantis spalvą, turėtų ne tik padėti paslėpti patamsėjusius paakius, bet kartu ir drėkinti paakių odą. 

BECCA Under Eye Brightening Corrector

         Be birios arba kompaktinės pudros neįsivaizduoju savo makiažo. Tai mano kiekvienos dienos must have produktas. Turiu riebią veido odą, todėl matizuojančią pudrą naudoju kiekvieną mielą dieną. Savo norų sąraše jau senokai turiu Too Faced Born This Way Loose Setting Powder - birią pudrą. Man labai patinka Born This Way linijos maskuoklis, todėl norėčiau išmėginti ir tos pačios linijos birią pudrą. 

Too Faced Born This Way Loose Setting Powder - Translucent 17g

         Mano norų sąraše dar viena Too Faced biri pudra - Peach Perfect Mattifying Loose Setting Powder . Turėtų suteikti matinį efektą, neapsunkinti veido.


Peach Perfect Powder


            Savo kosmetikos kolekcijoje turiu, naudoju ir labai džiaugiuosi Drugstore bronzeriais. Physicians Formula Butter bronzeris - vienas mano mylimiausių ir labiausiai naudojamų bronzerių. Taip pat labai dažnai naudoju ir Kiko Milano baked tipo bronzerį iš praėjusių metų vasaros kolekcijos. Tačiau labai norėčiau įsigyti dar porą veido palečių, kurias man pačiai būtų labai smalsu ir įdomu išmėginti.


        Pirmoji paletė iš Jouer Cosmetic - Sunswept Bronzer Duo. Itin kompaktiškoje ir nedidelėje pakuotėje - du vienas kitą papildantys bronzeriai. Apie Jouer bronzerius ir skaistalus esu skaičiusi nemažai gerų atsiliepimų, todėl ir pačiai labai smalsu ir įdomu išmėginti. 


Jouer Cosmetics - Sunswept Bronzer Duo

          Antroji paletė mano norų sąraše Natasha Denona - Tan Palette (išsamią apžvalgą galite pasižiūrėti čia).  Ši paletė taip pat sulaukusi nemažai pagyrų tarp grožio blogerių: kompaktiška, sudaryta iš keturių skirtingų produktų (2 kreminiai, du birios formulės).


Natasha Denona Tan Palette

             
           Skaistalų kategorijoje turiu tik vieną priemonę, limituoto leidimo skaistalų paletę - Jouer Cosmetics Bouquet D'Amour Six Shade Blush Palette. Turbūt įsigijus tokio dydžio paletę skaistalų daugiau pirkti nebereikėtų. Labai gražus įpakavimas, kompaktiškas, skirtingų tonų ir užbaigimų paletė. 

Jouer Cosmetics - Limited Edition Bouquet D' Amour Blusher Palette

            Savo norų sąraše turiu du hailaiterius. Pirmasis būtų iš Kiko Milano Sicilian Notes kolekcijos - Sicilian Notes Highlighter Duo- dviejų atspalvių, švytėjimo suteikianti priemonė. Turbūt vienas įdomiausių ir gražiausių produktų visoje Sicilian Notes kolekcijoje.  



<p>Compact face highlighter in two colours</p> - SICILIAN NOTES HIGHLIGHTER DUO - KIKO MILANO



      Antrasis hailaiteris mano norų sąraše - iš naujosios Mac Electric Wonder kolekcijos - 
Iridescent Powder - švytėjimo suteikianti priemonė. Mac produktų kokybė tikrai puiki, o šį hailaiterį verta įsigyti vien tik dėl įpakavimo. Gražus, nedidelis ir kompaktiškas, o pats produktas taip pat sulaukia daugybės grožio blogerių pagyrų. Gal Jūs spėjote išbandyti?

Iridescent Powder / Electric Wonder

              Antakių kategorijoje turiu vos vieną rinkinį, kurį norėčiau įsigyti. Nors iš esmės esu labai patenkinta ir su dideliu malonumu naudoju savo Drugstore antakių produktus: Wet n Wild antakių pieštuką ir Essence antakių gelį. Abi priemonės yra labai nebrangios, ir savo darbą atlieka tiesiog puikiai. Mano dėmesį patraukė ABH rinkinys, kuriame yra du itin populiarūs produktai antakiams: žymusis Brow Wiz ir mini dydžio Dipbrow Gel


Anastasia Beverly Hills Power Duo

             Milani akių šešėlių bazę tikrai galiu rekomenduoti visoms, ieškančioms geros akių šešėlių bazės už labai prieinamą kainą. Šiuo metu vis dar naudoju Urban Decay Primer Potion Anti - Aging akių šešėlių bazę. Ši priemonė taip pat gera, padeda akių šešėliams išsilaikyti visą dieną, tačiau antrą sykį jos nepirkčiau. Akių šešėlių bazė - itin taupi priemonė, jos reikia labai nedaug ir užtenka ilgam laikui. Baigusi Urban Decay akių šešėlių bazę vėl planavau įsigyti Milani, tačiau pamačiau, jog ir ABH prekyboje turi naująją Eye Primer. Būtų įdomu išbandyti šį produktą, juolab, kad ir atsiliepimai labai neblogi. ABH siūlo įsigyti ir mažesnį praimerio kiekį (7 ml.). 


Anastasia Beverly Hills Eye Primer


                Akių šešėlių paletės - viena mano silpnybių. Savo kosmetikos kolekcijoje jų turiu nemažai. Bet paskutiniu metu savo norų sąraše turiu vos keletą. Kartas nuo karto pasižvalgau į Colourpop naujienas. Šios kompanijos akių šešėliai šiemet yra mano vieni iš mylimiausių. Juos jau ne kartą esu gyrusi savo tinklaraštyje: puikios kokybės, už labai nedidelę kainą. Paskutiniu metu mano dėmesį patraukė ir Colourpop vienetiniai akių šešėliai: būtent ši, Sandstorm, vienetinių akių šešėlių paletė. Iš pirmo žvilgsnio gal ir atrodo labai nuobodi, tokia super basic, tačiau tokių spalvų šešėliai vis tiek yra einamiausi. 

Sandstorm Palette includes nudes, neutrals, and glitter shades
             Antroji paletė mano norų sąraše - ABH Riviera akių šešėliai. Spalvota, ryški ir vasariška, tikrai traukianti dėmesį savo spalvomis. Man labai patinka ABH šešėlių formulė, tikrai puikios kokybės šešėliai, tiek matiniai tiek blizgios spalvos. Iš pradžių buvau nuplanavusi pirkti šią paletę, tačiau paskui galų gale persigalvojau. Tačiau jei pasitaikytų gera nuolaida, vis tik įsigyčiau. 

Anastasia Beverly Hills Riviera Eye Shadow Palette
            Kažkaip ir pačiai keista, kad daugiau akių šešėlių palečių šiame sąraše nėra. Tačiau stengiuosi pirkti tik tas paletes, kurios patraukia mano dėmesį, pasižiūrėti detalias apžvalgas ir įsigyti tik tai, kas man atrodo įdomu ir kas patraukia dėmesį. Iš tiesų, kosmetikos rinkoje tokia gausybė akių šešėlių palečių, kad kompanijoms yra labai sudėtinga nustebinti savo pirkėjus. Dar norėčiau išbandyti kurią nors iš Natasha Denona palečių. Todėl tikiuosi, kad sulauksime daugiau mažesnio dydžio (ir kainos) jos šešėlių ateityje. 


            Blakstienų tušų kategorijoje turiu vos du. Pirmasis blakstienų tušas, kurio vis neprisiruošiu užsisakyti - Colourpop BFF mascara. Vėl gi, šepetėlis labai primena Too Faced, o ir kaina šio tušo nėra didelė, todėl labai smalsu įsigyti ir išbandyti. 


               Antrasis tušas mano norų sąraše - Too Faced Damn Girl Mascara. Ilgai išliekantis, unikalios formulės ir suteikiantis dramatiškų blakstienų efektą. Ko daugiau galima norėti? Žinoma, pirksiu ir bandysiu pati, tik pradžiai reikės bandyti Travel size dydžio. Galbūt taps dar vienu favoritu? 


Too Faced Damn Girl! 24-Hour Mascara

                        Paskutinioji Too Faced priemonė mano norų sąraše - Better Than Sex Easy Glide Waterproof Liquid Eyeliner. Itin ilgai išliekantis, pigmentuotas, atsparus vandeniui, felt tipo akių pravedimas. 


Too Faced Better Than Sex Easy Glide Waterproof Liquid Eyeliner

            Mylimiausios mano naudojamos priemonėms lūpoms - iš Kiko Milano. Jau ne kartą esu gyrusi šios kompanijos lūpų dažus ir blizgesius. Pigmentuoti, geros kokybės ir kaina nėra didelė. Taip pamėgau Kiko Milano lūpų dažus ir blizgius, kad kitų net nebesinori ir naudoti. Todėl į savo norų sąrašą esu įtraukusi Kiko Milano naujuosius Hydra Shiny Lip Stylo: itin drėkinantys ir maitinantys lūpas, patogioje pakuotėje. 


<p>Moisturising lipstick </p> - HYDRA SHINY LIP STYLO - KIKO MILANO

          Taip pat norėčiau įsigyti dar keletą tamsesnių atspalvių rudeniui iš  Kiko Milano Velvet Matte Lipstick lūpų dažų. Tai patys milimiausi mano lūpų dažai, pakeitę absoliučiai visus kitus mano lūpų dažus. Matinio užbaigimo, tačiau labai kreminiai, pigmentuoti ir visai nesausinantys lūpų. Šiuos tikrai rekomenduoju visoms. 

Creamy matte lipstick - Velvet Passion Matte Lipstick - KIKO MILANO

                 Pats geriausias makiažo fiksatorius, kurį esu bandžiusi - Urban Decay All Nighter. Ne tik gražiai sulieja visus birius produktus, tačiau ir užfiksuoja makiažą, padeda makiažui išsilaikyti ilgiau. Taip pat labai dažnai naudoju žymųjį Mac Fix+ Setting Spray. Ši priemonė ne veltui taip giriama visų grožio blogerių. Labai smalsu išmėginti naujuosius Summer Collection  Mac Fix+ makiažo fiksatorius: mane labiausiai vilioja ananasų ir arbūzų kvapas. 


Vaizdo rezultatas pagal užklausą „PREP + PRIME FIX+ / MINI M·A·C PINEAPPLE“


         Šiame sąraše paminėjau tikrai nemažai įvairių dekoratyvinės kosmetikos priemonių. Tikiuosi Jums buvo įdomu skaityti. Manau, kad mano Wishlist' as bus pildomas arba koreguojamas dar ne vieną kartą. Būtų labai įdomu sužinoti, kokius dekoratyvinės kosmetikos produktus Jūs norėtumėte įsigyti? Kaip visada, laukiu Jūsų nuomonių komentaruose. 
          Ar norėtumėte dar vieno įrašo apie mano veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių norų sąrašą? Parašykite, nes ir man pačiai būtų smagu su Jumis pasidalinti.
              Galbūt kurią nors iš mano norų sąraše esančių priemonių jau suspėjote išbandyti? Būtų labai įdomu sužinoti Jūsų atsiliepimus ir įspūdžius.


                                                     Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui  :)

Nepamirškite užsukti į mano Instagram   paskyrą, kur dalinuosi įrašais apie kosmetiką ir ne tik. :)





Komentarai