2017 METŲ GERIAUSI DEKORATYVINĖS KOSMETIKOS PRODUKTAI

          Labas.
        Sveika atvykusi į mano tinklaraštį. Šiandien dalinuosi apžvalga apie savo labiausiai mylėtus ir naudotus 2017 metų dekoratyvinės kosmetikos produktus. Man visuomet būna be galo įdomu pasižiūrėti ar paskaityti kitų merginų apžvalgas apie jų mylimiausius produktus. Todėl ir pati nusprendžiau pasidalinti savo geriausiais praėjusių metų produktais.

Geriausi dekoratyvinės kosmetikos produktai 
ir priemonės veidui


           Makiažo bazė. Tai tikrai nėra mano kiekvieną dieną naudojamas produktas. Makiažo bazę visuomet renkuosi ypatingoms progoms, kada noriu, kad mano makiažas atrodytų itin gražiai ir išsilaikytų visą dieną. Tarp mylimiausių priemonių turiu dvi: NYX Studio Perfect Photo - loving primer  ir Bellapierre makiažo bazė. Nyx yra silikoninė - užpildo poras, po jos makiažo pagrindas dengiasi lygiau, o Bellapierre yra daug tirštesnė, labai gerai užpildanti poras ir netgi sakyčiau šiek tiek pamaskuojanti.


          Makiažo pagrindas. Šių metų mano mylimiausias - Maybelline Fit Me Matte poreless skystas makiažo pagrindas. Matinis, sakyčiau lengvo - vidutinio maskavimo (nors galima ir sluoksniuoti), mano riebiai veido odai puikiai tinkantis produktas. Turiu dvi spalvas: 115 ir 220. Pirmąją naudoju žiemos metu, o antrąjį - šiltojo sezono metu. Kartais pamaišau ir abi šias spalvas, kad išgaučiau norimą rezultatą. Kitas produktas - Noreva Laboratoires ACTIPUR ® tonins veido kremas (šviesaus atspalvio) (apžvalgą galima paskaityti čia). Šią priemonę dažnai  renkuosi kiekvienai dienai, kada skubu ir neturiu laiko darytis pilno makiažo. Pasitepu šiuo kremu, truputį pasitvarkau antakius, pasidažau blakstienų tušu - ir aš jau susiruošusi. 



          Maskuoklis. Praėjusių metų mano atradimas - Eveline Cosmetics  Art Scenic maskuoklis.  Naudoju dvi spalvas: 04 Lihgt ir 05 Nude, jas maišau tarpusavyje. Nebrangus, bet geras produktas. Maskavimas sakyčiau yra vidutinis, didelių patamsėjimų po akimis manau neužmaskuotų, bet aš tokios problemos neturiu, todėl produktas man puikiai pasiteisina. Nesubėga į raukšleles, puikiai išsilaiko visą dieną. 

          
          Kontūravimo paletė. 2017 ir 2016 metų mylimiausia mano paletė iš Sleek MakeUp kompanijos  Face Form Contouring and blush palette (spalva Light 373). Kaip matote, paletė tikrai gerokai naudota ir mylėta. Ypač kontūravimo spalva. Hailaiteris šioje paletėje taip pat labai mylėtas ir naudotas produktas. Mažiausiai naudota priemonė šioje mažoje paletėje yra skaistalai. Mažai pigmentuoti, daugiau turi blizgučio. Paletę tikrai galiu rekomenduoti, bet aš asmeniškai sekantį kartą pirksiu dar mažesnę paletę, kurioje yra kontūravimo spalva ir hailaiteris. Skaistalai man šioje paletėje buvo mažiausiai mylėtas produktas, nes mažai kada naudoju blizgius skaistalus, pirmenybę vis dėlto teikiu matiniams produktams.


         Bronzeris ir hailaiteris. Šioje kategorijoje trys priemonės. Pirmoji - hailaiteris Sleek paletės. Kaip bronzerį didžiąją 2017 metų dalį naudojau kontūravimo spalvą iš tos pačios Sleek paletės. Spalva yra šalto tono, todėl puikiai tinka šviesiai odai, neatrodo oranžinė. Mano du šių metų atradimai - hailaiteris iš E.L.F. kompanijos (mielai naudoju kiekvienai dienai, apžvalgą galite rasti čia) ir hailaiteris iš ColourPop kompanijos (Super Shock Cheek Pearlized, spalva Flexitarian, apžvalgą galite rasti čia). Naudoju ypatingoms progoms, kai norisi spindėti iš toli. Dar vienas mano 2017 metų pabaigos atradimas Physicians Formula žymusis Butter Murumuru bronzeris. Pats minkščiausias ir švelniausias bronzeris kokį tik esu bandžiusi (apžvalgą galite rasti čia).


          Skaistalai. Nesu itin didelė skaistalų mylėtoja. Savo kolekciją šiemet papildžiau Makeup Revolution London Ultra Blush palete (spalva Sugar and Spice). Paletė man yra pakankamai nauja ir dar visai nedaug naudota. Spalvos yra pigmentuotos, gerai sklaidosi, išlieka visą dieną. Tikrai geras produktas pagal savo kainą. 




          Biri pudra. 2017,  2016 ir netgi 2015 metų mano mylimiausias produktas - Manhattan Soft Mat Loose Powder (spalva Natural) biri, matizuojanti pudra. Tai jau antra mano naudota šio produkto pakuotė. Labai patinka, gerai užfiksuoja kreminę pudrą, matizuoja, per daug neapsunkina veido, praktiškai neįmanoma padauginti. Kompaktinių pudrų aš asmeniškai nenaudoju, man jos per daug apsunkina veidą, kemša poras. 



          Makiažo fiksatorius. Šioje kategorijoje vėl du produktai: Saflora rožių vanduo ir 
Rimmel #Insta Fix & Go Primer & Setting Spray  makiažo fiksatorius. Pirmojo galbūt net negalėčiau pavadinti makiažo fiksatoriumi, tai yra  purškiamas veido tonikas. Jį galima naudoti tiesiog veido atgaivinimui, ypač vasarą. Tačiau aš šią priemonę didžiąją praėjusių metų dalį naudojau kaip makiažo fiksatorių, jau pasidažiusi juo apipurkšdavau veidą - puikiai suliedavo visus birius produktas, veidas neatrodydavo toks apsunkintas. Tikrai labai geras, natūralus produktas. Rudenį įsiginau makiažo fiksatorių iš Rimmel kompanijos. Tikrai geras ir nebrangus  produktas.





Geriausi dekoratyvinės kosmetikos produktai 
ir priemonės antakiams ir akių makiažui




          Priemonės antakiams. 2017 metų mano favoritai būtų: Essence eyebrow antakių pudra (spalva 01 natural brunette), du antakių pieštukai - Catrice cosmetics Stylist (spalva 030) ir Bellapiere cosmetics Natural brow liner (spalva 02) bei antakių želė L'oreal Paris Brow Artist Plumper (spalva medium/dark). Antakių pudros kiekvienai dienai nenaudoju, jos griebiuosi tik kai norisi ryškesnių antakių. Tai geras ir nebrangus produktas. Pieštukas iš  Catrice cosmetics jau mano 4 ar 5, tiksliai nebepamenu. Taip pat puikus ir nebrangus produktas. Bellapiere cosmetics Natural brow liner pieštukas mano praėjusių metų atradimas. Geras, bet brangesnis produktas. O be L'oreal Paris Brow Artist Plumper antakių želės nebeįsivaizduoju savo antakių. Puikiai užfiksuoja, nedidelis ir patogus šepetėlis, išsilaiko visą dieną. Ko daugiau norėti? 




          Akių šešėlių pagrindai. Be akių šešėlių pagrindo tikrai negaliu įsivaizduoti savo akių makiažo. Turiu ne tik riebią veido odą, bet ir riebią akių vokų odą bei užkritusius akių vokus. Todėl be akių šešėlių pagrindo man jokie šešėliai neišlieka visą dieną. Be šešėlių pagrindo po kokių 4-5 val. mano visi šešėliai subėga į raukšleles ir švelniai tariant, neatrodo labai jau gražiai. 2017 metų mano mylimiausi akių šešėlių pagrindai yra du: Mano jau minėta Bellapierre makiažo bazė, kurią dažnai naudoju ir kaip akių šešėlių pagrindą. Priemonė yra tiršta, šiek tiek maskuoja, suvienodina spalvą, svarbiausia - nepadauginti. Antroji mano mylėta ir naudota priemonė - Nyx Cosmetics Proof it akių šešėlių bazė. Tikrai geras produktas už nedidelę kainą.





          
          Akių šešėlių paletės. 2017 metų mano mylimiausia paletė (turbūt čia nieko nenustebinsiu) - Anastasia Beverly  Hills Modern Renaissance. Puikus produktas. Spalvos be galo pigmentuotos, minkštos, lengvai sklaidosi, puikiai išsilaiko visą dieną. Vienintelis šios paletės minusas yra jos kaina. Bet į gerus produktus reikia investuoti, tikrai negaila nei vieno išleisto euro. Kitas mano praėjusių metų favoritas - tai Makeup Geek vienetiniai šešėliai ir šešėlių paletė In The Nude (apžvalgą galite rasti čia). Geri, pigmentuoti akių šešėliai, lengvai sklaidosi, išlieka visą dieną. Makeup Geek šešėlius naudoju daugiau kiekvienai dienai, o ABH paletę - ypatingoms progoms, nes su šia palete sudėtinga susikurti lengvą akių makiažą, nes spalvos yra itin pigmentuotos. Šiuo metu testuoju dar vieną šešėlių paletę, kuri taip pat mane sužavėjo, bet tai jau šių metų atradimas, todėl apžvalga apie ją jau netrukus mano tinklaraštyje.




          
         Vienetiniai,  kreminiai akių šešėliai. Kreminius akių šešėlius naudoju kuomet skubu ir neturiu laiko. Paprasta, greita ir patogu naudoti. Mano 2017 metų labiausiai naudoti kreminiai akių šešėliai iš Maybelline New York Color Tatoo 24 hr serijos - spalvos 91 Creme de Rose, 98 Creamy Beige, 35 On and on Bronze. Taip pat negaliu nepaminėti ir ColourPop šešėlių, atrasti metų pabaigoje ir labai mylimi, ypač viena spalva (Muse ir Wattles, apžvalgą galima paskaityti čia). 



         Akių pravedimai. Šioje kategorijoje du favoritai. Pirmasis Manhattan Gel Eyeliner Long-Lasting gelinis akių pravedimas (spalva Black). Šį produktą įsigijau išpardavimo metu už labai mažą kainą.  Produktas man be galo patiko. Pigmentuotas, gelinės tekstūros, matinio užbaigimo, labai lengvai tepasi, netepa, išsilaiko visą dieną. Kita priemonė yra Arcansil Paris Ultra Liner Cabaret skystas akių pravedimas (spalva 002 Brun Comedie). Tamsiai rudos spalvos, matinis akių pravedimas. Labai plona ir lanksti plunksnelė, galima nusibrėžti labai ploną liniją. Puikiai tinka kasdienai. 



          Blakstienų tušai. Šioje kategorijoje turiu tris favoritus. Juos visus naudoju kartu. Pirmasis - Eveline Cosmetics 8w1 Total Action blakstienų serumas. Šį produktą naudoju kaip bazę prieš tepant blakstienų tušą. Suteikia daugiau apimties. Antrasis mano 2017 metų atradimas - Essence Lash Princess blakstienų tušas. Tai pirmasis mano bandytas tušas iš Essence kompanijos. Labai patiko. Nebrangus ir geras produktas. Tikrai bus kartojamas ateityje. Ir trečiasis blakstienų tušas - Catrice Cosmetics Lash Dresser Comb. Šį produktą pirkau dėl labai įdomaus, šukas primenančio šepetėlio. Ir iš pat pradžių tušas man visai nepatiko, buvo šlapias ir labai klampus, o su tokiu keistu šepetėliu išvis nepavyko pasidažyti. Bet tušui truputėlį padžiūvus, pabandžiau dar kartelį ir likau nustebinta rezultatu. Padažo labai natūraliai, atskiria kiekvieną blakstieną. Tiesa, šį tušą naudoju apatinėms blakstienos dažyti, nes mano viršutinės blakstienos ir taip yra ilgos, o Catrice tušas suteikia daugiau ilgio. Bet galiu rekomenduoti. Geras produktas, netepa, nebyra, išsilaiko visą dieną. 



Geriausi dekoratyvinės kosmetikos produktai 
ir priemonės lūpoms



          Skysti lūpų dažai. Šioje kategorijoje turiu 4 produktus, du ryškesnių spalvų ir du neutralių, tinkamų kiekvienai dienai. Pirmieji du yra iš Sleek MakeUp kompanijos Matte Me Ultra smouth matte lip cream (spalvos: Birthday Suit, Rioja Red). Super matiniai, pigmentuoti skysti lūpų dažai, ilgai išlieka ant lūpų. Trūkumas - nėra itin komfortiški, sausinantys. Kiti du yra iš Nyx Cosmetics Soft matte lip cream linijos (spalvos: Cannes, Morocco). Išdžiūna iki matinio efekto, ilgai išlieka, gražios, pigmentuotos spalvos, ne tokie sausinantys kaip Sleek


          Lūpų dažai. Šioje kategorijoje trys produktai. Du iš jų yra iš Essence Matt Matt Matt linijos (spalvos 01, 02). Nude atspalvio, matinio užbaigimo lūpų dažai. Puikiai tinka kasdienai, nesausina lūpų. Taip pat negaliu nepaminėti mano praėjusių metų atradimo: ColourPop kompanijos lippie stix‘o – Aquarius. Puikus produktas, naudoju ir negaliu atsidžiaugti (apžvalgą galite paskaityti čia).


          Lūpų bizgesiai. Šioje kategorijoje dvi priemonės. Tai vėl  Essence  kompanijos produktai: Shine Shine Shine Wet  Look lipgloss (spalvos: 01 behind the scenes, 10 dress up our lips). Vienas bespalvis, o kitas nude spalvos. Nebrangūs, bet geri produktai, puikiai tinka kasdienai. 



          Lūpų balzamai. Čia vėl puikuojasi trys priemonės lūpoms gelbėti. Pirmoji - Carmex Cherry Moisturising Lip Balm - lūpų balzamas. Mano šios vasaros mylimiausias. Stipraus vyšnių kvapo, šaldančio efekto. Kitos dvi priemonės labiau maitinančios, tinkančios šaltajam sezonui: Nivea Lip Butter Cocoa Cacao - lūpų sviestas (kvapas fantastiškas) ir Sierra Bees kompanijos Organic Cocoa Butter Lip Balm (gelbėja mano lūpas žiemos metu) lūpų vazelinas - balzamas.



         Tai tiek būtų mano mylimiausių dekoratyvinės kosmetikos produktų. Tikiuosi, kad buvo įdomu skaityti, gal atrasite ir Jūs tarp šių produktų  savo favoritų. Kitoje apžvalgoje pasidalinsiu savo mylimiausiais 2017 metų veido odos, kūno ir plaukų priežiūros produktais.



Dėkoju už skirtą laiką mano blogo skaitymui.


Saulėtos ir gražios dienos J

Komentarai