PIRKINIAI IŠ AMERIKOS: COLOURPOP KOSMETIKOS PRODUKTAI

         Labas. :) Visų pirma noriu pasveikinti atvykus į mano tinklaraštį.
 Esu naujokė, bandau dalintis savo įžvalgomis apie įvairiausius grožio (ir ne tik) produktus.

Pirmoji mano apžvalga – apie ColourPop kosmetiką


              ColourPop yra palyginti labai nesenai atsiradęs gamintojas, kuris labai sparčiai išpopuliarėjo Amerikoje ir visame pasaulyje. Kaip save pristato pati kompanija? Prie produktų pridėtame lankstinuke rašoma, kad kompanija buvo įkurta 2014 m. Los Andžele. Kompanija didžiuojasi galėdama pasiūlyti geros kokybės produktų už labai patrauklią kainą. 

            Apie šią kosmetiką sužinojau iš youtube grožio blogerių. Ir pasinaudojusi proga ir galimybe (pirmajam siuntiniui kompanija suteikia 5 dolerių nuolaidą) įsigijau kelis produktus.

           Į ką reikėtų atkreipti dėmesį perkant iš ColourPop puslapio? Visų pirmą į tai, kad prekės atkeliaus  iš Amerikos, todėl pirkinių vertė negali viršyti 22 eurų (be siuntimo išlaidų). Kitaip prekės gali pakliūti į muitinę ir teks susimokėti muito mokesčius.

                Mano siuntinukas atkeliavo pakankamai greitai, per 10 dienų. Viskas buvo labai tvarkingai ir gražiai supakuota, prekės atkeliavo nesugadintos ir nepažeistos.


               Sunkiausias dalykas buvo išsirinkti, ką iš jų puslapio norėčiau išbandyti. Nes ColourPop prekių asortimentas be galo platus. Mane labiausiai viliojo jų Super Shock šešėliai ir be proto norėjosi išbandyti jų žymiuosius lippie stix


SUPER SHOCK ŠEŠĖLIAI


              Pirmasis mano gautas ColourPop Super Shock šešėlis – Wattles. Pakuotė pakankamai nemaža, baltos spalvos plastiko su užsukamu dangteliu (gal kiek nepatogi naudoti). 
                Tai satininį užbaigimą turintis šešėlis, labai švelnios šviesiai rusvos spalvos, nude atspalvio, savyje turintis rožinio tono. Ant akies voko atrodo labai natūraliai (nors ir turi šiek tiek švytėjimo). Puikiai tinka kasdienai.
Šešėlio svoris – 2,1 g.
Kaina – 5 doleriai.
Priemonę galima įsigyti čia:




               Antrasis mano gautas ColourPop Super Shock šešėlis – Muse. Tai Ultra - Metalic tipo šešėlis, savyje turintis metalinio blizgesio. Pakuotė identiška pirmajam,  spalva taip pat švelniai rudos spalvos. Pakankamai sunku apibūdinti.  Tačiau turi blizgučio, kuris ypač gražiai atrodo dirbtiniame apšvietime.


Šešėlio svoris – 2,1 g.
Kaina – 5 doleriai.
Priemonę galima įsigyti čia:



                Super Shock šešėliai yra labai įdomios, tarsi kreminės tekstūros, kiek stipriau paspaudus – įdumba. ColourPop puslapyje aprašomi keli šių šešėlių dengimo būdai. Tačiau man labiausiai pasiteisinantis yra šių šešėlių dengimas ant voko pirštu. Dengiasi labai gražiai, tolygiai, ant voko greit sudžiūna, netepa, nebyra – žodžiu, patys geriausi atsiliepimai.

                 Tiesa, kalbant apie išsilaikymą, man šie šešėliai be akių šešėlių pagrindo išsilaiko neilgai – iki 4 valandų. Su šešėlių pagrindu -  išsilaiko puikiai visą dieną. Mano veido oda yra riebi, akių vokų oda - riebi, taip pat turiu užkritusius akių vokus, todėl be šešėlių pagrindo man jokie šešėliai neišsilaiko ilgiau kaip 4-5 valandų.

             Svarbu, jog Super Shock šešėlius reikia sandariai uždaryti ir laikyti jų originaliose pakuotėse, kitaip gali išdžiūti.



Super Shock highlighter Flexitarian


                   Trečiasis mano gautas ColourPop produktas yra šviesą atspindinti priemonė (kitaip tariant highlighter) -  Super Shock highlighter Flexitarian.

          Gamintojas šį produktą apibūdina kaip ir Super Shock šešėlių konsistencijos šviesą atspindinčią priemonę, kuri pasižymi ypatinga tekstūra, puikiu išsilaikymu ir dengimusi ant odos.

                  Priemonė savyje turi pakankamai nemažai ne tik švytėjimo, bet ir nedidelių blizgučių, kurie itin išryškėja esant dirbtiniam apšvietimui. Aš asmeniškai šios priemonės kasdienai nenaudočiau – man ji yra pernelyg intensyvi. Tačiau vakarui puikiai tinka, nes prie dirbtinio apšvietimo atrodo tiesiog stulbinančiai. Taip pat, mano manymu, šią šviesą atspindinčią priemonę galima naudoti kaip akių šešėlį – atrodo nerealiai.

               Šviesą atspindinti priemonė  yra tokios pat tekstūros kaip ir Super Shock šešėliai, kiek stipriau paspaudus – įdumba. ColourPop puslapyje aprašomi keli dengimo būdai. Priemonę galima aplikuoti pirštais, arba naudojant šepetėlį. Taip pat priemonę galima sluoksniuoti, priklausomai nuo to, kokio intensyvumo efektą norite išgauti.

               Man labiausiai patinkantis  dengimo būdas – pirštais, paskui priemonę kiek prasklaidyti drėgna kempinėle. Rezultatas – nerealus, gražiai švytintis veidas, ypač esant dirbtiniam apšvietimui (svarbu priemonės nepadauginti), nors artėjant šventiniam periodui blizgėjimo turbūt per daug nebus.

Pakuotė taip pat tokia pati kaip ir Super Shock šešėlių.
Svoris  – 4,2 g.
Kaina - 8 doleriai.
Priemonę galima įsigyti čia:






Lippe Stix - Aquarius


                 Paskutinioji mano įsigyta priemonė – lippie stix‘as. Tai labai įdomus produktas. Lyg ir lūpų dažai, lyg ir pieštukas. Priemonė yra paprastoje, išsukamoje baltoje plastikinėje pakuotėje, labai patogi naudoti. 

                 Gamintojas produktą aprašo kaip maitinančią lūpų priemonę, į kurios sudėtį įeina vitaminas E, mango, avokadų, sviestmedžio aliejai. Sudėtis natūrali, be jokių parabenų ar sulfatų. Lippie stix‘us galima rinktis iš keturių rūšių: kreminio, satininio užbaigimo, matinio arba super matinio.

               Spalvų pasirinkimas be proto didelis. Tačiau aš norėjau spalvos, tinkančios naudoti kiekvienai dienai. Žiemos metu man visai nesinori rinktis matinių lūpų produktų, nes mano lūpoms ir taip trūksta drėgmės ir maitinimo. Dėl šios priežasties išsirinkau nude spalvos kreminio užbaigimo lippie stix‘ą – Aquarius.

               Šiam lūpų produktui vieni pliusai - gražiai dengiasi ant lūpų, nesausina, atrodo labai natūraliai. Vienintelis minusas – kad priemonė labai greit naudojasi.

Produkto kiekis – 1 g.
Kaina – 5 doleriai.
Įsigyti galima štai čia:





ColourPop bandytų produktų swatch'ai :)







              

                 ColourPop kosmetika mane nudžiugino. Puiki kokybė už labai patrauklią kainą. Vienintelė problemėlė, kad siųstis šią kosmetiką iš Amerikos nepigus malonumas. Todėl labai lauksiu akcijų, ar nemokamo siuntimo, nes bandyta kosmetika tikrai manęs nenuvylė, ir norėtųsi išbandyti daugiau ColourPop kosmetikos produktų.

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.

Tikiuosi pirmasis blynas nebuvo labai prisvilęs. J

Saulėtos ir gražios dienos J

Komentarai