NUVYLĘ VEIDO ODOS PRIEŽIŪROS IR DEKORATYVINĖS KOSMETIKOS PRODUKTAI


        Labas.

          Savo tinklaraštyje stengiuosi dalintis mylimų ir mėgstamų produktų apžvalgomis, atradimais. Tačiau kartais atsiranda priemonių, kurios dėl tam tikrų priežasčių netinka ar nepatinka. Dalinuosi savo nuomone ir savo įspūdžiais, ir mano nuomonė gali nesutapti su Jūsų. Ir tai natūralu. Mes visos esame skirtingos: skirtingi lūkesčiai produktui, poreikiai,  skirti odos tipai, odos būklė ar amžius. Ir šios dienos mano apžvalga apie mane nuvylusius kosmetikos produktus. Jei Jūs tarp šių priemonių atrasite savo mėgstamų, labai džiaugiuosi dėl Jūsų, o man šie produktai tiesiog netiko ar nepatiko.


            Pirmasis produktas, kurio pati nepirkau, gavau dovanų, pirkdama prekes Eurokos parduotuvėje. Tai EO Laboratorie Micellar Gel - micelinis gelis akių makiažui valyti. Iš pirmo žvilgsnio produktas man pasirodė įdomus, micelinio gelio dar bandyti neteko. Tačiau šis micelinis gelis labai sunkiai nuvalo akių makiažą, reikia sunaudoti nemažai produkto. Bandžiau keletą kartų, tačiau priemonė man nepasiteisino, per daug vargo, reikia stipriai trinti akis, tikrai sunkiai nuvalo makiažą. Šio produkto tikrai negaliu rekomenduoti.



           Antroji priemonė - Balanceme Natural Skincare Pure Skin Face Wash - prausiklis veidui. Šį produktą radau Lookfantastic rugpjūčio mėnesio grožio dėžutėje.  Prausiklio aprašyme nurodyta, jog 99 proc. šios priemonės sudaro natūralūs produktai. Paprastai mėginuko dydžio prausiklius sunaudoju, tačiau šį pabandžiau vienintelį kartą ir daugiau tikrai nenaudosiu. Man prausiklis tikrąją ta žodžio prasme smirdi, kvapas - intensyvus ir erzinantis (toks vaistinis, stiprus kvapas), tikrai produkto ant savo veido daugiau nebetepsiu vien dėl jo kvapo.


             Trečiasis produktas - Kiko Milano Gold Waves Fluid Foundation - skystas makiažo pagrindas. Man nepatiko produkto formulė: pakankamai sunkiai sklaidosi, labai matosi ant veido, išryškina poras ir labai trumpai išlieka ant veido. Mano turima spalva -  02 Natural. Toli gražu nėra natūrali spalva, labai geltono atspalvio. Bandžiau keletą kartų dar vasaros metu, kuomet buvau šiek tiek įdegusi, maišiau kartu su kitais mano turimais makiažo pagrindais. Su spalva labai prašoviau, bet ir pati formulė man nepatiko.



               Ketvirtasis produktas - Rimmel London Good to Glow - skystas hailaiteris. Mano turima spalva - 001 Notting Hill Glow. Produktas tikrai intensyvus, gražiai atspindi šviesą. Tačiau savo sudėtyje hailaiteris turi pakankamai stambių blizgučių. Man nepatinka tokio tipo hailaiterius naudoti ant veido, pernelyg intensyvūs ir negražiai atrodo ant veido odos. Šią priemonę vasaros metu maišiau su kūno kremu, ant kūno odos blizgučiai atrodo gražiai, tačiau tik ne ant veido. Nerekomenduoju šios priemonės, nebent mėgstate hailaiterius su intensyviais blizgučiais.



            Penktoji priemonė - Essence All about matt fixing compact powder - kompaktinė pudra veidui. Turiu riebią veido odą, todėl visuomet fiksuoju BB kremą ar kreminę pudrą. Teikiu pirmenybę birioms pudros, tačiau keliaujant ar nešiotis su savimi daug patogiau rinktis kompaktines. Šią iš Essence naudojau, bandžiau su ja susidraugauti. Didelis šio produkto pliusas, kad jis labai gerai užfiksuoja kreminius produktus, stipriai matizuoja, tačiau labai matosi ant veido. Nors ant produkto įpakavimo nurodyta, kad tai neturintis spalvos produktas, tačiau tikrai palieka baltą atspalvį ant veido, produktą lengva padauginti. Todėl su priemone atsisveikinu, ir tikrai nerekomenduoju.


               Šeštasis produktas - taip pat iš Essence kompanijos -   Essence eyebrow gel - antakių gelis. Mano turima spalva - 01 brown. Produkto pliusas, kad jis yra šalto tono. Tačiau man trūksta pigmentacijos, gelis dengiasi netolygiai, reikia sluoksniuoti norint pridėti intensyvumo, tada produktas pradeda gumuliuotis ant odos, antakis atrodo negražiai, netolygiai pasiskirto spalva. Galbūt tiktų pradedančioms dažytis merginoms, pasižaidimui, nes produktas nėra stipriai pigmentuotas.


                  Septintoji priemonė - Kiko Milano Smart Color Eyeshadow - vienetinis akių šešėlis. Mano turima spalva - 10 Matte cream. Pirkdama šią spalvą tikėjausi ją naudoti šešėlių bazės užtvirtinimui. Tačiau šešėlio formulė man nepatiko: labai pudrinis, dengiasi netolygiai, negražiai atrodo ant akies voko. Nežinau kaip kitos spalvos, tačiau būtent šios - nerekomenduoju.


               Aštuntasis produktas - Bellapierre Shimmer Roll - blizgučiai akims, veidui ir kūnui. Produktą radau Lookfantastic vasario mėnesio grožio dėžutėje. Spalva -  002 Champagne. Produkto pakuotė labai nepatogi naudoti, net atidarant pakuotę blizgučių pribyra visur. Jie yra labai smulkūs, primena pigmentus. Spalva ant odos atrodo gražiai, bandžiau keletą kartų naudoti, bet man nepatiko įpakavimas, nes blizgučiai stipriai byra,  labai smulkūs, sunku nuvalyti. Šios priemonės nerekomenduoju.


               Devintoji mane nuvylusi priemonė - Uoga uoga akių kontūro dažai - 792  miško takelis. Nežinau, gal man papuolė produktas su pasibaigusiu galiojimo laiku, nes gelis jau nuo pat gavimo buvo kietas. Labai sunkiai pasiima šepetėliu, dar tepant ant odos gelis atrodo pakenčiamai, tačiau ant akių vokų produktas beveik visai nesitepa, labai mažos pigmentacijos. Labai nepatiko, tikrai nusivyliau ir Jums nerekomenduoju.


             Dešimtasis produktas - L.A. Girl Eyeliner - akių pieštukas. Mano turima spalva -  Brown. Pieštukas labai kietas, sunkiai tepasi ant odos, ką jau kalbėti apie akies vandens liniją. Man labiau tinka ir patinka kreminiai, pigmentuoti pieštukai, ypač juos naudojant vandens linijai. 

         Vienuoliktoji mane nuvylusi priemonė - Sleek Makeup Highlighting palette Precious Metals - hailaiterių paletė. Paletę sudaro 4 hailaiteriai: 3 kreminiai ir vienas įprastas. Spalvos gražios ir intensyvios, tačiau visos trys kreminės spalvos savyje turi blizgučių, o ketvirtasis - labai tamsus, taip pat turi daugybę blizgučių. Aš turiu tekstūruotą veido odą, todėl tokio tipo hailaiteriai, savyje turintys stambių blizgučių, išryškina visus mano  veido odos netobulumus. Bandžiau hailaiterius naudoti kaip šešėlius, tačiau ir taip naudojant produktas man nepasiteisino. Todėl atsisveikinu.



                   Dvyliktasis produktas, vėlgi iš Sleek kompanijos - Sleek Makeup lipstick palette - lūpų dažų paletė,  spalva Ballet. Spalvos iš esmės gražios, nude tipo, galima naudoti po vieną, ar maišyti spalvas tarpusavyje. Bandžiau naudoti, tačiau man nepatiko šių lūpų dažų formulė: tepasi ant lūpų netolygiai, neilgai išlieka, reikia su savimi nešiotis teptuką, kad būtų galima gražiai pasidažyti. Daug patogiau įsimesti į rankinę lūpų dažų pakuotę. Nesusidraugavau su šiuo produktu, todėl taip pat atsisveikinu. 



               Paskutinysis produktas, dar viena priemonė lūpoms - Wet n Wild Megalast Liquid Catsuit Matte - skysti lūpų dažai, spalva Rebel Rose. Lūpų dažų spalva man patiko, graži Mauve tipo spalva, tinkanti kasdienai, patogus naudoti aplikatorius, tačiau nepatiko būtent šios spalvos formulė: ant lūpų tepasi netolygiai, reikia keletos sluoksnių, lengva padauginti, tada priemonė ant lūpų neatrodo gražiai, pradeda trupėti. Nežinau, kaip kitos spalvos, tačiau šios tikrai nerekomenduoju, man pritrūko pigmentacijos. Lūpų dažai matiniai, todėl, žinoma, lūpas sausinantys. Gal Jūs bandėte kitas šio produkto spalvas, kokie atsiliepimai? Ar ir kitoms spalvoms trūksta pigmentacijos? Nesakau, kad produktas visai niekam tikęs, tačiau savo lūpų dažų kolekcijoje turiu daug geresnės kokybės produktų, todėl šio nežadu naudoti, todėl atsisveikinu.


             Tiek būtų man netikusių ir nepatikusių produktų šiam kartui. Tai yra tik mano asmeninė ir subjektyvi nuomonė, kuria dalinuosi su Jumis. Kartais tiesiog įdomu pasiskaityti kitų merginų atsiliepimus apie produktus, taip galima sutaupyti ir neįsigyti nepasiteisinusių produktų. Ar Jūs bandėte kurį nors iš mano paminėtų produktų, kokie atsiliepimai, ar Jums produktai pasiteisino? Pasidalinkite nuomone komentarams skirtoje vietoje, įdomu sužinoti Jūsų nuomonę. 


 Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.

Saulėtos ir gražios dienos :)

Komentarai