PABAIGTI PRODUKTAI - PABAIGTUKAI # 2

               Labas.
               Sveika atvykusi į mano tinklaraštį.

           Šiandien dalinuosi antrąja savo pabaigtukų apžvalga (pirmąją apie pabaigtus veido priežiūros produktus galite rasti čia )apie sunaudotus dekoratyvinės kosmetikos produktus ir keletą kitų priemonių, naudojamų makiažui.


                     Pirmoji priemonė iš Catrice cosmetics Prime and Fine Anti-red Base - žalios spalvos makiažo bazė, turinti sumažinti veido raudonį. Prisipažinsiu - šios priemonės iki pabaigos tikrai nesunaudojau, bet produktą įsigijau daugiau kaip prieš metus, o jis galioja 12 mėn. nuo atidarymo, produkto su pasibaigusiu galiojimu tepti ant savo veido nesinori, todėl su juo teks atsisveikinti. Antrą kartą tikrai nepirkčiau, ši priemonė man didelio įspūdžio nepaliko. Eurokos el. parduotuvėje šios bazės prekyboje neradau, yra tik baltos spalvos Prime and Fine bazė, tačiau kai kuriose parduotuvėse šį produktą dar galima atrasti, kaina apie 4 eurus. Antroji mano sunaudota makiažo bazė iš Maybelline New Baby Skin Instant Pore Eraser (kaina apie 10 eurų). Man rodos, kad lietuviškose parduotuvėse šios prekės įsigyti nėra galimybės, bet galiu ir klysti. Pakankamai nebloga bazė, silikoninė, šiek tiek sumažinanti poras, po jos makiažo pagrindas dengėsi lygiau, tačiau išsilaikymo man tikrai neprailgino. Pasitaikius progai, tikrai įsigyčiau dar kartą, tai nebuvo bloga priemonė. Trečiasis produktas iš  Noreva Actipur Creme Anti - imperfections (kaina apie 17 eurų). Kremas tiko ir patiko, sunaudojau su malonumu. Produktas skirtas riebiai, į aknę linkusiai odai. Vienintelis produkto minusas yra kaina (patarčiau palaukti ir įsigyti su nuolaida) ir spalvų pasirinkimas. Itin šviesios odos savininkėms gali būti per tamsus. Tačiau aš šį produktą sumaišydavau su dieniniu veido kremu (žiemos metu mano oda būna itin šviesi), ir sunaudojau iki pat pabaigos. Pasitaikius progai tikrai kartočiau ir įsigyčiau dar  kartą (jei įdomu, pilną šios priemonės apžvalgą galite rasti čia ).


                 Sunaudojau dvi kremines pudras. Pirmoji iš Maybelline Affinitone Perfecting and Long Lasting Foundation. Šios linijos kreminės pudros prekyboje jau nėra, pirkau pakankamai senai iš save24.lt  el. parduotuvės. Šios priemonės sunaudojau tik pusę pakuotės. Produktas jau senai stovi mano lentynoje nenaudojamas, todėl su juo metas atsisveikinti. Produktas man nepatiko. Yra naujesnė šios Affinitone linijos versija, jos bandyti man neteko, todėl negalėčiau palyginti šių dviejų produktų. Antroji mano sunaudota kreminė pudra - pati mylimiausia ir daugiausia naudojama Maybelline Fit Me Matte + Poreless (kaina apie 10 eurų), spalva 115 Ivory. Ši pudra man labai patinka, matizuoja veidą, pakankamai ilgai išlieka, riebią veido odą turinčioms merginoms rekomenduoju išbandyti. Savo kosmetinėje jau turiu įsigijusi naują šio produkto pakuotę tos pačios spalvos ir tamsesnę, kurią naudoju vasaros sezono metu.


                     Blakstienų tušų ir pagrindų sunaudojau keturis. Pirmoji priemonė iš Eveline Cosmetics 8 w 1 Total Action  (kaina apie 5 eurai) - blakstienų serumas. Šį produktą naudoju kaip pagrindą, prieš tepdama blakstienas tušu. Priemonė baltos spalvos, suteikia blakstienoms papildomo ilgio ir apimties, tinka ir patinka, jau turiu įsigijusi naują šio produkto pakuotę. Šio serumo galima rasti ir kitokių spalvų pakuotėse, iš esmės didelio skirtumo tarp jų nematau. Pirmasis mano sunaudotas blakstienų tušas iš L'Oreal Paris Paradise Extatic (kaina apie 15 eurų). Labai stengiausi pamėgti šį produktą, tačiau jo iki pat pabaigos nesugebėjau sunaudoti, produktas tapo toks tirštas ir klampus, kad jo tiesiog buvo neįmanoma užtepti ant blakstienų. Labai nepatiko, tikrai daugiau nepirkčiau, nors žinau, kad daugeliui jis ir patinka. Esu parašiusi pilną apžvalgą, jei įdomu, ją galite rasti čia. Antrasis mano sunaudotas blakstienų tušas iš Essence Lash Princess Sculpted Volume (kaina apie 3 eurus) tapo mano praėjusių metų atradimu. Labai geras ir nebrangus produktas, gražiai padažo blakstienas, suteikia ilgio ir apimties, netepa, nebyra. Tikrai galiu rekomenduoti išbandyti, o kaina tikrai juokinga, su nuolaida produktą galima įsigyti už porą eurų. Tikrai pirkčiau ateityje vėl. Trečiasis mano sunaudotas blakstienų tušas iš Catrice Cosmetics Lash Dresser Comb (kaina apie 4 eurus). Šį produktą įsigijau dėl labai įdomaus, šukas primenančio šepetėlio. Iš pradžių tušas buvo labai klampus ir tirštas, bet jį pabandžiusi po poros savaičių,atradau  iš naujo. Tiesa, šį tušą naudojau tik apatinėms blakstienoms dažyti, tam šukų tipo šepetėlis tiko tiesiog idealiai, tušas netepa, nebyra, puikiai išsilaiko visą dieną. Jei dar rasite šį produktą prekyboje, tikrai galiu rekomenduoti išbandyti. Dar vienas mano užbaigtas produktas - L'Oreal Paris Brow Artist Plumper, tušas antakiams, spalva 04 Dark Brunet (kaina apie 7 eurai). Tai jau trečioji mano sunaudota šio antakių produkto pakuotė, jau turiu įsigijusi naują. Labai geras produktas, užtvirtina antakių plaukelius, ilgai išlieka, netepa, patogus naudoti šepetėlis. Labai gera priemonė, tikrai galiu rekomenduoti.



                         Pirmoji mano sunaudota priemonė lūpoms iš L'Oreal Paris Baume Caresse, lūpų dažai - balzamas su spalva (706 Coral Me Back). Tai pirmasis mano iki pat dugno sunaudotas produktas lūpoms. Labai patiko, suteikė vos vos spalvos, daugiau priminė lūpų balzamą, negu lūpų dažus. Šį produktą dar galima atrasti kosmetikos priemonių išparduotuvėse, tačiau tai senos kolekcijos produktas, ir jo prekyboje jau nėra.
                       Antroji priemonė iš BH Cosmetics ILLUMINATE By Ashley Tisdale kolekcijos lūpų blizgesys (spalva Coral Reef). Šio produkto prekyboje jau nėra. Bandytas vos keletą kartų, guli mano kosmetinėje nenaudojamas jau ilgą laiką. Keliauja tiesiai į šiukšlių dėžę, siaubingas produktas, be galo tirštas, klampus ir lipnus, labai nepatiko.


              Toliau turiu keletą produktų, kuriuos taip pat priskyriau prie dekoratyvinės kosmetikos kategorijos. Pirmasis - servetėlės makiažui valyti su rugiagėlių ekstraktu  iš Margaritos (kaina apie 2 eurus). Labai nepatiko, makiažo visai nenuvalė, labai greit išdžiuvo, liko dar apie pusę pakuotės, bet keliaus tiesiai į šiukšlių dėžę, daugiau tikrai nepirksiu ir Jums nerekomenduoju. Antrasis produktas, be kurio tiesiog neįsivaizduoju savo dienos (turiu riebią veido odą) - Tea absorbing paper (kaina nesiekia vieno euro). Perku šias riebalus sugeriančias servetėles iš kinų parduotuvių, pakuotėje yra 80 lapelių. Labai nedidelė kaina, tikrai geras produktas, savo darbą atlieka puikiai. Jau net nebežinau kelinta ši sunaudota mano pakuotė, nemanau, kad tokiam produktui verta švaistyti didelius pinigus.
              Sunaudojau tris kempinėles. Dvi iš jų yra iš Eco Tools, Perfecting Blender Duo (kaina apie 9 eurai), dviejų kempinėlių rinkinys. Šios kempinėlės man nepatiko, prastos kokybės, labai greit suplyšo, daugiau tikrai nebepirksiu. Nuotraukoje nesimato, bet abi kempinėles yra sutrūkinėjusios, viena iš jų gerokai suplyšusi. Vienintelis jų pliusas buvo tas, kad labai gerai ir lengvai plovėsi, buvo minkštos naudoti, bet kokybė tikrai prasta, vienos kempinėlės man užteko vos mėnesiui, ir tikrai nenaudojau kiekvieną dieną. Trečioji mano sunaudota kempinėlė, žymioji Beauty Blender Pro,  juodos spalvos (kaina apie 19 eurų). Įsigijau vedama smalsumo, buvo be galo įdomu pačiai išbandyti, ar tikrai ši kempinėlė tokia jau ypatinga. Negaliu pasakyti, kad ja nusivyliau, be galo minkšta, patogi naudoti. Tačiau antrą kartą šios kempinėlės tikrai nepirkčiau tik dėl jos kainos, kaip už kempinėlę mokėti beveik dvidešimt eurų -  tikrai daug. Vėl grįžau prie savo mylimos ir kelis kartus pigesnės Real Techniques kempinėlės.


                Tiek būtų mano sunaudotų dekoratyvinės kosmetikos priemonių. Tikiuosi, kad buvo įdomu skaityti. Kitose savo apžvalgose pasidalinsiu savo pabaigtais plaukų priežiūros produktais.

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Saulėtos ir gražios dienos :) 


Komentarai