PAUL YACOMINE LONDON MICRO TREATMENT OILS SEPARATES - KONCENTRUOTAS ALIEJUKAS PLAUKAMS

             Labas.
             Sveika atvykusi į mano tinklaraštį. 
           Šiandien dalinuosi apžvalga apie Paul Yacomine London Micro Treatment Oils Separates - koncentruotą aliejuką plaukams. Šį produktą esu gavusi vienoje iš Grožio Draugo grožio dėžučių.




           Esu šviesintų plaukų savininkė, šiuo metu mano plaukai yra nualinti plaukų dažymo. Visą savo gyvenimą buvau šviesiaplaukė, vaikystėje buvau natūraliai šviesi, vėliau mano plaukai tapo tokios šviesiai pilkšvos spalvos, todėl esu įpratusi juos dažyti šviesia spalva. Prieš gerus metus sumąsčiau, kad blondine būti nebenoriu, todėl plaukus nusitamsinau. Ir čia buvo labai didelė mano klaida, nes po kokių pusės metų vis dėlto nusprendžiau sugrįžti prie šviesios plaukų spalvos. Ir taip susigadinau savo plaukus. Šiuo metu mano plaukai maždaug iki pečių linijos, taigi sakyčiau vidutinio ilgio. Jie labai pažeisti, ypač plaukų galiukai. Šiuo metu bandau nemažai visokiausių priemonių savo plaukams gelbėti, ir jei jos nebepadės, teks keliauti į kirpyklą, ir gerokai patrumpinti savo plaukus.
           Prie plaukų šaknų mano plaukai  linkę stipriai riebaluotis, o maždaug nuo vidurio - jie ypač sausi, šiurkštūs, stipriai veliasi.

            Grįžtant prie Paul Yacomine  plaukų aliejaus - jis yra labai įdomioje, plastikinėje, sidabro spalvos pakuotėje. Viršuje yra dozatorius su nedideliu raudonu kamšteliu. Produkto kiekis nedidelis, vos 25 ml.



                Grožio Draugo puslapyje pateikiamas šio produkto aprašymas:

„Paul Yacomine” koncentruotas aliejus plaukams „Micro Treatment Oils”, 25ml

25 metų patirtis ir užtikrina produktų, aliejų kokybė, kuri yra atrasta dirbant su Uma Thurman, Elle Macpherson, Kate Moss ir Naomi. Vėl sveiki plaukai ir jų žvilgesys! #paulyacomine

EFEKTAS

Stipriai koncentruotas plaukų aliejukas suteikia plaukams minkštumo, pagyvina juos ir gerai įmaitina.



PAUL YACOMINE dirba ir eksperimentuoja su įvairiais aliejais jau 25 metus, kurdamas prabangias tekstūras, kvapus įžymybėms ir modeliams. Profesionalus plaukų aliejus silpniems, pažeistiems ir lūžinėjantiems plaukams su apsauga nuo saulės. Priemonė suteikia plaukams lengvumo ir minkštumo, apsaugo plaukus.
Skalsus plaukų aliejus iš Paul Yacomine. Aliejus skirtas pažeistiems plaukams. Su apsauga nuo saulės!
Naudojimas: Prieš naudojimą gerai išplakite. Naudokite po galvos plovimo. Nenuplaukite.

 
          Sudėtis. Aliejuko pagrindą sudaro ciklometikonas - silikono pagrindo medžiaga, minkštiklis, tirpiklis, plaukų balzamas, leidžia priemones lengviau paskirstyti, suteikia malonią tekstūrą, spindesį. Antroji sudėtinė dalis - dimetikonolis,  minkštiklis, drėgmę palaikanti medžiaga. Trečiasis ingredientas - UV filtras, vidutinio saugumo, saugo nuo saulės ne tik plaukus, bet ir patį produktą.  Ketvirtasis ingredientas -  kininių sismondsijų aliejus. Penktoji sudėtinė dalis - kokosų aliejus. Šeštasis ingredientas - minkštiklis, kondicionuoja odą. Sudėtyje dar randame kvapą suteikiančias medžiagas, UV filtrus, taičio gardenijų ekstrakto, vitamino E.


Cyclomethicone, dimethiconol, ethylhexyl methoxycinnamate, simmondsia chinesis (jojoba) seed oil, cocos nucifera (cococnut) oil, cetyl dimethicone copolyol, parfum, butyl methoxydibenzoylmethane, gardenia tahitensis flower extrect, tocopherol.

(žalia spalva -  saugus ingredientas, oranžinė spalva - vidutinio saugumo ingredientas,  raudona spalva - pavojingas ingredientas).
(Rėmiausi informacija, pateikta   KosmetikosDNR  tinklapyje).

                 

             

                Paul Yacomine  plaukų aliejus -  labai skystos konsistencijos, visai neprimena įprastų plaukų aliejų. Produktas yra labai koncentruotas, reikia visai nedaug priemonės. Mano plaukai vidutinio ilgio, man užtenka vieno pilno dozatoriaus paspaudimo. Priemonę reikia paskirstyti ant rankšluosčiu nusausintų, drėgnų plaukų . Aš aliejuką tepu maždaug nuo plaukų vidurio iki pat galiukų. Tuomet švelniai, neskubėdama plaukus šukuoju. Aliejus labai palengvina plaukų iššukavimą. Paprastai aš leidžiu plaukams toliau džiūti natūraliai, plaukų džiovintuvą naudoju pakankamai retai. Šis aliejukas suteikia plaukams spindesio, jie tampa švelnūs, ne taip stipriai veliasi.
                  Vienintelis produkto minusas man yra jo kvapas, pakankamai intensyvus, vaistinis.


              Labai džiaugiuosi atradusi šią priemonę. Paul Yacomine  plaukų aliejus mano plaukams labai tinka, po šio produkto naudojimo mano plaukai atrodo geriau, žvilga, ne taip stipriai veliasi. Dar vienas šios priemonės pliusas - produktas neriebaluoja plaukų (ką paprastai daro plaukų aliejai). Naudojasi labai taupiai. Įsigyti galima Grožio Draugo internetinėje parduotuvėje. Kaina kaip už tokį nedidelį kiekį (25 ml.) 15 eurų - sakyčiau nemaža, bet produktas tikrai vertas savo kainos. Sunaudojusi tikrai įsigysiu dar vieną buteliuką.

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Saulėtos ir gražios dienos :) 
               

Komentarai