TOO FACED ONE HOT MAMA RINKINYS

           Labas.
          Sveika atvykusi į mano tinklaraštį. Šiandien dalinuosi nedidele apžvalga apie Too Faced One Hot Mama rinkinuką, kurį įsigijau iš CultBeauty internetinės parduotuvės.



         Visą mėnesį  CultBeauty puslapyje Too Faced kompanijos produktams galiojo nemokamas siuntimas. Natural Eyes šešėlių paletė (apžvalgą, jei įdomu, galite paskaityti čia) šiuo metu mano labiausiai mylima paletė kasdieniniam akių makiažui, todėl norėjau išbandyti daugiau šios kompanijos produktų,  ilgai svarsčiau ką dar norėčiau įsigyti. One Hot Mama rinkinys man pasirodė vertas dėmesio.

           CultBeauty švenčia 10 metų gimtadienį, čia galima atrasti įvairių nuolaidų ir pasiūlymų, įsigyti kultinių prekių ženklų produktų. Galiu pagirti šios internetinės parduotuvės darbą, prekės visuomet išsiunčiamos labai greitai, siuntinys paprastai atkeliauja po 5 darbo dienų, prekes tiesiai į namus pristato kurjeris.
          Siuntimas šioje parduotuvėje yra nemokamas, jei užsakymo vertė siekia daugiau kaip 40 svarų. Jei perkate už mažesnę sumą, tuomet už siuntimą reikės mokėti.
 
       Mano užsakymas keliavo 6 darbo dienas. Gavau saugiai supakuotą siuntinį (prekės visuomet atkeliauja plastikiniame įpakavime, viduje būna kartotinė dėžutė, produktai saugiai supakuoti į burbulinį maišelį).


           Šis mano užsakymas buvo kitoks: prekės atkeliavo įpakuotos į dovanų popierių, kompanija dovanų įdėjo reklaminį žurnalą (jį galima pavartyti ir online) bei lipdukus. Toks neįprastas produktų pateikimas nudžiugino ir pakėlė nuotaiką.



                 Too Faced Hot Mama rinkinys atkeliauja žaismingoje popierinėje dėžutėje (kaip visuomet, kompanija labai žavi savo produktų įpakavimais, ne išimtis ir šis, manau, labai tiktų dovanai).


         
         


Too Faced One Hot Mama rinkinio produktai iš arčiau:



Pirmasis rinkinio produktas - labai žaisminga ir miela, talpi kosmetinė:






Antrasis produktas - kultinis  Better Than Sex blakstienų tušas
 (mėginuko dydžio - 4,8 g., pilnas dydis - 8 ml.)


Trečiasis rinkinio produktas - Melted Matte Liquified Long Wear Lipstick, skysti, matiniai lūpų dažai (spalva Queen B ), pilno dydžio - 7 ml. 
Labai graži, nude spalva, įdomu, kaip jausis ant lūpų, ar ilgai išsilaikys, nekantrauju išbandyti, išsamesne apžvalga pasidalinsiu su Jumis ateityje. 


Ketvirtasis rinkinio produktas - Deluxe Candlelight Glow Highlighting Powder Duo  - švytėjimą suteikianti priemonė, spalva Rosy Glow, mėginuko dydžio, 2,5 g. (pilnas dydis - 10 g.). 
Labai kompaktiškas hailaiteris, puikiai tiktų keliaujant, įdomi, žaisminga pakuotė. Kiekis nėra didelis, tačiau vis tiek bus įdomu testuoti.



Penktasis rinkinio produktas - Flatbuki Brush - plokščias, nedidelis šepetėlis, mažiausiai man patikusi šio rinkinio dalis. Nedidelis, galbūt tiktų keliaujant, tačiau paties šepetėlio forma man nepatinka. Šereliai sintetiniai, švelnūs, tačiau paties šepetėlio kokybė man atrodo abejotina.



     Too Faced One Hot Mama rinkinys (pirminis įspūdis) man tikrai labai patiko. Kosmetinę tikrai naudosiu (jau senokai reikėjo atsisveikinti su mano senąja kosmetine, kuri visai baigia suplyšti). Visas priemones bus įdomu bandyti, testuoti, savo nuomone būtinai pasidalinsiu su Jumis. Vienintelis man nepatikęs produktas šiame rinkinyje - šepetėlis, vietoj jo tikrai galėjo būti įdėtas koks įdomesnis dekoratyvinės kosmetikos produktas. Rinkinio vertė - 29 svarai (apie 33,19 euro). Manau, kad rinkinį, kad ir mažesnio kiekio produktų, įsigyti tikrai verta, ypač jei produktai yra nebandyti (dviejų produktų vertė jau sudaro pilno rinkinio kainą). Rinkinys tikrai tiktų kaip dovana sau ar draugei.
Įsigyti galima CultBeauty puslapyje (šiuo metu dar galioja nemokamas siuntimas Too Faced kompanijos produktams).


Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Saulėtos ir gražios dienos :) 

Komentarai