Lookfantastic x Revolution limituoto leidimo Beauty Box Grožio dėžutė

     Labas. 

   Paskutiniu metu Lookfantastic tapo mano mylimiausia elektronine parduotuve.  Bent jau man taip atrodo, nes čia vis atrandu įdomių kosmetikos produktų geromis kainomis. Tik kad su Lookfantastic pristatymu niekada negali žinoti, būna siunta atkeliauja labai greit, o kartais tenka laukti vos ne mėnesį. Aš tinklaraštyje esu pasidalinusi ne vienu įrašu apie Lookfantastic grožio dėžutes (apžvalgas rasite čia, nepamirškite paspausti Daugiau įrašų), tačiau man labiausiai patinka Lookfantastic Limited Edition grožio dėžutės. Visada pasižvalgau jų puslapyje ir instagrame, seku naujienas ir jomis dalinuosi Sauletosapzvalgos instagram paskyroje. Pamačiusi naujieną, jog Lookfantastic ketina išleisti limituoto leidimo grožio dėžutę su Makeup Revolution kosmetika, iš karto užsiprenumeravau naujienlaiškį, kad žinočiau, kada grožio dėžutė pasirodys prekyboje. Ir pamačiusi, iš karto užsisakiau. Beje, šį kartą dėžutė pas mane atkeliavo neįtikėtinai greit, vos po trijų darbo dienų. 


    Makeup Revolution  kosmetika vertinama nevienareikšmiškai - vieni peikia šį brendą dėl to, kad jis kopijuoja brangesnių kompanijų kosmetiką, kiti - priešingai, giria, nes turi galimybę įsigyti brangesnės kosmetikos analogų už prieinamas kainas. Iš tiesų, pasižvalgius Revolution Beauty puslapyje ima raibti akys - čia yra ne tik dekoratyvinės kosmetikos, veido, kūno odos priežiūros priemonių, aksesuarų, makiažo šepetėlių. Asortimentas labai labai platus ir kainos palyginus nėra didelės. Aš esu bandžiusi labai nedaug Revolution kosmetikos (apžvalgas rasite čia) ir vos vieną Revolution Skincare veido odos priežiūros priemonę (apžvalgą rasite čia), todėl man labai įdomi pasirodė Lookfantastic x Revolution grožio dėžutė, puiki proga išmėginti naujos kosmetikos už super gerą kainą.

    Lookfantastic x Revolution grožio dėžutės dizainas super paprastas - tačiau pati dėžutė pasirodė sunki, ir mane labai nustebino jog dėžutėje radau net devynis (ir svarbiausia pilno dydžio) kosmetikos produktus. 


Žiūrim kartu, kas Lookfantastic x Revolution limituoto leidimo grožio dėžutėje. 

Pirmasis grožio dėžutėje rastas produktas - iš Revolution Pro linijos - Hydra Matte Translucent Setting Powder - bespalvė, biri pudra veidui. Pudros kiekis nemažas - 5,5 g., pilno dydžio pakuotė.


      Galiu pagirti pudros įpakavimą - gražios, auksinės spalvos pakuotė. Pudros dėžutė plastikinė, atsukamu kamšteliu, tačiau tvirta, turi patogų naudojimui dozatorių.  Pudra turėtų tobulai tikti riebiai veido odai (man kaip tik), ne tik užtvirtinti makiažą, matizuoti, pudros sudėtyje yra  hialiurono rūgšties, kuri kartu turėtų ir padrėkinti veido odą, išlyginti odos tekstūrą.  Pudra neturi spalvos, todėl turėtų tikti visiems odos atspalviams. 


     Revolution Pro pudros kaina 6,99 € ir įsigyti galima čia (nuoroda paspaudus ant paveikslėlio).
 

      Antrasis dėžutėje rastas produktas iš I Heart Revolution linijos - švytėjimo suteikianti priemonė, hailaiteris, spalva - Divine. Hailaiterio kiekis nemažas, net 10 g. Produktas atkeliauja labai mieloje, širdelės formos kartoninėje pakuotėje. 


I Heart Revolution širdelės formos hailaiteriai ir skaistalai yra populiarūs Too Faced produktų analogai. Esu girdėjusi nemažai gerų atsiliepimų.  O ir pakuotės labai gražios, mielos ir žaismingos. 


     Hailaiterio spalva Divine - šampaninio atspalvio su rožiniu potoniu. Tikėjausi labiau kasdieniško, šampaninės spalvos produkto, tačiau rožinė spalva ant odos taip pat ganėtinai matoma. Hailaiteris man pasirodė ganėtinai intensyvus, tačiau pati formulė nors ir Baked, tačiau -  sausa, labai paryškino mano odos tekstūrą. Produkto pakuotė man pasirodė gražesnė už patį produktą viduje. Nemanau, kad naudosiu pati, tačiau mielai perleisiu į naujus namus. 


I Heart Revolution hailaiterio kaina - 6,99 € ir įsigyti galima čia

 
       Trečiasis dėžutėje rastas produktas - Revolution Brow Soap Styler - antakių formavimo muiliukas. Šis produktas man pasirodė vienas iš įdomiausių iš visos dėžutės. Labai norėjau išbandyti pabai panašų produktą iš Anastasia Beverly Hills, tačiau pastarasis gerokai brangesnis. Aš neturiu labai įspūdingų antakių, todėl nežinojau, ar tokio tipo produktas man tiktų ir patiktų. 


    Vėl gi, labai graži, auksinės spalvos pakuotė. Viduje - gana kokybiškas veidrodėlis ir nedidelis, vaikišką dantų šepetėlį primenantis aplikatorius.  Antakių muiliuką kiekis nėra didelis, vis 5 g. Aš labiau tikėjausi tiršto, labiau vaškinio tipo produkto, o šio tekstūra ir netgi kvapas - kaip įprasto muilo.



    Antakių formavimo muiliuką jau spėjau išbandyti ir galiu prisipažinti, jog nusivyliau.  Man produkto tekstūra - kaip muilo, jį paskirčius ant antakio, plaukeliai pasidengia tarsi muilo likučiais, produktas jaučiasi lipnus, tačiau jis tikrai neužtvirtina pačių plaukelių.  Aš neturiu ypatingai didelių natūralių antakių ir daug plaukelių ir galbūt toks produktas tikrai ne man, tačiau mano manymu, tokį pat efektą galima išgauti naudojant patį paprasčiausią muilą. Produktą bandysiu naudoti vėl, tačiau dalinuosi pirminiu įspūdžiu - jis man pasirodė tik labai mažas, kartu ir brangus muiliukas gražioje pakuotėje. 


Revolution Brow Soap Styler  antakių formavimo muiliuko kaina - 6,99 € ir įsigyti galima čia.

   Ketvirtasis dėžutėje rastas produktas - Revolutio  Pro linijos - Goddes Glow makiažo fiksatorius. Produkto kiekis nemažas -  100 ml, graži pakuotė, kokybiškas, lengva migla purškiantis dozatorius. 


      Produktas turi lengvą, kiek parfumuotą kvapą, ne tik užfiksuoja makiažą, suteikia lengvo švytėjimo, sudėtis papildyta niacinamidu, agurkų ekstraktu. Man turbūt labiau pasiteisintų matizuojančio fiksatoriaus versija, nes turiu riebią veido odą. Todėl spėju, kad šis produktas keliaus į Kalėdinių dovanų dėžutę. 


Revolution Pro Goddess Glow Setting Spray makiažo fiksatoriaus kaina - 9 € ir įsigyti galima čia


Penktasis dėžutėje rastas produktas - Revolution Pro linijos Crystal Eye Quad - keturių spalvų akių šešėlių paletė, spalva Champagne Crystal


Labai labai graži pakuotė, plastikinė, tačiau tvirta, su kokybišku veidrodėliu viduje, paletės viršus apklijuotas daugybe mažų kristaliukų. Tikrai patiks ir tiks blizgių dalykų mylėtojoms. 


Paletės viduje - keturių spalvų akių šešėliai.  Visi šešėliai yra blizgūs - trys tradicinės, blizgios formulės ir vienas Glitter spalvos šešėlis. Ir nors šie šešėliai man pasirodė labai gražūs, tačiau pati jų neplanuoju naudoti, turiu panašių spalvų šešėlių paletę iš Too Faced, todėl paletė keliaus į Kalėdinių dovanų dėžutę. 


Revolution Pro linijos Crystal Eye Quad akių šešėlių paletės kaina - 12,99 € ir įsigyti galima čia 

   Šeštasis dėžutėje rastas produktas - Revolution 5 D Mascara- populiariausas Revolution tušas blakstienoms. Teigiama, jog šis tušas prilygsta brangesnių kompanijų tušų blakstienoms. Turėtų suteikti ilgio, apimties ir išsilaikyti visą dieną. Pilno dydžio pakuotė, 14 ml. 


Tušo pakuotė man patiko - plastikinė, tačiau tvirta, gražios, švelniai pastelinės spalvos. Šepetėlis - standartinis, trumpų, tiesių šerelių, bus labai įdomu išmėginti, o įspūdžiais būtinai pasidalinsiu viename iš blogo įrašų arba instagrame. 


Revolution 5 D Mascara tušo blakstienoms kaina - 9,99 € ir įsigyti galima čia.


      Septintasis dėžutėje rastas produktas  - Revolution Pout Bomb Plumping Gloss, lūpas putlinantis blizgis. Mano dėmesį iš karto patraukė pakuotė - didelė, su milžinišku aplikatoriumi. Lūpų blizgesys, spalva Glaze, bespalvis, kiek sunkesnės tekstūros, lipnokas, bet tuo pačiu ilgiau išsilaiko ant lūpų, turi nestirpų, mėtinį kvapą, ant lūpų jaučiasi nedidelis, šaldantis pojūtis. Tai tikrai nėra tas blizgis, kuris degintų lūpas, bet tuo pačiu ir didelio lūpų putlinimo aš nepastebėjau. Blizgis man patiko, mielai naudosiu. 



Revolution Pout Bomb Plumping Gloss kaina - 5,99 € ir įsigyti galima čia.




      Aštuntasis dėžutėje rastas produktas iš Revolution Skincare 15% Niacinamide Blemish & Pore Serum - veido serumas, skirtas visiems odos tipams, padeda kovoti su odos netobulumais, mažina poras, raukšleles, drėkina. Labai džiaugiuosi, jog turėsiu galimybę išbandyti dar vieną Revolution Skincare linijos produktą. Įspūdžiais  būtinai pasidalinsiu viename iš blogo įrašų arba instagrame. 


   
 Serumo sudėtis man pasirodė nebloga, paprasta, vos keletas ingredientų, jokių aršių konservantų ir kvapiklių. 


Serumo pakuotė standartinė, stiklinė, su dozatoriumi pipete, kiekis - 30 ml. 


Revolution Skincare 15% Niacinamide Blemish & Pore Serum kaina - 10,99 € ir įsigyti galima čia .



Paskutinis dėžutėje rastas produktas - Revolution Skincare Rose Quartz Roller - veido volelis. Gražaus dizaino, didelis, sunkus, iš pirmo žvilgsnio man pasirodė tikrai kokybiškas. 


Revolution Skincare Rose Quartz Roller kaina - 15,99 € ir įsigyti galima čia




Lookfantastic x Revolution grožio dėžutėje - 9 pilno dydžio produktai.   Bendra dėžutės vertė -  85,95 euro. Dėžutė man patiko ir nors ne visas priemones ketinu naudoti pati, dalį ketinu palikti kalėdinėms dovanoms, tačiau labai džiaugiuosi galimybe išbandyti daugiau Revolution kosmetikos produktų. 


 Lookfantastic x Revolution grožio dėžutės  kaina Lookfantastic - 34 eurai.   Beauty Box prenumeratoriams su nuolaidos kodu taikoma 5 svarų nuolaida.  Grožio dėžutę vis dar galite įsigyti čia
         Kaip Jums Lookfantastic x Revolution grožio dėžutė? Verta dėmesio ir kainos? Gal planuojate įsigyti , o gal jau įsigijote? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose. O gal bandėte kurį nors iš dėžutėje rastų produktų? Pasidalinkite. 

Kaip visuomet dėkoju už laiką, skirtą tinklaraščio skaitymui. 

Nepamirškite užsukti ir į Sauletosapzvalgos Instagram paskyrą kur rasite daugiau apžvalgų apie

 kosmetiką ir ne tik.





Komentarai