Cala Hot & Cold Pineapple akių gelio pagalvėlės

    Labas. 

   Praėjusiame įraše apie Bite Me lūpų šveitiklį minėjau, jog kartais pasiduodu gamintojų triukams ir nusiperku kokį nors kosmetikos produktą vien dėl jo pakuotės. Ir ką Jūs manote, šios dienos įrašas būtent apie tokį, labai spontanišką pirkinį - kompanijos pavadinimu Cala Hot & Cold Pineapple gelines akių pagalvėles. Šį produktą visai netyčia pamačiau Eurokos elektroninėje parduotuvėje. Man gelinių pagalvėlių pakuotė taip patiko, jog nusprendžiau įsigyti ir išbandyti. O dar tie mažyčiai ananasiukai, taip mielai atrodo. :) Spėju, kad man trūksta vitamino C, nes paskutiniu metu jaučiu  trauką geltonai spalvai. Bet šis įrašas ne apie tai. O apie gelines pagalvėlės.  Tiesa, prisipažinsiu, tokio dalyko savo vonioje neturiu ir esu mačiusi tik Pintereste arba Instsgrame ant modelių tos pagalvėlės visada atrodo žavingai. 


     Cala kompanijos nesu girdėjusi ir tai pirmoji mano pažintis su šio prekinio ženklo priemonėmis. Eurokos  el. parduotuvėje galima rasti Cala plaukų šepečių, dirbtinių blakstienų, manikiūro priemonių, kosmetikos aksesuarų. 

   Man iš viso Eurokos el. parduotuvės turimo Cala asortimento labiausiai dėmesį patraukė gelinės akių pagalvėlės. Ir pačiai įdomu išmėginti ar tikrai verta, ir kartu su Jumis galiu pasidalinti. Cala gelinės pagalvėlės atkeliauja ryškioje, iš karto dėmesį patraukiančioje pakuotėje. 

   Vienoje pakuotėje - dvi gelinės pagalvėlės. Cala kilmės šalis JAV, tačiau pagalvėlės pagamintos Kinijoje. 



 Eurokos el. parduotuvėje galima rasti išsamų Cala Hot & Cold Pineapple gelinių kaukių aprašymą: 


Gelines akių pagalvėles galima naudoti dviem būdais - kaip šildančias ir kaip šaldančias. Tiesa, su šildymu kaukių naudojimas kiek sudėtingesnis. Aprašyme akcentuojama, jog kaukes galima šildyti mikrobangėje vos 5 sekundes, tą daryti reikėtų labai atsargiai, kad pagalvėlės neįkaistų per stipriai. Man šildantis kaukės poveikis nėra itin aktualus, labiau mėgstu šaldančias, gelines priemones paakių zonoje.  


Gelinės kaukės yra daugkartinio naudojimo. Jos atlieka šildantį arba šaldantį poveikį paakių odai, priklausomai nuo norimo rezultato. Aš esu trijų vaikų mama, mano mažąjai jau beveik 10 mėnesių, bet geras miegas man yra toks retas ir prabangus dalykas. Ir patikėkit, ryte vaizdelis būna tikrai nekoks. Žinoma, joks stebuklingas produktas gero miego neatstos. Ir jokia kaukė nuo miego trūkumo patamsėjusių paakių nepaslėps. Bet kartais tokia namų SPA procedūra tiesiog suteikia ramybės, atpalaiduoja. 


     Gelinės pagalvėlės yra optimalaus dydžio, gerai priglunda akių ir paakių zonoje. Jų viduje yra gelis, kuris ir turi labai malonų, vėsinantį  arba šildantį pojūtį.  Gelines pagalvėles jau naudojau keletą kartų. Tiesa, jas šildyti galima ir karštame vandenyje, nebūtina dėti į mikrobangų krosnelę, tačiau man šildantis pojūtis nelabai aktualus. Tačiau šaldantis pojūtis paakių zonoje man labai aktualus. Mano paakiai, ypač rytais dėl miego trūkumo, būna paburkę. Šias pagalvėles galima iš vakaro palikti šaldytuve ir ryte galima jau atvėsusias dėti ant akių. Pojūtis labai geras - oda maloniai atvėsinama, šiek tiek nueina patinimas. Cala pagalvėles jau spėjau panaudoti keletą kartų. Pojūtis man labai patiko, džiaugiuosi,  jog produktas daugkartinis. Tačiau ar tai tikrai super reikalingas daiktas vonios spintelėje? Mano manymu tikrai,kad Ne. Tam pačiam tikslui galima panaudoti patį paprasčiausią dalyką iš šaldytuvo - agurkų skilteles. Rezultatas bus labai panašus. 
    Man su šiomis pagalvėlėmis pasižaisti buvo įdomu - smagus produktas, bet ar tapo atradimu? Tikrai ne, dabar svarbu nepamiršti, jog jas turiu ir naudoti. Bent kartais, pasilepinimui, namų SPA. 



    Kaip Jums tikios gelinės akių pagalvėlės? Ar naudojate? Pasidalinkite. 😊




    Cala Hot & Cold Pineapple gelines paakių pagalvėles  įsigyti galima Eurokos parduotuvėse. Jų kaina be nuolaidų- 3,49 €. 

Galima rinktis ne tik ananasų, bet  ir avokado formos pagalvėles. 




Kaip visuomet dėkoju už laiką, skirtą tinklaraščio skaitymui. 

Nepamirškite užsukti ir į mano Instagram paskyrą kur rasite daugiau apžvalgų

 apie kosmetiką ir ne tik.


Komentarai