Glam Shop advento kalendorius - ar buvo verta?

         Labas.

    Praėjusiais metais gruodžio mėnesį mane džiugino net du advento kalendoriai. Pirmąjį iš jų, Eurokos grožio kalendorių jau esu aprašiusi (apžvalgą rasite čia ), o šiandien noriu su Jumis pasidalinti įspūdžiais apie antrąjį - Glam Shop, lenkiškos kosmetikos brendo - adventinį grožio kalendorių. Glam Shop kosmetiką atradau per irmasincera rekomendacijas. Ji savo instagram paskyroje gyrė Glam Shop vienetinius akių šešėlius. Taip netyčia naršydama Glam Shop puslapyje pamačiau, kad jie prekyboje turi ir advento kalendorius. Pasižiūrėjusi Youtube keletą apžvalgų, nusprendžiau įsigyti didesnįjį, mėlynos spalvos Glam Shop adventinį grožio kalendorių. Pirmą kartą teko pirkti iš lenkiškos internetinės parduotuvės. Man buvo labai keista, kad pateikus užsakymą internetu, teko daryti atskirą tarptautinį bankinį pavedimą (galima mokėti ir per PayPal, bet šios paskyros aš neturiu). Siunta keliavo iš Lenkijos, už siuntimą papildomai sumokėjau 13,48 euro. Tiesa, siuntimo išlaidos man pasirodė nemažos, pliusas tik, kad siuntinys mane pasiekė labai greitai, vos po keletos darbo dienų, ją iki pat namų durų pristatė kurjeris (plačiau apie pristatymo įkainius galite pasiskaityti čia ). 

        Glam Shop adventinis grožio kalendorius pas mane atkeliavo labai tvarkingai supakuotas.  Man patiko kalendoriaus pakuotė - su durelėmis, viduje skirtingų dydžių 24 dėžutės. Kalendorius pagamintas iš storoko popieriaus, ir nors atrodo nemažas, ir dėžučių daug, tačiau visą pakuotę galima drąsiai rūšiuoti, nėra jokio plastiko. 


Nugarinėje dėžutės dalyje pateikiama trumpa informacija apie produktą. 


Kalendorius man pasirodė gana kokybiškas, gražaus, šventiško dizaino, patogus laikyti, dėžutė tvirtai užsiriša, viduje esančios dėžutės nekrenta iš pakuotės. 

Glam Shop adventinį grožio kalendorių vis dar galima įsigyti su nuolaida (jei įdomu, nuorodą palieku čia .


    Aš kalendorių stengiausi gražiai išlaikyti, nesuplėšyti, ketinu jį išlaikyti iki kitų metų ir panaudoti dar kartą vaikų dovanėlėms. Kalendorius man viename kampe įplyšo, tačiau visos kitos detalės kuo puikiausiai išsilaikė. Kiekvienoje kalendoriaus dėžutėje slėpėsi kosmetikos produktai, įvynioti į baltos spalvos dovaninį popierių. Taip kiekvieną dėžutę lukštenti buvo dar įdomiau.


Pirmoji kalendoriaus dėžutė - didelė ir joje radau nedidelę, 12 šešėlių magnetinę paletę. 


Paletė dekoruota blizgučiais, ryškios, mėlynos spalvos, atitinkanti kalendoriaus dizainą - šventiška ir puošni.


     Paletė man pasirodė kokybiška, tvirtu, magnetiniu uždarymu. Nors pakuotė dekoruota blizgučiais, jie nepersiduoda ant kitų paviršių ir ant rankų. Prie dirbtinio apšvietimo paletė atrodo labai gražiai, visa blizgi ir labai šventiška. 


Tokio paties dizaino  paletės Glam Shop aš neradau, tačiau čia galima įsigyti keletos skirtingų dydžių magnetines paletes (nuoroda palieku čia ). 12 akių šešėlių paletės kaina 6,20 €. 


Antroji dėžutė - nedidelė. Šios mažosios dėžutės visai prastai suklijuotos ir reikėjo pasistengti gražiai jas atidarinėti, nes kalendorių norėjau išsaugoti ateinantiems metams. 


Dėžutėje radau pirmąjį vienetinį akių šešėlį -spalva Sweet Caramel.
Spalva Sweet Caramel matinio užbaigimo, šiltos, rusvos  spalvos akių šešėlis. 

      Kalendoriuje rastų vienetinių šešėlių Glam Shop puslapyje aš neradau nei vieno - galbūt jie buvo specialiai sukurti kalendoriui arba iš limituoto leidimo kolekcijų. Sweet Caramel šešėlis yra iš matinio užbaigimo šešėlių ir jų kaina Glam Shop siekia 2,99 € už vienetą ir visą jų asortimentą galima rasti čia .


Trečioji kalendoriaus dėžutė tokio pat dydžio kaip ir antroji ir jau buvo aišku, kad joje slepasi dar vienas vienetinis  šešėlis akims. 

      Antrasis akių šešėlis - spalva Rosa Dew - kreminis, minkštas šešėlis, kuris spalvos turi visai nedaug, jį pavadinčiau šešėliu - toperiu, kaip akcentinį akių šešėlį akių makiažo pabaigoje. Šešėlis labai blizgus - jame pilna mažyčių, rožinės, sidabrinės ir violetinės spalvos blizgučių. Labai gražiai atrodo prie dirbtinio apšvietimo, tačiau linkęs byrėti ir tuos mažyčius blizgučius labai sunku nuo veido nuvalyti. 


Blizgių akių šešėlių kaina Glam Shop yra 4,27 € už vienetą ir pilną jų asortimentą galima rasti čia .

Ketvirtoji kalendoriaus dėžutė tokio pat dydžio kaip ir trečioji ir jau buvo aišku, kad joje slepasi dar vienas vienetinis  šešėlis akims. 


Trečiasis akių šešėlis - spalva Klasyczny Classic - matinio užbaigimo, švelnios kreminės spalvos, kuri beveik atitinka mano odos spalvą. Šešėlio vertė - 2,99  €.



Penktoji kalendoriaus dėžutė - didesnė, todėl tikėjausi rasti jau didesnį produktą. 


    Ir išlukštenusi popierių radau nedidelę, kompaktinę pakuotę, o ją atidariusi radau sudužusį produktą, kuris tiesiog iškrito iš pačios pakuotės. Laimei, viskas baigėsi gerai ir man pavyko beveik visą produkto turinį sulipdyti atgal į pakuotę. :) 


     Dėžutėje radau nedidelį hailaiterį, švytėjimo efektą suteikiančią priemonę  (spalva - Hit Sezonu, kiekis - 3,37 g.). Glam Shop puslapyje šios spalvos hailaiterio aš neradau (visą hailaiterių asortimentą rasite čia ). 

     Man labai įdomi pasirodė šio hailaiterio formulė - itin minkšta, galite matyti kaip ji atrodo įspausta pakuotėje, sudėtyje daugybė įvairiausių spalvų labai mažyčių blizgučių. Produktas man primena kreminį šešėlį, tik kiek padžiuvusį, nes kartu linkęs byrėti dalimis. Visiškai nedraugiškas kelionėms, reikia laikyti atsargiai ir jokiu būdu nemėtyti, nejudinti, nes vėl byra dalimis. Kaip hailaiterio aš šio produkto niekada nenaudočiau (na nebent Naujųjų metų vakarėliui), man jame yra per daug blizgučių, tačiau kaip akių šešėlis - labai labai gražus. Blizgučiai labai smulkūs, įvairių spalvų, labai gražiai atrodo prie dirbtinio apšvietimo. Šį hailaiterįį jau naudojau kaip akių šešėlį ir rezultatas man labai labai patiko.


Šeštoji dėžutė vėl didesnė ir mane labai nustebino jos turinys. 


     Šeštoje dėžutėje slėpėsi Glam Shop Number One kelioninio dydžio kvepalai. Labai nustebau, nes visai nesitikėjau kosmetikos kalendoriuje rasti kvepalus. Vėl gi, Glam Shop puslapyje šio produkto aš neradau, panašu, kad tai specialiai kalendoriui sukurtas produktas. Pakuotė nedidelė, stiklinė, kokybiškas purkštukas, patogi pakuotė kelionėms ar nešiotis su savimi rankinuke. Tiesa, kvapas man pasirodė kiek per saldus, tačiau šiuos kvepaliukus radau kam padovanoti Kalėdų proga. 


Septintojoje kalendoriaus dėžutėje  slėpėsi  vienetinis  šešėlis akims. 


Šešėlis blizgus, spalva Cinnamon Roll, vertė 4,27€.


     Šešėlis spalvos pigmento daug neturi, vos vos rožinio atspalvio ir daugybė mažyčių, įvairiaisių spalvų blizgučių. 


Aštuntoje kalendoriaus dėžutėje  slėpėsi dar vienas vienetinis  šešėlis akims. 


Šešėlis , spalva Dusty Purple, satininio užbaigimo, su daugybe, mažyčių violetinės ir rožinės spalvos blizgučių.



Devintoji dėžutė savo dydžiu atrodė daug žadančiai ir jos turinys mane labai nudžiugino.


Dėžutėje radau net du ir svarbiausia pilno dydžio produktus -  Glam Shop lūpų pieštuką (spalva Elegant) ir lūpų dažus (spalva Formalna, vertė apie 10 €).



      Man labai patiko šių dviejų produktų derinys - švelnios, niudinės spalvos pakuotės, pieštukas lūpoms standartinis, drožiamas, o štai lūpų dažų pakuotė man pasirodė labai graži, savo stiliumi primenanti kultinių MAC lūpų dažų pakuotę, plastikinė, tačiau tvirta, švelniu matiniu paviršiumi ir rožinio aukso spalvos akcentu.


     Abu produktai puikiai tinkami kasdienai, niudinės spalvos, pieštukas šiek tiek tamsesnis nei lūpų dažai, puikiai tinka lūpų kontūrui paryškinti. Pieštukas lūpoms - kreminis, pigmentuotas, gražiai dengiasi, labai gerai laikosi. Lūpų dažai - matinio užbaigimo, neblogai išsilaiko, tačiau labai sausina lūpas. Man šių lūpų dažų formulė nelabai patiko, stipriai sausina lūpas, tačiau spalva labai graži ir ant lūpų dažų užtepus blizgesio lūpoms galima puikiai naudoti ir žiemos metu. 


Šio rinkinio Glam Shop puslapyje aš neradau, tačiau galima įsigyti kitų spalvų lūpų dažų ir pieštuko rinkinius, nuoroda čia . 


Dešimtoje kalendoriaus dėžutėje  slėpėsi dar vienas vienetinis  šešėlis akims. 


Šešėlis blizgus, spalva Ozdobka Trinket, Rose Gold spalvos su daugybe mažyčių blizgučių (vertė 4,27 €).


     Šešėlio spalva labai patiko, tačiau jis man pasirodė labai panašus į prieš tai buvusio šešėlio spalvą. Galite matyti, kad ant odos abu šešėliai atrodo labai panašiai ir vietoj vieno iš jų galėjo būti įdėta kokia nors ryškesnė ir įdomesnė blizgi spalva (pavyzdžiui, mėlyna, labai atitiktų kalendoriaus dizainą). 


Vienuoliktoji dėžutė savo dydžiu žadėjo, jog jos turinys bus įdomesnis ir išpakavusi joje radau net du pilno dydžio produktus - balzamą lūpoms ir lūpų šveitiklį.


    Abu produktai atkeliavo labai paprastose, standartinėse, baltos spalvos plastikinėse pakuotėse. Lūpų šveitiklį atradau prekyboje Glam Shop puslapyje (vertė apie trys eurai), o štai lūpų balzamo neradau. Lūpų balzamas turi lengvą, kreminį atspalvį, tačiau jo ant lūpų beveik nesimato, konsistencija kaip įprasto vazelino, turi švelnų vanilės kvapą. Paprastas balzamas lūpoms, tačiau žiemos metu labai reikalingas. O štai lūpų šveitiklis man nepatiko, jis man labiau primena balzamą,  neturi jokio šveičiamojo poveikio lūpoms. 


   Lūpų šveitiklio kaina šiuo metu 1,92 € ir įsigyti galima čia .


Dvyliktoje dėžutėje radau dar vieną vienetinį akių šešėlį. 


Šešėlis blizgus, spalva Roziskrzony Sparkling, vertė 4,27 €. 


    Šio šešėlio spalva man pasirodė labai graži - šešėlio pagrindinė spalva violetinė, tačiau jis turi taip vadinamą dviejų spalvų duochrome efektą, spalva švelniai pereina iš violetinės į melsvą, ir priklausomai nuo apšvietimo spalva ant akies voko atrodo labai gražiai. Šešėlio sudėtyje yra ir nemažai smulkių blizgučių, tačiau jo formulė man pasirodė kremiškesnė, ant odos dengiasi tolygiau ir neturi didelio byrėjimo. 


Tryliktoji dėžutė vėl nudžiugino savo turiniu - joje radau du, pilno dydžio produktus. 



   Pirmasis produktas, kurį manau galima laikyti atskira priemone, kompaktinės pudros pakuotė, kuri viduje turi ne tik kokybišką veidrodėlį, bet ir magnetinę vietą, į kurią įsistato norimas, keičiamas produktas. Kartu su pakuote atkeliavo ir atskirai įpakuota,  presuota veido pudra Puder Prasowany Do Twarzy (kiekis 7 g., galioja 12 mėnesių nuo atidarymo). 


Abi kosmetikos  priemones galima rasti Glam Shop puslapyje. Magnetinę paletę pudrai, bronzeriui ar skaistalams įsigyti galima čia, kaina labai padori - 3,21 €.



Presuotą pudrą Glam Shop galima rinktis iš keletos atspalvių, kaina 5,34 € ir įsigyti galima čia . Pudrą naudojau, ji gerai užtvirtina makiažą, suteikia matinį efektą, puikiai tinka nešiotis su savimi rankinuke. Kaina nėra didelė ir pats produktas man pasirodė neblogas. 




Keturioliktoji dėžutė vėl nustebino ir nudžiugino savo turiniu. Joje radau Glam Shop kosmetikos naujieną - akių šešėlių bazę.


    Glam Shop akių šešėlių bazė Baza Pod Cienie (kiekis 6 ml., kaina 6,30 euro) yra naujas, dar visai nesenai prekyboje pasirodęs produktas. Džiugu, kai advento kalendoriuje galima rasti ir naujų kosmetikos produktų. Nors prisipažinsiu, pamačiusi pakuotę, pagalvojau, jog tai yra maskuoklis. O ir pakuotė man labai priminė maskuoklio - atsukamu kamšteliu, su maskuokliams būdingu aplikatoriumi.


    Turiu ne tik riebią veido odą, bet ir gilias akis bei riebius akių vokus, todėl be akių šešėlių bazės savo akių makiažo aš neįsivaizduoju. Glam Shop akių makiažo bazę jau spėjau išmėginti ir prisipažinsiu, jog produktas man labai labai patiko. Kaina nedidelė, patogi naudojimui pakuotė, turi maskuokliams būdingą aplikatorių, gražiai dengiasi, lengvai išsisklaido, turi spalvos, padeda išlyginti akies voko spalvą ir svarbiausia - padeda akių šešėliams ant akių išsilaikyti ilgiau. Akių šešėlių bazę įsigyti galima čia .


Penkioliktoje dėžutėje radau  vienetinį akių šešėlį. 


Akių šešėlio spalva - Golden Pink, vertė 4,27 €. 

Šešėlis blizgaus užbaigimo, kreminis, minkštas, lengvo persikinio atspalvio su daugybe mažyčių blizgučių. 


Šešioliktoje dėžutėje radau reikalingą ir naudingą kosmetikos produktą - makiažo kempinėlę. 


Makiažo kempinėlė atitinka kalendoriaus dizainą, ryškios, mėlynos spalvos, jos  forma man labai primena Beauty Blender kempinėlės, ją sušlapinus ji padidėja, yra minkštos tekstūros, kuri iš tiesų labai primena Beauty Blender kempinėlės. 


      Tokios pat  spalvos kempinėlės Glam Shop aš neradau, tačiau galima įsigyti rožinės spalvos makiažo kempinėlę (nuorodą palieku čia). Kempinėlių kainos tikrai draugiškos piniginei (apie keturis eurus). Pirminis įspūdis labai geras, man labai patiko, bus įdomu kaip kempinėlė plausis ir ar gerai išlaikys savo formą ir spalvą. 




Septynioliktoje dėžutėje radau vienetinį akių šešėlį. 


Akių šešėlio spalva - Sandy Brown , vertė 2,99 €. 


Akių šešėlis matinio užbaigimo, šaltos, rusvos spalvos, puikiai tinka akies voko linkiui kaip pereinamoji spalva. 


Aštuoniolikta kalendoriaus dėžutė nustebino savo dydžiu ir žinoma, turiniu. Dėžutėje radau net tris  produktus. 


Deja, visų trijų dėžutėje rastų produktų man nepavyko rasti Glam Shop elektroninėje parduotuvėje, galbūt tai specialūs, kalendoriui kurti produktai ar kurios nors limituotos kolekcijos . 


     Glam Shop turi nemažą bronzerių ir kontūravimo produktų pasirinkimą, ypač įdomūs man pasirodė kreminiai bronzantai, tačiau būtent pieštuko formos kontūravimui skirtų produktų jų elektroninėje parduotuvėje aš neradau. Glam Shop Face Contouring Pencil veido kontūravimo pieštukas nedidelis (deja, kiekio ant pakuotės nėra nurodyta), tačiau jis man primena didesnius akių pieštukus- kreideles ar lūpų pieštukus - kreideles. Pieštukas minkštas, kreminis, nėra vaškinis ar kietas, gražiai dengiasi, neblogai išsisklaido, spalva man pasirodė tinkama kontūravimui - šalto tono, rusva. Tiesa, jo dydis veidui kontūruoti man pasirodė nepatogus, per mažas, tačiau produktas man patiko nosies kontūravimui - nedidukas, ir spalva tobulai tinka mano odos atspalviui. Formulė man patiko, manau kad nedulkės lentynoje, naudosiu. 


Antrasis produktas Glam Shop akių pieštukas. Pilno dydžio, spalva - Rose Gold Bronze, intensyvi, ryški ir pigmentuota, blizgi bronzinė spalva. 


     Tokio pat pieštuko Glam Shop puslapyje aš vėl neradau, tačiau panašių, ilgai išliekančių pieštukų, tik kitų spalvų ir kitokiose pakuotėse prekyboje galima rasti. Man patiko pieštuko formulė - minkštas, bet ne per minkštas, spalva intensyvi, ryški, tačiau tuo pačiu ir nėra rėkianti, galima naudoti ir akių kontūrui ir vandens linijai. Išdžiūna ant odos vidutiniškai, tačiau išdžiuvus labai gerai laikosi, nenuteka ir niekur nenubėga, tačiau ir nuvalyti nėra sunku. Produktas patiko, tikrai naudosiu. 

     Ir paskutinysis dėžutėje rastas produktas, kurio paskirties aš taip ir nesupratau - parašysiu lenkišką pavadinimą, gal kas galėsite išversti - Cien W Musie. Produkto konsistencija - vaškinė, primena korektoriaus ar maskuoklio, tačiau viduje pilna mažyčių, įvairiausių spalvų blizgučių, kaip maskuoklio ar korektoriaus su tiek blizgučių tikrai nenaudočiau. Galbūt galėtų būti kaip kreminis hailaiteris - tačiau užtepus ant odos ji lieka lipnoka, ir tiek maži blizgučiai paryškina visus veido odos netobulumus. Taigi šio produkto paskirties aš taip ir nesupratau ir tai vienintelis man visiškai  netikęs ir  nepatikęs kalendoriaus produktas. 


Apačioje nuotraukoje galite matyti kaip visi trys produktai atrodo ant odos. Gaila, kad kamera neperteikia paskutinio neaiškaus produkto ir visų jo blizgučių. 


    Devyniolikta kalendoriaus dėžutė iš karto nudžiugino savo dydžiu - buvo aišku, jog dėžutės turinys bus labai nemažas. Jos viduje slėpėsi pilno dydžio Glam Shop Face Mist makiažo fiksatorius (kiekis 100 ml., kaina - 8,34 €). 


     Makiažo fiksatoriaus pakuotė man primena Catrice makiažo fiksatorių - pagaminta iš plastiko, tačiau tvirta, kokybiškas dozatorius, purškia smulkia dulksna, jokių didelių lašelių. Pakuotės dizainas man pasirodė šventiškas, dekoruotas holografinėmis žvaigždutėmis. 


      Makiažo fiksatoriaus sudėtyje nėra alkoholio, kuris labai dažnai randamas tarp makiažą fiksuojančių priemonių sudėtinių dalių. Sudėtyje yra drėkiklio glicerino, pieno rūgšties, kuri turėtų skaistinti odą. Makiažo fiksatorių galima naudoti ir akių šešėliams dengti, norint intensyvesnio rezultato. Makiažo fiksatorių išbandžiau ir galiu prisipažinti, jog man labiausiai užkliuvo jog pats produktas yra labai stipriai parfumuotas - kvapas stiprus, intensyvus, man primena kvepalus. Aš nemėgstu tokių stiprių kvapų naudoti savo veido odai - toks jausmas, jog ant veido purški kvepalus. Kvapas laikosi net ant drabužių. Tokie parfumuoti produktai gali erzinti veido odą ir netgi dirginti kvėpavimo takus (netyčia įkvėpus). Vien dėl šio kvapo aš šio produkto ateityje tikrai nekartočiau ir Jums nerekomenduoju jei nemėgstate parfumuotų produktų.  Makiažo fiksatoriaus kaina 8,34 € ir įsigyti galima čia . 


Dvidešimtoje dėžutėje radau vienetinį akių šešėlį. 


Akių šešėlio spalva - Gold of the Orient , vertė 4,27 €. 


Akių šešėlis itin blizgus, pigmento neturi labai daug, turi labai labai daug blizgučių ir gana stipriai byra. Vis tik spalva puikiai tinka šventiniai sezonui, blizgučių juk niekada nebus per daug. 


Dvidešimt pirmoje dėžutėje radau vienetinį akių šešėlį. 


Akių šešėlio spalva - Matte Magnate , vertė 2,99 €. 


Šešėlis matinio užbaigimo, pigmentuotas, minkštas, kreminis, gražios, 
burgundiškos vyno spalvos. 


Dvidešimt antra kalendoriaus dėžutė vėl nudžiugino savo dydžiu - joje slėpėsi paprastas, bet labai reikalingas produktas. 


Dėžutėje radau muiliuką, skirtą plauti šepetėliams ir kempinėlėms. Produktas atkeliauja paprastoje, plastikinėje, atsukamoje dėžutėje. 


Muiliuką jau bandžiau keletą kartų, man patiko jo pakuotė, patogi naudoti, produktas gerai putoja, gerai išplauna šepetėlius, kiekis nemažas, užteks ilgam laikui. Man užkliuvo tik muiliuko kvapas - gana stiprus, sudėtyje tikrai bus nemaža dalis kvapiklių.  


Muiliuką šepetėliams plauti įsigyti galima čia, jo kaina apie 8 eurai. Tačiau aš šio produkto ateityje tikrai nekartočiau, kaina palyginus kaip už paprasčiausią muilą man pasirodė nemaža ir nepatiko stiprus produkto kvapas. 



Dvidešimt trečioje dėžutėje slėpėsi vienetinis akių šešėlis. 


Akių šešėlio spalva - Metallic Plum , vertė 4,27 €. 


Šešėlis blizgus, labai gražios, ryškios violetinės spalvos.  Man patiko jo formulė - minkštas,  kreminis, pigmentuotas, ir svarbiausia - neturi stipraus byrėjimo. 


Paskutinioji advento kalendoriaus dėžutė džiugino savo dydžiu ir turiniu. 


Dėžutės viduje slėpėsi labai šventiška, blizgi, rožinės spalvos kosmetinė. Ji man pasirodė kokybiška, blizgučiai gerai priklijuoti, niekas nebyra, kokybiškas auksinės spalvos užtrauktukas. O svarbiausia, jog kosmetinė viduje nebuvo tuščia. 


Kosmetinėje radau Glam Shop makiažo 7 šepetėlių rinkinį. Šepėlių dizainas man labai patiko, gražios pastelinės rožinės spalvos,  su rožinio aukso detalėmis. Šepėliai iš pirmo žvilgsnio man pasirodė tvirti, švelnių sintetinių šerelių.  


Rinkinyje radau du šepetėlius, skirtus veidui. Vienas šepetėlis man puikiai tiks biriai pudrai aplikuoti, nedidelis, o kitas puikiai pasiteisino skaistalams dengti. Kiti penki šepetėliai skirti akių makiažui - vienas puresnis, akių šešėlių sklaidymui, vienas akių šešėlių dengimui, mažytis preciziškas akių šepetėlis, kirstas šepetėlis antakiams ar pravedimui, ir mažesnis, plokščias šepetėlis akių šešėliams. 


Tokio pat makiažo šepetėlių rinkinio Glam Shop aš neradau (šepetėlių asortimentą galite rasti čia), tačiau pagal vienetinių šepetėlių kainas spėju jog rinkinio vertė su kosmetine galėtų siekti apie 40€. Šepetėlius bandžiau, jie man nepasirodė prasti, žinoma, šepetėlius reikia naudoti ilgesnį laiką, todėl įspūdžiais ir ar jie verti savo kainos galėsiu pasidalinti vėliau. 

Man labai įdomu buvo lukštentį Glam Shop adventinį kalendorių. Žinima, labai smalsu buvo išbandyti būtent akių šešėlius ir iš visų rastų šešėlių susikomplektavo labai graži paletė. 


Paletė spalviškai man pasirodė gražiai suderinta, joje puikiai dera penkios matinės spalvos - yra ir šviesi spalva, trys pereinamosios spalvos ir viena tamsesnė, ryškesnė spalva intensyvesniam akių makiažui. Man paletėje pritrūko dar vieno tamsesnio atspalvio, matinio užbaigimo akių šešėlio, tamsios rudos arba netgi juodos spalvos, būtų tobula. 


Blizgių šešėlių paletėje septyni. Man labiausiai patiko ryški, violetinė spalva ir blizgus, Rose Gold spalvos šešėlis. Dalis šešėlių man pasirodė daugiau kaip toperiai - neturi daug pigmento, tačiau turi labai daug blizgučių ir gana stipriai byra. Dvi blizgios spalvos man pasirodė labai panašios, vietoj vienos iš jų galėjo būti įdėtas ryškesnės spalvos akių šešėlis, pavyzdžiui mėlynos spalvos, puikiai atitiktų kalendoriaus dizainą. 


Akių šešėlius iš Glam Shop išbandžiau, man jie pasirodė neblogi. Matinės spalvos ne visos man patiko, kai kurios man pasirodė sausos, labai byra. Blizgios spalvos man patiko labiau, tik su blizgučiais būtina naudoti akių šešėlių bazę, skirtą blizgučiams. 


Magnetinė paletė iš Glam Shop man pasirodė kokybiška ir kaina tikrai padori. Jei mėgstate vienetinius akių šešėlius, verta pasidairyti ir į jų paletes. 


Buvo labai įdomu kalendoriuje rasti ir daugiau Glam Shop dekoratyvinės kosmetikos. Man patiko įvairovė - ne tik paletė, šešėliai, priemonės lūpoms, veidui, kosmetikos aksesuarai. Labai patiko, jog kalendoriuje rasti produktai beveik visi buvo pilno dydžio, jokių juokingo dydžio mėginukų. 


Labai džiaugiuosi šiuo Glam Shop grožio advento kalendoriumi. Buvo labai įdomi pirmoji pažintis, o rastas kalendoriuje priemones naudosiu ir žinoma, įspūdžiais pasidalinsiu kituose tinklaraščio įrašuose arba Instagrame. Kalendoriaus kaina siekė 85,35 €. Suskaičiavusi  jame rastus produktus jo vertė apie  150€, tačiau ne visas priemones man pavyko atrasti, vertė preliminari, tačiau atsiperkanti. Man kalendorius patiko, ir jį įvertinčiau stipriu devynetu iš dešimties. Jei ir Jums smalsu, Glam Shop advento kalendorių vis dar galima įsigyti (nuorodą palieku čia ). 
Kaip Jums šis advento kalendorius? O gal bandėte Glam Shop kosmetikos? Pasidalinkite komentaruose. 

Kaip visuomet dėkoju už laiką, skirtą tinklaraščio skaitymui. 

Daugiau įrašų apie advento kalendorius rasite čia (Nepamirškite paspausti Daugiau įrašų). 

Nepamirškite užsukti ir į Sauletosapzvalgos Instagram paskyrą kur rasite daugiau apžvalgų apie

 kosmetiką ir ne tik.


Komentarai