LOOKFANTASTIC SAUSIO MĖNESIO BEAUTY BOX - GROŽIO DĖŽUTĖ

          Labas.


          Šiandien dalinuosi apžvalga apie 2019 metų sausio mėnesio Lookfantastic Beauty Box grožio dėžutę (apžvalgas apie visas  Lookfantastic grožio dėžutes galite atrasti čia). Tai jau vienuoliktoji mano gauta grožio dėžutė. Žiūrime kartu, kokie dėmesio verti (ar nelabai) produktai slėpėsi sausio mėnesio grožio dėžutėje.



          Sausio mėnesio LookFantastic grožio dėžutė šviesiai mėlynos spalvos. Dėžutės dizainas man ir vėl patiko, labai tinkantis sausio mėnesiui, žiemiškos, pastelinės   spalvos. 



                           Dėžutės viršuje  - ELLE žurnalas - kaip priedas prie visų pridedamų produktų.



                  Dėžutėje, kaip visuomet - 6 produktai grožiui ir Beauty Box žurnaliukas. 



          Pirmasis produktas dėžutėje -  Dr. PawPaw Original Balm  - universalus balzamas, kurį galima naudoti lūpoms, veido, kūno odai, ir netgi plaukų priežiūrai. Balzamo kiekis - 25 ml., pilno dydžio pakuotė. Kaina siekia 8,45 eurus.
           Šį balzamą jau esu gavusi praėjusių metų vasario mėnesio grožio dėžutėje, tik jo kiekis buvo mažesnis. Paties produkto vertinti negaliu, nes jį padovanojau draugei.  Neįdomu, kai produktai dėžutėje kartojasi, todėl šią priemonę vertinu šiaip sau. 





        Antrasis produktas -  Swell Ultimate Protect and Renew Serum  serumas plaukų priežiūrai. Produkto kiekis - 30 ml, mėginuko dydžio pakuotė. Pilno dydžio pakuotė - 50 ml talpos, kaina siekia 23,45 euro. 
        Įdomus produktas, iš pat pradžių pagalvojau, kad tai veido priežiūros priemonė, tačiau jis skirtas plaukams. Kiekis nėra didelis, bet Beauty Box žurnaliuke rašoma, kad produktas labai skalsus ir reikės nedidelio kiekio. Šį serumą užskaitau, tikiuosi jis pagelbės mano sausiems plaukams.


               



          Trečiasis produktas -  Popband London Hair Ties - plaukų gumelės. Pakuotėje keturios, išskirtinės, Lookfantastic grožio dėžutei skirtos gumelės. Jų kaina siekia apie 9 eurus.
            Tiesą pasakius, man šios gumelės nepatiko. Jos turėtų būti tamprios, tačiau labai daug neįsitempia. O tas mazgelis viršuje  man iš viso šiaip sau. Aš nešioju tik Invisibobble plaukų gumytes jau labai ilgą laiką, todėl abejoju ar Pobland naudosiu. 


           Ketvirtasis produktas - Vitamasques Rose Gold Dust Sheet Mask  - lakštinė veido kaukė. Beauty Box žurnaliuke nurodytos keturios šių kaukių rūšys. Mano dėžutėje rasta kaukė - Black Gold Mask. Kaukės kaina apie 7 eurus.
             Lakštinės kaukės - pačios mylimiausios. Todėl šią kaukę užskaitau. Tikrai sunaudosiu. 






        Penktasis produktas - First Aid Beauty Hello Fab Coconut Skin Smoothie Priming Moisturiser - makiažo bazė arba kitaip praimeris. Produktas mėginuko dydžio - 21,3 g. Pilna produkto pakuotė - 50 ml, jos kaina siekia - 23,95 eurus.
            Tai labiausiai man patikęs produktas iš visų sausio mėnesio dėžutėje esančių priemonių. First Aid Beauty prausiklis iš liepos mėnesio grožio dėžutės man patiko, jį sunaudojau su malonumu. Jau kurį laiką žvalgiausi į First Aid Beauty produktus, norėdama kurį nors išbandyti. Coconut Skin Smoothie Priming Moisturiser - buvo mano norų sąraše, todėl labai džiaugiuosi gavusi progą išbandyti produktą.




Paskutinysis dėžutėje rastas produktas  - Bellapierre Banana Setting Powder - biri, geltono tono pudra veidui. Tai pilno dydžio produktas, kiekis - 4 g. ir kaina siekia apie 25 eurus.

          Birias pudras naudoju kiekvieną dieną, tai priemonės be kurių savo makiažo neįsivaizduoju, nes turiu riebią veido odą. Bellapierre kompanija man šiek tiek pažįstama, tačiau nežinau kaip seksis man šį produktą naudoti, ar nebus jis pernelyg geltonas, ir ar nesimatys ant odos. Šį produktą vertinu vidutiniškai, bandysiu naudoti, ir labai tikiuosi, kad pasiteisins ir nebus per tamsus.




       Iš šešių produktų LookFantastic grožio dėžutėje  - keturi- pilno dydžio ir du mėginukai. Praimerį ir plaukų serumą vertinu puikiai, kaukę veidui ir birią pudrą - vidutiniškai, kiti du likę produktai - šiaip sau. Tačiau vien tik birios pudros kaina siekia visos dėžutės vertę, todėl prenumeruoti dėžutę verta. Įdomu bandyti naujus, dar nematytus produktus. Tačiau kaip visuomet, staigmenos man pritrūko. Kito mėnesio grožio dėžutėje turėtų būti Sleek kontūravimo paletė. Vasaris - paskutinysis prenumeratos mėnesis, ir nežinau, ar verta toliau tęsti Lookfantastic prenumeratą. Labai neįdomu, kai produktai pradeda kartotis. Kaip Jūs vertinate Lookfantastic grožio dėžutes, ar jos vertos dėmesio?
                 Jei norite sužinoti daugiau, užsukite į LookFantastic puslapį (nuoroda čia ).

Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.



Saulėtos ir gražios dienos :) 


Komentarai